🤚👽Nečakaný zvrat💃🕺

17 2 0
                                    

Slaaaaaay Slaaaaaaay
Hop šup a naraz bol Ševko a penivajs doma,išli sa vybaliť a dať veci naspäť z dovolenky ale naraz ked Penivajs dával do skrine voňavučke sračkove tričká všimol si fotku Prasiatka Pepi a zaschnutý cum na tej fotke a naraz mu to došlo...
,,On ma podvádza z dákym prascom?!" okamžite  išiel za Ševom a Ševo sa mu priznal že je straight a že loví ryby😱 ale naraz celý ich dom vybuchol a objavila sa obrovská včela na ktorej bola Pepa a rýchlo zobrala Ševka zo sebou ale oni zabudli že aj Penivajs ma tajomstvo,je to cestovatel v čase a opravuje časove anomálie a smičky tak že sa vrátil do nemeckej nadvlády a krutej vojny ruských veveričiek a bolsevických neonových psov aby zmazal existenciu Ševa a Pepy.

(Dobre takže Ševko neexistuje a uz nebude nikdy existovať👯‍♂️)

Keď si Penivajs uvedomil čo za hroznú vec spravil dostal velké deprešons ako Dianka a uviazal si slučku
,,Aky to má význam?" Spýtal sa sám seba a obesil sa,
Ale naraz uvidel svetlo a kto to je?! Ježiš v tangáčoch a v župane, chneď ako zbadal Penivajs Ježiša hned sa zamiloval
(Áno teraz to je oficiálne Penivajs x Ježiš)
,,PENIVAJS" povedla mohutným hlasom ,,Áno môj segzi pane?"
,,Za to že si sa znežil nejdeš do pekla ale budeš Vilko Rozboril"
,,Nieeeeeeeeeeeee!!!" Skrýkol od bolesti a smútku ,,Alebo" alebo?
Boh mu navrhol že môže byť jeho čupka a pracovať na minimálku ako časový medzidimenzionálny opravátor rôznych porúch a smičiek.Penivajs hneď súhlasil ale potom si uvedomil že bude bottom:,(

Po jednom vyfajaní Ježišovho maxi krasneho péra ho Ježiš poslal opraviť anomáliu číslo 3672 ináč povedané Pád dvojičiek inak.
Ako sa tam Penivajs dostavil dostal všetky infošky,musí zabezpečit to že padnú dvojičky inak tam nastane apokalipsa pudingových monštier,bol v strede mesta a hned sa tam vybral ,ako tam prišiel začal napĺnať výťahove šachty bombami ale ked umiestnil poslednú omylom ju od istil
,,Do piče" zakričal a cele dve budovy padli ale Penivajs nikde ale čo to tam je? To je imortálny boh zaseknutý v korytnačom tele?
Penivajs to prežil lebo mu pomohla imortálna korytnačka
Pííp prišla mu správa ,,Misia splnená,chodte naspäť do roku 2038.

Ako to bude pokračovat sa dozviete nabudúce lebo chcem ísť spinkať :)
Dobru noc

love story o Ševkovy a klaunovy PenivajsovyWhere stories live. Discover now