❝ 𝐋𝐎𝐎𝐊 𝐀𝐓 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐄𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐌𝐀𝐃𝐄 , 𝐖𝐇𝐎𝐑𝐄 ❝
𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙖 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠 𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙞𝙣𝙩𝙧𝙤𝙙𝙪𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 ..
𝙝𝙚𝙡𝙡𝙤 ! 𝙢𝙮 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙙𝙖𝙚 ! <𝟑
𝙢𝙮 𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙨? 𝙞 𝙜𝙤 𝙗𝙮 𝙖𝙣𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪'𝙙 𝙥𝙧𝙚𝙛𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙪𝙨𝙚 𝙨𝙝𝙚/𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙨 𝙞𝙩 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙗𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙚, 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙪𝙨𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙘𝙤𝙢𝙛𝙤𝙧𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚. 𝙏𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚 𝙜𝙤𝙚𝙨 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙮/𝙩𝙝𝙚𝙢 & 𝙝𝙚/𝙝𝙞𝙢. 𝙞𝙢 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙗𝙞, 𝙗𝙪𝙩 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙡𝙚𝙖𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙪𝙣𝙡𝙖𝙗𝙚𝙡𝙚𝙙 𝙨𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙞 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞 𝙡𝙞𝙠𝙚.
𝙧𝙚𝙡𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨𝙝𝙞𝙥 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙪𝙨? 𝙚𝙝 𝙞𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙤 𝙗𝙧𝙖𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙢𝙮 𝙧𝙚𝙡𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨𝙝𝙞𝙥 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙪𝙨
𝙞𝙢 𝙘𝙪𝙧𝙧𝙚𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙞𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡, 𝙙𝙤 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙖𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙞 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙚. 𝙞 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙖𝙨𝙨𝙤𝙘𝙞𝙖𝙩𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖𝙣𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙗𝙤𝙫𝙚 19 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙗𝙚𝙡𝙤𝙬 17, 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙧𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙪𝙣𝙙𝙖𝙧𝙞𝙚𝙨, 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 :,) .
𝙞𝙣𝙩𝙚𝙧𝙚𝙨𝙩𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙫𝙞𝙙𝙚𝙤 𝙜𝙖𝙢𝙚𝙨 , 𝙖𝙣𝙞𝙢𝙚/𝙢𝙖𝙣𝙜𝙖 , 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙧𝙮 , 𝙨𝙩𝙖𝙧 𝙨𝙞𝙜𝙣𝙨 , 𝙛𝙖𝙣𝙛𝙞𝙘𝙨/𝙬𝙚𝙗𝙩𝙤𝙤𝙣𝙨 , 𝙖𝙧𝙩 (𝙙𝙞𝙜𝙞𝙩𝙖𝙡 , 𝙩𝙧𝙖𝙙𝙞𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡 , & 𝙜𝙡𝙖𝙨𝙨 ?) , 𝙚𝙩𝙘 .. 𝙞 𝙘𝙖𝙣𝙩 𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖𝙡𝙡 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙢𝙚 𝙮𝙤𝙪'𝙡𝙡 𝙡𝙚𝙖𝙧𝙣 𝙢𝙤𝙧𝙚 (:
𝙞𝙢 𝙘𝙤𝙣𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙠𝙩𝙤𝙠 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙤𝙧𝙙 (𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙗𝙞𝙤) , 𝙞 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣 𝙪𝙣𝙝𝙚𝙖𝙡𝙩𝙝𝙮 𝙖𝙙𝙙𝙞𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙩𝙤 𝙞𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙖𝙣 𝙜𝙡𝙖𝙙𝙡𝙮 𝙙𝙤 𝙣𝙤𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙩 𝙙𝙤 𝙣𝙤𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙭𝙘𝙚𝙥𝙩 𝙗𝙚 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙩𝙬𝙤 𝙖𝙥𝙥𝙨 . 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙙𝙞𝙨𝙩𝙧𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙞 𝙨𝙚𝙚𝙢 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙫𝙚 .
𝙞 𝙡𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣 𝙩𝙤 𝙠𝙚𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙨𝙤𝙣 , 𝙢𝙚𝙡𝙖𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙞𝙣𝙚𝙯 , 𝙨𝙩𝙚𝙫𝙚 𝙡𝙖𝙘𝙮 , 𝙥𝙞𝙣𝙠𝙥𝙖𝙣𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚𝙨𝙨 , 𝙩𝙮𝙡𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙤𝙧 , 𝙖𝙨𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙚𝙭𝙖𝙣𝙙𝙧𝙞𝙖 , 𝙢𝙚𝙩𝙖𝙡𝙡𝙞𝙘𝙖 , 𝙨𝙡𝙞𝙥𝙠𝙣𝙤𝙩 , 𝙖𝙩𝙩𝙞𝙡𝙖 , 𝙤𝙯𝙪𝙣𝙖 , 𝙩𝙧𝙞𝙥𝙥𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙙𝙙 , 𝙙𝙤𝙟𝙖 𝙘𝙖𝙩 , 𝙨𝙯𝙖 , 𝙫𝙞𝙘𝙠𝙚𝙚𝙡𝙤 , 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙘𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙫𝙚𝙞𝙡 , 𝙠𝙖𝙡𝙞 𝙪𝙘𝙝𝙞𝙨 , 𝙙𝙧𝙖𝙠𝙚 , 𝙢𝙞𝙩𝙨𝙠𝙞 .. 𝙚𝙩𝙘 .
𝙄𝙈 𝘼 𝘽𝙋𝙊𝘾 , 𝙨𝙤 𝙞 𝙩𝙚𝙣𝙙 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖𝙣𝙩𝙞-𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙟𝙤𝙠𝙚𝙨 , 𝙞𝙛 𝙞𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙪𝙣𝙘𝙤𝙢𝙛𝙤𝙧𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙨𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚𝙢 . 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙘𝙤𝙣𝙨𝙞𝙨𝙩 𝙤𝙛 "𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙢 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠/𝙝𝙞𝙨𝙥𝙖𝙣𝙞𝙘 𝙖𝙞𝙣'𝙩 𝙞𝙩 ..?" , "𝙬𝙤𝙬𝙬𝙬 𝙙𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙅𝙐𝙎𝙏 𝘾𝘼𝙇𝙇 𝙈𝙀 𝘼 𝘾𝙊𝙏𝙏𝙊𝙉 𝙋𝙄𝘾𝙆𝙄𝙉𝙂 𝙋𝙊𝙍𝘾𝙃 𝙈𝙊𝙉𝙆𝙀𝙔?!" .. 𝙨𝙤 𝙮𝙚𝙖𝙝 .
that's all for now <3 ill update if i need to add anything else <3
CIAOOOO