BİR UMUT

25 1 0
                                    

Benimde herkez gibi bir umudum vardı. Cift taraflı bir iliski; kolay kolay kimseyle cıkmazdım, cıksamda fazla degil.Tam kafa dengi birini bulamamıstım. taki gecen seneye kadar bilmiyorum babam beni ilk defa dershaneye yazmıstk bende ilk gun heyacanla gittim. Baya suslenmistim.dershanede bir sınıfa girdim tek bır kızın yanı bostu bende onun yanına oturdum. Adı Zehraydı biz bunla 1 haftada baya samimi olduk hatta can ciger Zehra bana herseyini anlattı bende ona tabi onun babası kanserden vefat etmistı cok uzulmustum cunku o duyguyu biliyorum benim babamda kan kanser hastalıgınk gecirmisti. Cok kotu birsey cidden dusunmesi bile. Megersem konusurken Zehranın bir ikizinin oldugunu ogrendim adı Yusuf'tu ilk goruste elektrik olur ya hani o bende olmustu iste nedense bilmiyorum birden bir degisik oldum. Tanıstıktan sonra bizim dershanenin arkasında bir park vardı. Oraya gitmistik orda biz Yusufla baya samimi olduk telefon numaralarımızı felan aldık basta mesaj attı oyle konusmaya basladık sabahlara kadar hep konusuyoduk dershanede beraberdik ikimiz tam kafa dengiydik sanki ruh ikizimdi bilmiyom ama ona karsı duylarım cok farklıydı taki 27.07.2014 dekl gece bu her erkek gibi tavırlar kıskanclıklar yaptı tabi bende bu trip ne dedim felan oyle konu acıldı kimi seviyon diye konusmaya basladık megersem ikimizde birbirimizi seviyormusuz birden bas.harflerimizi yazmaya basladık ole diger gun dersahnede konustuk bizim dershane mudurumuz hacı hocamız var hacı hoca dershanede ask mesk isleri yok dedigi icin kimseye soylememistik. Ogleden somrs derstten cıkınca Yusufların teraslarkna gittik ord biz Yusufla konusururken herkez siz cıkıyonuzmu felan dediler ben basta sesimi cıkarmadım bu soru 3-4 kez sorunca Yusuf cevap vermedi gozlerimin icine bakıp guldu bende sinirden hayır dedim ve aksam eve geldigimdd kavga edip baslamdan bitti tabi ben cok uzuldum hatta kuyruk acısı cektigimin gercegi ama Yusufla sevgili isimiz bitmisti en fazla arkadas gene arkadas gibi konusuyorduk taki cagla diye bir kızla cıkmaya basladıgı anda bitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin