Pohled George

127 9 1
                                    

Ahoj já jsem George je mi teprve jen 14 a jsem moc malí a barvoslepý. Dneska půjdu do nové školy na Floridě. Teď jedů do nového domů s mamkou tátou a sesetrou které je 10. Rád si čtu.
*O hodinu později*
Mamka: ,,už jsme tady děti''
,,Jooooooo" říkal jsem já
Zastavili jsme před krásným domkem a jako první vystoupila sestra pak táta máma a na konec já s batůžekem na zádech mám v tom svůj deníček dvě knížky a v jedné mám fotku se svojí starou třídou a s učitelkou a ještě jednu s kamarády. Když jsem vešel bylo tam krásné a mamka mě řekla že budu mít pokoj vedle sestry a zítra přivezou nábytek a půjdeme do školy zítra a přijede autobus který nás tam odveze. Šel jsem na horu a vybral jsem si pokoj kde je okno a jde vidět až na druhou stranu ulice a sestra mi záviděla že mám okno kde vidět na druhou stranu ulice u ní jde vidět zase jen na sousedy kde teď právě grilují. Když jsem se tam koukl od ní tak jsem uviděl pěkného blonďáka se zelenima očima a pihama na tváři a na nose prostě překrásný kluk a který je náš soused náš koulik asi je mu? Když jsem si to řekl a sestra hned říkala že bude kde je výhled na druhou stranu. Mě to nevadí aspoň uvidím na toho překrásného kluka vedle. Mamka nás zavolala že přišli k nám když to řekla přišla jsem dolů a uviděl jsem sousedku která má blod vlasy a za ní ten kluk blonďatý. Sousedská nás pozdravila a přišel ke mě ten kluk a mě pozdravil a zeptal se mě jak se jmenují a já mu odpověděl ,, já jsem... George..." On na to ,, těší mě Gogy já jsem Clay a můžeš mi dreame mě to říkají kámoši" a usmál se na mě já se trochu začervenál a taky jsem se usmál na něj. Pak nás pozvali na grilačku k ním říkala sousedka.

Tohle je má první kapitola tak zatím zítra (◍•ᴗ•◍)✧*。

Kdo jsi...jsi můj kamarád nebo...moje láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat