Beş

140 6 0
                                    

Lavin'nin Ağzından

Ayza Hanım'ın ve Yağız Bey'in gelmesine şaşırmıştım. Onlara şaşkın bir şekilde bakıyorken onlarında bana dikkatlice baktığını görünce bakışlarımı hemen düzelttim. " Geçmiş olsun. Nasılsın  iyi misin kızım?" Diye sordu endişeli bir sesle Ayza Hanım. "Teşekkürler, iyiyim Ayza Hanım." Dedim. Ayza Hanım dediğim zaman yüzünde üzgün bir ifade belirdi ama hemen düzeltti.

Abim ikisine oturup oturmayacaklarını sordu ama onlar kalamayacaklarını sadece bana geçmiş olsun dileklerini iletmek için geldiklerini söylediler. Bu arada benim salak iki kankam böbreklerimi deşmek istermiş gibi beni dürtüp dürtüp duruyorlardı. Ayza Hanım ve Yağız Bey gidince ikisine dönüp "Deştiniz gerizekalılar deştiniz." Diye bağırarak uzaklaştırdım iki salağı. " Bunlar kim lan." Diye sordu meraklı melahat olan  Kaan. Abim de " Bizim yeni iş ortaklarımız. Lavin annem ile  onlara giderken yaptı kazayı onlarda bu yüzden merak ettiler herhalde."diye konuyu kapattı. Abim meraklarını giderdikten sonra sustular sonunda. Sonrada biraz daha durup gittiler. Giderlerken de bir şey olursa onlara haber vermem için uyardılar. Onların gitmesi ile ben de yorulduğumu hissettiğim için uykuya daldım.

Ayza Hanım'dan Devam

Sonunda çocuklara açıklama vakti gelmişti.  Çocukları Yağız'ın odasında topladık ve şu an yanlarına gidiyorduk. Ben çocukların vereceği tepkiden birazcık korkuyordum açıkçası. İçeri girdiğimizde hepsi meraklı gözlerle bize bakmaya başladı. Alaz "Bizi niye buraya topladın baba." Diye sordu ve cevabı bekledi. " Sizi buraya çağırmamızın sebebi size kardeşimiz hakkında bir kaç şey söyleyeceğiz." " Bizi çağırma sebebin o gereksiz mi gerçekten. Ne bu kadar önemli olabilir ki onun hakkında." Diye çıkıştı Karan. "Oğlum bir sakin olun her şeyi anlatacağız zaten bu yüzden çağırdık sizi de." Diye konuştum birazda olsa sinirlerini almak için.

"Söze nasıl başlasam bilemiyorum, o yüzden direk söyleyeyim. Melisa sizin gerçek kardeşiniz değil. Sizin asıl kardeşiniz Lavin." Dedi Yağız ve tepkilerini görmek için sustu. Feza "Bu şaka mı? O kız şimdi bu aileden değil yani." Diyerek ilk tepkiyi verdi." Siz ciddi misiniz şimdi bu dediklerinizden. Biz kardeşimiz olmayan biri tarafından dağılma durumuna mı geldik. Şaka gibi ya!!" Dedi Koral bağırarak. "İşin hepsini düzgün bir şekilde tamamen anlatır mısınız? Sizde susun dinleyin lan!" Dedi Alaz ve bizim konuşamamızı bekledi.

"Bakın Lavin ve Melisa'nın doğmadan 1-2 ay önce büyük olan ama pis işler yapan bir şirketle anlaşmamızı bozup o şirketin tüm yaptıklarını kanıtları ile polise teslim ettik ve o şirketi mahvettik.        
Tutuklanması gereken kişiler tutuklandı. Ama biri hariç, bir şekilde kurtuldu ve bizden intikam almak için planlar yaptı ve bunun sonucunda ise aklına çocukları değiştirmek gelmiş. Ve bunun sonucunda Lavin'i ve Melisa'yı değiştirmiş. Çocukları değiştirip çocuğun biraz büyümesini bekleyip ondan sonrada ona yani Melisa'ya her şeyi anlatarak bizden intikam almaya çalışmış. Ve başardı da biraz da olsa. Daha devam edecek olsa da başaramadı. Bana bir kaç hafta önce bir mektup geldi bebekleri değiştiren hemşireden. Mektupta bebekleri değiştirdiğini yazmış. Ben bunu öğrenince de biraz araştırma yaptım ve bunları buldum. Yani sizin gerçek kardeşiniz Lavin, Melisa değil." Diyerek sonlandırdı Yağız.
Çocukların hepsi ağızları açık bir şekilde dinlediler. En sonunda da Karan " Gerçek kardeşimiz Lavin olabilir ama o da aynı Melisa gibi." Dedi. Feza da ona katıldı, Alaz düşünceli bir şekilde duruyordu ama diğerleri yani Koral ve Deniz aksini düşünüyor gibi duruyorlardı.

