/Kezdet/ Avagy Hogyan Lett A Gyuri Parancsnok

504 34 15
                                    

/a borítókép Giorgiot és szerelmét ábrázolja :)) /

2029. Március 23.-kát írjuk.
Adolf Hitler jr., németország újdonsült hadvezére, avagy a mindnyájunk által oly nagyon kedvelt Hitler tiszteletreméltó dédunokája, közel 2 hete üzent hadat magyarországnak. Mindkét országban rettentően forró a hangulat, míg a németek teljesen felfegyverkezve, készenlétben pontosítgatják haditervük utolsó részleteit, a magyarok nemhogy haditervet sem készítettek, még a katonák toborzásával vannak elfoglalva.

"A kormány, a katonaság parancsnoka kérésére határozatot hozott, hogy minden harcraképes huszon-harminc éves férfiút /és fura leszbikust/ be kell sorozni, ugyanis országunk nem rendelkezik elegendő katonával a harc levívására. A városuknak megfelelő, jelentkezésnek kijelölt helyen várjuk önöket az elkövetkezendő 2 nap folyamán. A nem megjelenés börtönbüntetéssel jár." zsümütöli mindenhol a dunaTV meg még egy tucatnyi random magyar adó aminek sosem tudtam megjegyezni a nevét.

A határozat kinyílvánítása után ugyebár 2 nappal már majdnem kétszeresére nőtt a harcba szálló emberek száma. A már régebb óta meglévő katonák kemény kiképzésben részesültek amióta fennt áll a háború gyanúja, az újonnan jötteknél vérizzasztó felkészítések folynak még egy héten keresztül, napi 14 órában.
Már az első napon kivillant az újoncok közül egy kimagaslóan tehetséges katona, ki el is nyerte béna utódjától a parancsnoki posztot. A címet a bódítóan izmos, messze legintelligensebb és legravaszabb katonatiszt nyerte el, a fiatal, pezsgő vérű half-olasz ex-singer, Fekete Giorgio. A fiatal tehetségre egy Blaha Lujza-téri harcmenetben találtak rá, ahol borzasztó fürgén és ravasz módon rugta ki ellenfele bordáját, Kun Bálintét. Jelentkezéskor a volt parancsnok felismerte a tehetséges fiút és felcsillant a szeme. Még aznap leült főhősünkkel beszélni a hadnagy, sőt, át is nyújtotta a vezetői posztot őstehetség Gyurinak, mert tudta, hogy belőle sokkal sikeresebb vezető válik majd mint amilyen ő most. Az öreg tisztelete kimutatásaképp fel is mondott teljesen, habár mindez csak egy héttel később került bejelentésre.

Nos, ennyit a Gio parancsnokos sztoriáról :))

(habár meglesz majd a sztorinak a háborús-nyomasztó feelingje, ez az egy rész volt egy kicsit komolyabb beütésű /a többihez képest/, a továbbiakban full baromság lesz)

Ui: Balintnak nem esett baja

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Breathin' In The Love (Fekete Giorgio x Adolf Hitler ff) Where stories live. Discover now