Text 25

56 8 5
                                    

From: Buzz Lightyear

I miss you bebe ko

----

From: Lloyd

H3llo

---

To: Buzz Lightyear

Shut up

---

To: Lloyd

Jeje! Stop that 3 q 4 0 effect. Hindi nakakatuwa!

---

From: Lloyd

Xuri p0e. Ganun p0e xdya aq eah. Xuri!

---

From: Buzz Lightyear

What happened to our Till Forever Ends? Ang bitter mo na sakin Hindi mo na ako tinetext ng matino which is very weird kasi sa ating dalawa ikaw and matino at ako ang paloko loko. Tell me, may bago ka na ba? I texted the number you gave me, turns out naglalandian kayo. Why? Nagsawa ka na ba? Ayaw mo na sakin? Fuck! Tell me Ey, cause it really hurts. I'm hurting, Deep inside Ey, deep inside.

----

To: Lloyd

Oh, then there's a problem which you. Consult a doctor please? Looks like may alam kang ibang language na hindi ko alam.

---

From: Lloyd

An h4rD mu p0! Bk8 k gny4n? Gny4n b tlg pg kaptiD k ng 4rtista? Grbe m4n d3grade! P0rket kptid mu si James Reid. Eah aq nga frndz,pinxan q xi Nadine ndi aq gnyan!

----

To: Lloyd

Why are you dragging Nadine and James into this mess!? What I'm telling is, HINDI NAKAKATUWA ANG MGA JEJE KASI THEY ARE AN OUTCAST TO THE SOCIETY! PLEASE PEOPLE! WE SPEAK WORDS NOT SIGNS! AND WHO WOULD HAVE MISTAKEN 4 FOR THE LETTER A!? ABA! LEARN YOUR LANGUAGE BRO! PLEASE! AKALA NYO LANG NAKAKATUWA PERO ITS NOT FUNNY!

---

To: Buzz Lightyear

No. Hindi ko nakalimutan ang Till Forever ends. Believe me, I would rather choose an irritating person like you than that jejemon outcast. Tae! Why am I saying this stuff to you? Don't reply muna ha? My head hurts from all that jeje stuff. Bye

JGLTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon