Ráno jsem se zbudil hned když se ozval budík pak jsem šel si udělat hygienu převlict se a pak jsem se najedl pak už letěl ven a uviděl jsem jeho tak jsem se strašně zrudl otočil jsem na druhou stranu kde už jel náš autobus který nás tam odveze do školy pustil jsem ho aby byl tam jako první pak šel za ním a sedli jsme si vedle sebe. Za pár minut jsme tam byli. Mezitím já se koukal na jeho a on do okna. Je překrásný dneska..... počkat ne... já nejsem gay....tak asi jsem bi...nebo já nevím ale on....je tak mega roztomilý. Když jsem to řekl tak jsme tam byly vystoupili jsme pak šli do třídy a sedli si každej nikam jinam já jsem to měl za mluvené se Sapem sezení tak asi on budu jo sedí s Karlem hned ve druhé lavicí já ve třetí tak od sebe nejsme daleko jen jsem za ním tak to je dobrý tak na něj líp vidím aby mu nic nedělali protože máme tu pěkný šikanatoři který zmláti i kluka s brýlema či k když je mega chytrý. *Zazvonil zvonek* už začala hodina teď je u něj první den ale u mě už je prostě jsem tu po sedmé no tak tady znám tak já ho tady provedu. *Po škole* Sedím na lavičce jím si svačinu a někdo ke mě jde. "Ahoj dreame můžu si sednout k tobě?,, Řekl George "jasně Gogy tak pojď,, řekl jsem já. Začali jsme si povídat něčemu i smát pak přišel k nám Karl a sap. "Ahoj dreame taky už někoho máš?,, Řekl sap a já jsem vedle vyprskl pití své. Začal se mi smát a když jsem se koukl na Gogyho byl tak cute když se směje začal jsem se asi červenat. "Necháme vás napokoji,, řekl Karl a došel se sapem. *O deset let později* Ležím doma na posteli a už konečně mám školu hotovou tak budu chodit ven s ním každý den. *Někdo zaťukal* ??. Přišla moje mamka že,,přišel soused George že půjde někam kam tě on zve,, řekla mamka moje tak jsem hned stál vzal jsem si boty a šel jsem s ním už to tady docela dobře zná protože jsem ho tady jsem ho proved kde je park atd....
Zítra asi bude další kapitola :') TwT
ČTEŠ
Kdo jsi...jsi můj kamarád nebo...moje láska
RomantikKoukal jsem se na něj a on zas na mě dál mi ruku na tvář já se začervenál po chvíli mi dál první polibek.......