Zanim zaczniesz czytać. Zaimki zmienione na potrzeby książki. Ogl polecam sobie puszczać tą piosenkę tak po kawałku tak jak jest tekst poniżej :)
No to ten miłego czytania życzę <33-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Światła refelektorów oślepiły go. Wiwaty, krzyki i oklaski było słychać chyba na końcu ulicy. Dzisiaj w najpopularniejszym klubie odbywa się koncert. Większość osób tutaj zgromadzonych przyszła tutaj dla jednego twórcy. A mianowicie gwiazdy wieczoru, najpopularniejszego piosenkarza wśród młodzieży i nie tylko, Izuku Midoriyi znanego pod psełdonimem artystycznym Deku. Skąd wzięła się ksywka Deku? wymyślił ją chłopak naszej ukochanej gwiazdy.
Jego kariera zaczęła się raptem pół może rok temu a on już jest na ustach wszystkich. Jego managerem jest jego wierny przyjaciel Todoroki który tak właściwie wkręcił Izuku w branżę muzyczną. To dzięki niemu i jego zaangażowaniu zielonowłosy zaszedł tak daleko.
Chłopak o zielonych kręconych włosach, szmaragdowych oczach i pięknej sylwetce wszedł na scenę. Ubrany w luźny t-shirt, dżinsy i glany. Dodatkami był łańcuch na szyi i kilka pierścionków. Widownia zaczęła klaskać i wiwatować. Dziewczyny zaczęły piszczeć z wrażenia a reszta albo zatykała uszy albo dołączała. Podszedł do mikrofonu i przywitał się ze wszystkimi
- witajcie moi kochani - powiedział lekkim i miłym głosem. W odzewie dostał głośny pisk - mała zmiana planów...dzisiaj będzie coś nowego - powiedział uśmiechając się. Jednak w głębi nie było mu do śmiechu. Bał się jak odbiorą to jego fani, jak przyjmą i jak zachowają się gdy otworzy się przed nimi. Wyzwą go i wyśmieją? czy może zrozumieją i okażą mu wsparcie? przekonać się mógł tylko i wyłącznie próbując. Podszedł do mikrofonu, przymknął oczy. Muzyka zaczęła grać.
He told me that he loved me by the water fountain
He told me that he loved me and he didn't love him
And that was really lovely 'cause it was innocent
But now he's got a cup with something else in itPrzełknął ślinę ale nie zatrzymał się by nie zgubić rytmu.
And he was in a hurry to be touching his skin
He's feeling kind of dirty when he's dancing with himPrzed oczami pojawiły mu się wspólne momenty. Randki, koncerty i trasy, noce spędzone na leżeniu i oglądaniu gwiazd, upojne noce spędzone razem. A w uszach rozbrzmiewały mu słowa które mówił do niego rzadko ale z taką miłością że rozpływał się w środku. Kocham cię.
Forgetting what he told me the water faountain?
Now he's grabbing his hips, and pulling his in
Kissing his lips, and whispering in his earZa schło mu w gardle a w oczy zrobiły się szklane. Przypomniał sobie widok jego ukochanego w objęciach ich wspólnego najlepszego przyjaciela. Jak tańczyli blisko siebie przy tej samej fontannie, w tym samym miejscu. Ale już nie z nim tylko z innym. I nie zdziwił by się gdyby też jemu wyznał tam miłość.
And he knows that he shouldn't listen
And that he should be with me by the water fountain
He couldn't be at home in the night time because
It made his feel alone, but at that time he was too young
I was too young
I should've built a home with a fountain for us
The moment that he told me that he was in love too young
CZYTASZ
Marzenie ~ One-Shot
FanfictionIzuku jest znanym artystą w branży muzycznej. Idol połowy Japońskiej młodzieży. Na jednym z koncertów zamiast zaśpiewać jego popisowe piosenki postanawia zmienić plany i wyrzucić z siebie skrywane, bolesne i męczące go uczucia. Ubiera je w piękne s...