Neyse yemek olayını atlattık. Odada çocuğa az bir şey taze kan ve biraz da mama verdik . Neyseki midesi düzelmişti. Ertesi gün okula gittim çocuğu burada bir vampir çocukların bakıldığı ve eğitildiği bir okul bulup Brain i oraya kayıt ettirdim.
Eve giderken Brain i aldım bu arada bu gün yine altı santim uzadı. Şaşıtmaktan başka bir şey yapamıyorduk. Okulda hafif adımlar atmayı öğrenmiş havalara uçtum.
Eve gelince gözlerime inanamadım. Bizim kuzenler yemek yapayım derken evi darma duman etmişler. Ben onlara kızarken Justin hızla evi toparladı yarın gideceklerdi zaten.
Onları uğurladık, bu gün cumartesiydi okul yoktu. Justin de hapishaneye gitmedi oğlum ve biz dışarı çıktık. Gezdik tozduk tabii koştuk. Ama hala aklımda o gün Austin i gördüğüm gün kaldı.
Mezarı gördüm boştu ama neyse. Ben kendime giysi bakmaya gittim. Justin burada oğlumuzla beklemek istedi.Geldiğimde Brain koltukta yalnız oturuyordu , ona bir şey olmasın diye hemen yanına koştum.
Aman Allahım Justin o neredeydi kucağımda Brain ile onu aramaya başladım. Sonunda bir not vardı notta koca bir şaka yazıyordu. Bu umrumda değildi Justin neredeydi? Nerede?
Hemen eve gittim bütün kapılar rüzgâr etkisiyle açılmış. Ama nasıl? Hava açıktı. Ev yine darma duman yine bir not " ŞAKA"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hikâyem
VampireJessika nın yeni sevgilisi vampirse o ne yapacak yaşça başına açılacak belalar karşısındsa onun tepkisi ne olacak?