من زۆر داوای لێبووردن دەکەم بەڵام ئەمە خۆشەویستیێکی راستەقینەیە..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ڤۆت بـــکـــەStart reading
:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:꞉:
ناوت: تکایە بڕۆ
یۆنگی: باشە ناوت دەڕۆم بەڵام بزانە زۆرم خۆشدەوێی
(یۆنگی بە شێوەیێک وای وت کە ناوت هەستی پێکرد کەوا بەڕاستیەتی)ناوت: بڕۆ(دڵی پربوو بەڵام بەرگەی بینینی یۆنگی نەدەگرت دوای ئەوەی بەسەری هێنا)
یۆنگی بێ وتنی یەک وشەش کافتریاکەی جێهێشت و سەرکەوتە سەر ئۆتۆمبێڵەکەی و ڕۆشت بەرەو فڕۆکەخانە
Yoongi pov:
هەموو شتێکت وێران کرد یۆنگی هەمووی خەتای خۆم بوو گەر تۆزێک چاوەڕێم کردبا دڵنیام ناوت منی خۆشدەویست بەڵام من هەموویم وێران کرد وە من ئیتر لە ڕووم نایەت لێرە بم لەم وڵاتە دەڕۆم و جاروبار دێمەوە بۆ لای کوڕەکان ئاهـ دڵم ئازاری هەیە بەڵام پەشیمانی داد نادات خۆزگە ناوت دەیتوانی لێم خۆشبێت ههه بەڵام ئەویش مافی خۆیەتی من کچێنی ئەوم برد من کردم بە ژن کردم بە موڵکی خۆم،،،،،بوەستە چی! واهـهـ بەڵێ ئەو موڵکی منە ئەوەش تاکە شتە کە لەم چرکە ساتەدا دڵم پێی خۆشبێت بەڕاستی نەمەزانی ڕۆژێک بەم شێوەیە بکەومە داوی کچێکەوە بەڵام هەستێکی خۆشیشم هەیە کەوا ئەو کچەی لەناو دڵی منە کچێکی پاکە و تەنها موڵکی منە لەم سەردەمە بە ئەستەم کەسی وا پاک دەستەکەوێ بەڵام پەشیمانم لەوەی کردم ئێستاش هیچ شتێک ناگۆڕێت~ شیت وابزانم گەیشتمە فڕۆکەخانەکە کوڕەکان لێرەن وە کەلوپەلەکانیش لەناو ئۆتۆمبێڵەکەی خۆمە بەڵێ ئەمڕۆ کۆریای باشوور بەجێ دێڵم دەڕۆمە فەڕەنسا نازانم گەر بتوانم ڕۆژی لەدایک بوونی تای بگەڕێمەوە بەڵام گەر بشگەڕێمەوە ئەیکەم بە سوپڕایز هاهـ با بڕۆمە لای کوڕەکان دوای نیو کاتژمێریتر فڕۆکەکە بەڕێ دەکەوێت.
End yoongi pov.
جەیهۆپ:تۆ لەکوێ بویت یۆنگی ئەوە نیو کاتژمێرە چاوەڕێتین
YOU ARE READING
جیهانە سەیرەکەی ئەو|| M.YG
Romanceمــرۆڤ کــاتــێك دڵتەنگ ئەبێت ئەگریت ،، بەڵام چی ئەگەر مرۆڤێك بێ هەست بێت و بگریت .. ژیان زۆربەمان بە تووندی ئەگرێت پێویستە بە ئارامی ڕزگارمان بێت لەناو گێژاوی دەوروبەر. Author: Hayin