Lavin'in Ağzından (Üç gün sonra)

Sonunda hastaneden çıkabilmiştim. Hastaneden çıktıktan sonra mecburen eve döndük, aslında eve gelmeyip birkaç gün abimin dağ evinde kalacaktık. Ama o baba olacak şahıs kesin bir dille eve gelmemizi emretti. Veee sonuç olarak buradayız. Akşam yine Yağız Bey ve ailesi gelecekmiş önemli bir konu hakkında konuşmak için.

Neeysee eve geldiğimizde ayağım hala alçıda olduğu için abimin yardımı ile sonunda banyo yapabildim. Ve şimdi de akşam için kıyafet seçiyordum. Rahat ve şık bir şey. Heh sonunda buldum. Ayağımın rahat olması için elbise seçtim.

                         (Giydiği kıyafet👆)Üstümü giyip lip balmımı sürüp abime seslendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                         (Giydiği kıyafet👆)
Üstümü giyip lip balmımı sürüp abime seslendim. "Ooo bu ne güzellik Lavin Hanım." Diyerek yanıma geldi." Her zaman ki ben işte canım. Her zaman her hali ile güzel olan ben." Diye böbürlenerek konuştum.

En sonunda aşağıya indik ve gelmelerini beklemeye başladık. Vee sonunda geldiler. Hep birlikte salonda oturmaya başladık. Bir süre sessiz geçti ve bu sessizliği Yağız Bey bozdu "Ben direk konuya geçiyorum. Gelme sebebimiz aslında Lavin." Dedi. "Ben mi? Nesıl yani anlamadım benimle ne alakası var." Diye ortaya atladım. Babam bana öfkeli bir bakış atarak Yağız Bey'e döndü "Lavin ne alaka. Size bir saygısızlığı mı oldu."diye sordu." Hayır nasıl söylesem bilemiyorum ama, Lavin sizin değil bizim kızımız. Sizin kızınız Melisa. Doğduklarında olmaması gereken olup bebekler değiştirilmiş ve Lavin size Melisa ise bize verilmiş."diyerek ortaya bombayı atıp sustu. Ve benim başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.

"nE!!" Diye bağırdım birden. Ayağa kalkamadığım için yerimde oturarak söylemiştim bunu. Ben hala inanamıyordum. Ben bu durumda iken Melisa nasıl diye bakmak için dönmüştüm ama bir şok daha yaşadım. Kız resmen sırıtıyordu bildiğin. "Ne demek bebekler karıştı lan!"diyerek ayağa kalktı abim, ben hala şok içindeydim. Ben öyle dururken onlar bir şeyler konuşuyorlardı ama benim kulaklarıma gelmiyordu. Öylece ayağımdaki alçıya bakıyordum.

Sonra silkelenip kendime geldim ve konuşulanları dinlemeye başladım. "Ben gerçek aileme gitmek istiyorum." Dedi o salak kız. Babamda yani  sahte babam o kıza hak vererek "Ben de kendi kızımı istiyorum." Dedi ve annem yani sahte annem o adamı onayladı.

Ve her şey bir anda oluverdi. Kendimi eşyalarım ile beraber tanımadığım insanların yani gerçek ailemin arabasında buldum. Evlerine geldik, hemen yanıma adının Deniz olduğunu öğrendiğim çocuk geldi ve beni kucağına aldı. "Buna gerek yoktu. Koltuk değneklerim ile yürüyebilirdim." Dedim o da kaşlarını çatıp "Ben varken ne gerek var koltuk değneklerine güzelim." Dedi. Güzelim derken, pardon da bu ne hızdır amk. Neyse  bir şey demedim ve ilerlemeye devam ettik.

Solana girdik hep beraber. Beni ikili bir koltuğa oturttu ayağımı önümüzdeki sehpaya uzattı altına bir yastık koyarak ve yanıma oturdu. "Nasıl iyi mi yerin?" Diye sordu ben de kafamı salladım ve içerdekileri süzdüm yavaşça. Sonra da "Bana gerçekleri eksiksiz bir şekilde anlatır mısınız?" Diye sordum ve bekledim. Yağız Bey de anlatmaya başladı.

Bittiğinde vay amk dedim lan. Aynı dizilerdeki gibi bir şeyler olmuş lan burada. " Neyse kızım sen yorulmuşsundur ben sana odanı göstereyim. Sen de dinlen."dedi Ayza Hanım. Onun bunu demesi ile Deniz yine beni kucaklayıp Ayza Hanım'ı takip etti. İki kat çıktık ve sonunda geldik. Odayı gösterdi Deniz de beni içeriye sokup yatağıma oturttu ve çıktı. Onun çıkması işe Ayza Hanım yanına geldi ve  bana üstümü giyerken yardım edeceğini söyledi ama ben istemedim. Biraz ısrar etti ama sonunda çıktı bende buradaki dolaptan şort ve geniş bir t-shirt alıp biraz zorlayarak giydim ve yatağa attım kendimi. Zaten anında günün yorgunluğu ile uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin