Yazar uyarısı!
Lisa'ya sövmeyin.
Uyarı bitmiştir!Herkesin gözünde duygusuzun tekiydi Jeon. Asla gülmez,asla ağlamazdı. Bir kez bile görmediler mesela gülümsemesini. Hiç bir zaman hissettirmemişti sevgisini sevgilisine. Oysa ki içinde ne acılar vardı kimse bilmezdi eski dostları dışında. Eğer sorsalardı eski arkadaşlarına anlatırlardı. Nasıl aşık olduğunu,ne büyük acılar çektiğini ve sevgilisinin acısını anlatırlardı. Jungkook duygularını kaybettiğinde henüz onsekiz yaşındaydı. Kabullenememişti çoğu şeyi ve o da kaçmakta bulmuştu çözümü. Seul'e kaçmıştı büyük diye. Kendi şehrini,sevdiklerini bırakıp bırakıp Busan'a,gelmişti uzakta ki şehire. Lisa ise bunları bilmeden bilmeden başlamıştı şikayet etmeye. Sevmeyi bilmiyorsun demişti ona. Sevemezsin kimseyi demişti. Bilmiyordu çünkü nasıl sevdiğini. Bilemezdi istese de. Sevgisini de sevgilisini de kaybetmişti Jungkook. Toprak almıştı duygularını Jungkook'un.
➕➕➕➕➕➕➕
Lisa bir yandan kendini sakinleştirmeye çalışıyor bir yandan ise söyleyeceklerini aklına kazıyordu. Yavaş yavaş
"Hadi kızım çok zor olamaz ilanı aşk et ve bir şans iste denemekten zarar gelmez."
Diyordu kendi kendine. Yavaş adımlarla yaklaştı kulaklık takan sevdiğine. Bölümlerinde ki en yakışıklı çocuk oydu ve ilk gördüğünden beri dikkatini çekiyordu. Duyduğu kadarıyla bir sevgilisi veya bir arkadaşı yoktu çocuğun. Kendi başına çizimler yapar,sınav dönemlerinde sadece şarkılar söyler ve böylelikle sınıfı geçerdi. Konservatuar okuyordu ikisi de ancak sevdiği çocuk sanki hiç buraya ait değilmiş gibi duruyordu. Evet sesi çok güzeldi hatta onu dinlemek sanki cenneti dinlemek gibiydi ancak bir şeyler vardı. Sanki bu bölüm onun canını yakıyor gibiydi Lisa'ya göre.
Üç yıldır gözlemliyordu onu. Kapalı bir kutudan farkı yoktu Jungkook'un. Bir arkadaşını bile görmemişti yanında. Sosyal medya hesapları yoktu mesela ya da partilere katılmazdı hiçbir zaman. Biri onunla iletişime geçmek istediği zaman ise sadece karşısındaki kişiyi dinler eğer konu dikkatini çekmişse "Evet" veya "Hayır" derdi en fazla.
Lisa artık karar vermişti onunla iletişime geçmek için elinden ne geliyorsa yapacaktı. Gerekiyorsa peşine takılacaktı ama onunla konuşacaktı. Bir şans isteyecekti kendisi için-her ne kadar ümidi olmasa da- deneyecekti.
Git gide daha da yaklaştı Jungkook'a ve karşısında ki sandalyeyi çekip oturdu. Jungkook başını kaldırıp bakmamıştı bile dalmıştı sanki uzaklara. Sonra Lisa çizdiğini merak edip eğildi resime ancak gördüklerini de anlamamıştı. Bir çift göz vardı çizimde ağlıyordu. Sonra eller vardı küçük ve tombul. Yatak vardı bir tane hepsi birbirine girmiş bir şekildeydi. Biraz daha incelemeye çalıştığında ise kağıt önünden çekildi. Kafasını kaldırdığında ise göz göze gelmişti Jungkook ile. Çocuk onu inceliyor ve niye buradasın bakışları atıyordu. Lisa kendisini toparladı ve
"Merhaba ben Lisa belki duymuşsundur aynı bölümdeyiz."
Demişti. Jungkook ise hayır anlamında başını sallamıştı.
"Tamam öyleyse tanıtayım kendimi ben Lisa. Konservatuar öğrencisiyim ve uzun zamandır senden hoşlanıyorum."
Diyip Jungkook'un eline bir kağıt tutuşturmuştu.
"Bu numaram. Hemen cevap verme bana sadece bir şans istiyorum bize. Duyduğum kadarı İle sevgilin yok beni istediğin zaman arayabilirsin. Eğer cevabın olumsuz olursa bile en azından arkadaş olalım isterim. Seni daha fazla meşgül etmeyeceğim beni ararsın cevap için."
Demiş ve hemen oradan uzaklaşmıştı. Jungkook ise bir elindeki kapıda bir de giden kıza bakıyordu.
➕➕➕➕➕➕➕➕➕
Jimin yavaşça Jungkook'un yanına gitti ve
"O kız kimdi kookie?"
Diye sormuştu. Jungkook ise Jimin'e dönmüş ve
"Beni sevdiğini söyledi."
Demişti. Bunun üstüne Jimin kaşlarını çatmış ve
"Nasıl benim sevgilimi sevebilir ya kabul etmiyorum. Sen benimsin."
Diyerek Jungkook'a sarılmıştı. Jungkook ise gülümsemiş ve
"Evet Jimin'im sadece seninim ve sen de sadece benimsin."
Demişti. Jimin ise onu onaylamış ve
"Biz sadece birbirimize aitiz başka kimseye değil. Hadi gidelim ve o kıza benim sevgilimi sevmek ne demekmiş gösterelim."
Demişti. Jungkook ise gülümsemiş ve
"Şiddet uygulamadan değil mi?"
Demişti. Jimin ise omuzunu bilmiyorum dercesine silkmiş ve
"Şiddet uygulamadan da bir insan dövülebilir mesela senin onun yanında sadece beni sevdiğini söylemen gibi. Hadi gidelim ve sadece beni sevdiğini herkese gösterelim."
Demişti. El ele tutuşup yürüyen ikiliye ise herkes bakmıştı.
➕➕➕➕➕➕➕
"Söz ver bana sevgilim hayatına devam edeceksin. Yeni kişileri de seveceksin..."
💜💜💜💜💜💜💜💜
Sizi o kadar şaşırtacağım kiiii kfkdkfkfk
Eminim bir kaçınız olayı hemen anlayacaksınız bir kaçınız ise finale doğru anlayacaksınız.
Sizleri seviyorum.
Lütfen bol bol yorum yapın.
Oy sınırı 20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love /Jikook/ (ARA VERİLDİ)
FanfictionHerkesin gözünde duygusuzun tekiydi Jeon. Asla gülmez,asla ağlamazdı. Bir kez bile görmediler mesela gülümsemesini. Hiç bir zaman hissettirmemişti sevgisini sevgilisine. Oysa ki içinde ne acılar vardı kimse bilmezdi eski dostları dışında. Eğer sorsa...