-Rameeeeeeen!!!! tip eu.
-Ho femeie! tipa Kemy la mine.
-Imi e foame...
-Bine...dar nu mai tipa...
-Bine...zic eu asezandu-ma pe scaun.Kemy pune ramenul pe masa si se aseaza si ea la masa. Isi pune ramen si ma priveste pervers.
-De ce te uiti asa?
-Tu si Jackson..hm..hm...ceva ceva?:>
Scuip mancarea si ma uit urat la ea.
-Hello! Un vampir mananca aici!! Si nu!
-Hmm....bine bine...~Dupa masa~
Stau in pat si ma uit la TV...hmm..nu e nimic interesant. Il sting si incep sa practic sportul meu preferat, uitatul pe tavan dupa la pereti. Fac asta timp de cateva ore si ma ia somnul.
Dorm...dorm...si iar dorm si incepe sa sune telefonul.
-Alo?
-Hei Aylin sunt Jackson.
-Aa...buna,ce vrei?
-Pai...ma plictisesc si nu am ce face...asa ca te-am sunat sa vad ce faci.
-A...pai...dormeam..
-Oh...scuze.
-E ok.
-Vrei sa iesim acum in parc?
-Ok...
-Ne intalnim in fata parcului in juma de ora,ok?
-Ok. Pa.
Ma ridic din pat si imi pregatesc hainele. Ma duc afara doar eu si Jackson?! Ceva nu miroase a bine...hmmm...o sa aflu eu.-Ieeees afaraaaa!!! tip eu prin casa.
-Ok. tipa Kemy la mine.Ies afara si ma duc spre parc. Acolo ma astepta Jackson.
-Hei! striga el.
-Mda..buna..
-Esti bine?
-Da.
Ne plimbam prin parc iar nici unul dintre noi nu scoate nici un sunet.
-Si...ce ai mai facut? zice Jackson.
-Mai nimic...tu?
-La fel...
-Imi e foame..
-Sange,nu?
-Dap...
-Stii ca imi poti bea sangele,nu?
Fac ochii mari si ma uit la el. Simt cum incepe sa imi arda fata...fuck cred ca m-am inrosit. Imi pun mainile pe fata si dau usor din cap in semn de nu. Jackson se apropie usor de mine in timp ce ma priveste in ochi,ma dau usor in spate si el ma urmeaza. O iau la fuga si nu ma opresc pana nu ajung la un topogan mare. Urc in el si stau acolo,nu o sa ma gaseasca aici..hehe. Aprind lanterna telefonului dupa cateva minute o sting.
Stateam in acel tobogan ca o pisica la panda pana simt cu cineva imi pune mana pe umar. Ma intorc usor si...Acesta a fost capitolul 4^^ Stiu ca nu prea am postat si imi cer scuzeT_T