EPISOD 1

92 18 9
                                    

Beg pakaian dilempar keluar , tangisan dihiraukan .

"Tolong kesian pada hana...takda tempat untuk. Berlindung bagi lah hana peluang kakak hasnah. "

"Sini rumah anak yatim bukannya rumah kau! Keluar dari sini! Aku taknak tengok muka kau yang bawa bala ni berambus!" Kakak hasnah menutup pintu pagar dan dikunci.

Hana yang menangis dibiar diluar, perlahan gadis itu bangun dan mengangkat beg dan berjalan dikaki lima.

"Ya allah, dekat manalah aku nak tinggal sekarang aku takde sedara-mara atau pun kawan..." Hannah duduk di bas stop sehingga menjelang waktu malam.

Hannah termenung dengan nasib hidupnya dimana dia mahu mencari kerja? Berlajar pun hanya setakat spm itu pun resultnya tidak cemerlang .

Sedang Hannah tengah memikirkan hidupnya datang beberapa lelaki asing mendekatinya.

"Hai adik manis buat apa dekat sini tengah malam macam ni tak takut ke HAHAHAHAHA. " kata salah seorang dari pada mereka.

"Jangan takut,jom ikut kitaorang balik nak? " Kata mereka sambil menyentuh bahu Hannah.

Hannah cepat-cepat menepis tangan lelaki itu tersebut dan berjalan meninggalkan kawasan stop bus itu hati Hannah sudah pun gelisah takut hanya dia dan dua lelaki asing itu.

"Hye.. Nak pergi mana meh lah ikut kami berdua balik. " Lelaki itu menarik bahagian bahu baju Hannah dan menyebabkan koyak.

"Lepaskan akulah! Tolong! " Hannah menjerit meminta tolong.

"Kau takkan dapat lari dari kami. " Sia-sia sahaja hannah menjerit di kawasan bus stop disitu sunyi sahaja tiada sesiapa pun .

Hannah melarikan diri tapi mereka berdua tetap mengejarnya hanya Tuhan sahaja yang tahu bertapa takutnya hannah. Dia berharap ada seseorang menolong dia.

Sehingga kaki hannah tersadung dan kepalanya terkena terhantuk sesuatu. Terbaring disitu tubuhnya tidak dapat bangun kerana darah yang banyak keluar.

Dua orang lelaki itu mendekati hannah wajah yang kelihatan seronok akhirnya hannah tidak dapat lari dari mereka sedang mereka mengangkat tubuh hannah kedengaran suara lelaki asing.

"Siapa yang benar korang masuk kawasan aku? " Lelaki yang bertubuh tegap dan tinggi wajahnya ditutup oleh mask hitam pakaiannya serba hitam hanya mata sahaja yang nampak kelihatan warna matanya sangat memukau.

"Kau siapa... " Lelaki itu kendegaran seperti takut kerana lelaki itu lebih tinggi dari mereka berdua dan lelaki itu bertopeng tidak nampak wajah.

"Blah." Lelaki asing itu hanya menjawab sepatah sahaja. Mata terpandang ke arah perempuan itu.

"Lepaskan perempuan tu dan Blah dari kawasan rumah aku! " Kawasan rumahnya sangatlah luas seperti villa.

Mereka melepaskan hannah dan melarikan diri. Lelaki itu tidak membuka topengnya dia dekati hannah yang tidak sedarkan diri matanya terpandang ke arah wajah hannah

"Cantik. " Cepat-cepat syed mendukung tubuh hannah membawa pulang ke rumah villa milik keluarga syed.

"Syed ? Apa yang kecoh dekat luar tadi? Ada orang masuk kawasan rumah ke? " Lemah lembut tengku khairina bertanya kepada anak lelakinya.

"Nothing mama. " Jawab dingin syed.

"Siapa gadis ni syed jumpa dekat mana? " Tanya pulak tengku Razif yang kepada syed.

" he was in danger earlier mama papa that's why syed help him why? remember syed is so crazy? mama? until syed can't help people? " Kata syed sambil naik ke biliknya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THE BOY | ON GOING Where stories live. Discover now