Carl

18 1 3
                                    

Hmmmmmm 26846 divideret med 6 det jo nemt hvorfor er det her så nemt, ligner jeg en der går i anden klasse? "Hvaså skat hvordan går det med lektierne?" Det går rigtig godt det er sø nemt" "når så må du bede om nogen svære næstegang" ja som om så bliver jeg jo bare mobbet endu mere "ja det vil jeg gøre tak mor" "jeg køre ind på arbejdet, der står mad i køleren og husk at gå i seng til ordentlig tid" arbejde på en lørdag igen? " ja selvfølgelig mor, elsker dig" så er jeg vel bare alene endu en lørdag. Mig og mor er de eneste i huset, hun hedder melinda. Min far Jarl skred  for 2 år siden og nu er hun nød til at arbejde røven ud af bukserne format vi kan få mad på bordet.  Jeg skal allerede i skole på mandag, det dræber mig at skulle vide at jeg skal være i gruppe med Michael og Bjørn. Michael styre ligesom de populære i klassen.  Bjørn,Frank,jørke, Kenneth, og Michael, de gør mit liv til et helved.
De har bedt mig om at lave deres novelle til eksamen næste uge men har sagt at jeg skal have noget for det, jeg vil være populær, jeg vil være med til at spille og lege. Jeg skal være med hils t spille senere med en af deres venner der starter i skolen, jeg er SÅ nervøs. "Fuck er klokken så mange? Jeg skulle ha været der inde nu" "hej drenge" "ohhhhhh Carl hvordan skær den" "skære jeg skære ikke i noget" "Nevermind lad os få ham ind" "ohhh hvaså Idak" "hvaså bror" "er du klar til at spille, eghhh vi har en ny med idag" "det er fint der, er altid klar på en ny bror! Hvordan lyder han så" " ehm hej jeg hedder Carl"

Hvem er on topWhere stories live. Discover now