Bios Part 3

7 3 0
                                    

ᴛʜɪs ᴘᴀʀᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ʙɪᴏs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs ғʀᴏᴍ ʟɪғᴇ ɪs sᴛʀᴀɴɢᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴄᴏʟᴏʀs (ᴍᴏʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴀᴅᴅᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ ᴄᴏᴍᴇs ᴏᴜᴛ)

ᴏɴᴇ
sᴄᴇɴᴇs ᴀʀᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ʀᴇǫᴜɪʀᴇᴅ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʜɪɢʜᴇʀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴏғ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴀ ʀᴇᴘʟʏ ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏ sᴛᴀʀᴛ ᴏғғ ᴡɪᴛʜ ᴀ sᴄᴇɴᴇ ᴏʀ ᴀᴛ ʟᴇᴀsᴛ ᴍᴇssᴀɢᴇ ᴍᴇ ᴏᴏᴀ ᴀɴᴅ ᴀsᴋ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴏɴᴇ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ.

ᴛᴡᴏ
ᴅᴏ ɴᴏᴛ sᴘᴀᴍ ᴍᴇ, ɪ ᴀᴍ ᴏɴᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴡʜᴏ ɪs ᴍᴀssɪᴠᴇʟʏ ᴏʙsᴇssᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴀɴᴅ ʜᴀs ʟɪᴋᴇ 𝟺 ᴏᴛʜᴇʀ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛs. sᴏ ɪ ᴡɪʟʟ ʀᴇᴘʟʏ ᴏɴᴄᴇ ɪ ɢᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴛᴏᴏ ᴡʜɪᴄʜ ɪɴ ᴍᴏsᴛ ᴄᴀsᴇs ɪs ᴀs sᴏᴏɴ ᴀs ɪ sᴇᴇ ʏᴏᴜʀ ᴍᴇssᴀɢᴇ.

ᴛʜʀᴇᴇ
ᴛʜɪs ᴏɴᴇ ɪs ᴀ ɢɪᴠᴇɴ ᴅᴏɴᴛ ᴄʜᴇᴀᴛ ᴏɴ ᴍʏ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ɪs ɴᴏᴛ ᴄᴜᴛᴇ, ɪᴛ's ɴᴏᴛ ғᴜɴɴʏ, ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴜɴʜᴀᴘᴘʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴊᴜsᴛ ᴇɴᴅ ɪᴛ. ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ɢᴏɴɴᴀ ᴘʟᴀʏ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴍᴇ ᴏʀ ᴛʜᴇᴍ ɪғ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴ ʏᴏᴜʀᴇ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ᴛʜᴇɴ ᴘɪᴄᴋ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴ.

ғᴏᴜʀ
ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴅɪsᴄʀɪᴍɪɴᴀᴛᴇ, ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ᴀʟʟ ɢᴇɴᴅᴇʀs, ʀᴀᴄᴇs ᴀɴᴅ sᴇxᴜᴀʟɪᴛɪᴇs. ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ʙʟᴍ ᴏʀ ᴀʀᴇ ᴀ ʀᴀᴄɪsᴛ ᴘᴏs ᴅᴏɴ'ᴛ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ᴍᴇ ᴀᴛ ᴀʟʟ.

ғɪᴠᴇ
ᴅᴏɴ'ᴛ ɢᴏᴅ ᴍᴏᴅᴇ ᴏᴜʀ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴍᴇᴀɴɪɴɢ, ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴛʀʏ ᴛᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴍʏ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ᴅᴏɴᴛ sᴇɴᴅ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴇʟʟɪɴɢ ᴍᴇ ᴡʜᴀᴛ ᴍʏ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ɪs ᴅᴏɪɴɢ ᴏʀ sᴀʏɪɴɢ sᴀᴍᴇ ᴡᴀʏ ɪ ᴡᴏɴ'ᴛ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴛᴏ ʏᴏᴜ.

sɪx
ᴅʀᴀᴍᴀ ɪ ᴜsᴜᴀʟʟʏ ʜᴀᴠᴇ ɴᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍ ᴡɪᴛʜ ʙᴜᴛ ᴊᴜsᴛ ᴛᴏ ʙᴇ sᴀғᴇ ᴘʟᴇᴀsᴇ ʀᴜɴ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ ᴅʀᴀᴍᴀ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴏᴠᴇʀ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ sᴏ ᴛʜᴀᴛ ɴᴏ ᴏɴᴇ ɪs ᴄᴀᴜɢʜᴛ ᴏғғ ɢᴜᴀʀᴅ ᴡɪᴛʜ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ғᴜᴄᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴏʀ ᴛʀɪɢɢᴇʀɪɴɢ.

sᴇᴠᴇɴ
ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ᴏᴏᴀ ᴜsᴇ () ᴏʀ // sᴏ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ᴍᴇ ᴏᴏᴀ. ᴀɴᴅ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴠᴇ ғᴜɴ ᴛʜᴀᴛs ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴛʜɪɴɢ ɪ ᴄᴀɴ ᴀsᴋ ᴏғ ʏᴏᴜ. ɪ ᴅᴏ sᴄʀɪᴘᴛ sᴛʏʟᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴡɪᴛʜ *'s ᴛʏᴘɪᴄᴀʟʟʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ sᴜᴄᴋ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ sᴛʏʟᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ʙᴜᴛ ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴡɪʟʟɪɴɢ ᴛᴏ ᴀʟʟᴏᴡ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴍʏ sᴛʏʟᴇ ɪ'ʟʟ ᴀʟʟᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ᴅᴏ ʏᴏᴜʀs ᴀɴᴅ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴇɴᴊᴏʏ ᴏᴜʀsᴇʟᴠᴇs.

 ɪ ᴅᴏ sᴄʀɪᴘᴛ sᴛʏʟᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴡɪᴛʜ *'s ᴛʏᴘɪᴄᴀʟʟʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ sᴜᴄᴋ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ sᴛʏʟᴇ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ʙᴜᴛ ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴡɪʟʟɪɴɢ ᴛᴏ ᴀʟʟᴏᴡ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴍʏ sᴛʏʟᴇ ɪ'ʟʟ ᴀʟʟᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ᴅᴏ ʏᴏᴜʀs ᴀɴᴅ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴇɴᴊᴏʏ ᴏᴜʀsᴇʟᴠᴇs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bio BookWhere stories live. Discover now