РОЗМОВА
Т/І-Хартман!
Д-Т/І я нічого не робив, вроді. Чесно!-він знав, що ти не просто так назвала його по фамілії але ти навіть не повисила голосу
Т/І-так? А мені написати не судьба було чи на кінець тата мого запитати?!
Д-ну Т/І ну я просто знаю, що в нього я дізнаюсь все зразу а тобі я писав взагаліто ти не відповідаєш!
Т/І-а.. та? Ну вибачай тоді я просто телефон в руки не брала ще просто. З мене потім вечеря коли вернусь
Д-а ну так мені все підходить-ти по його голосу зрозуміла, що він зрадів і теж усміхнулась-передавай всім привіт, я потім ще подзвоню люблю тебе крох
Т/І-добре і я тебе
КІНКЦЬ
Т/І-вам всім від Ділана привіт
Б-ага
Ч-йому теж
Е-і йому
Потім хтось сидів в телефоні, хтось з кимось говорив, хтось вже спав і ти вирішила приєднатись до них. Обійняла Джейдена він зробив те саме так ти і заснула а він слухав музику в навушниках.
Дж-моя дівчинка-пробормотав він.
От через 2 години ви приїхали до готелю, вигрузили речі, заселились по двоє а вже потім зібрались і поїхали на місце де сьогодні буде проходити концерт.
НА ЛОКАЦІЇ
Поки у Джея була репитиція з балетом ти сиділа в його гримерці.
От він нарешті повернувся і його почали готувати вже до самого концерту.
До виходу на сцену залишились лічені хвилини ти підійшла до нього за кулісами.
Т/І-зай в тебе все вийде, люблю тебе.
Дж-і я тебе принцеса-він поцілував тебе в губи а коли відстронився сказав-іди в зал там ще є для тебе місце.
Т/І-угу-кивнула ти і пішла.
Концерт почався ти була рада за нього, ти бачила, що він отримує кайф від того що робить. А ти просто відривалась, підспівувала і знов знімала відео.
У Джея була фан зустріч і вже туди прийшла ти. В основному всі робили фото з ним але і до тебн підходили, що надзвичайно піднімало настрій.?-о це ж ця Т/І, боже вона в живу ще страшніша-сказала дівчина яка щойно відійшла від брюнета і проходила мимо тебе. Її слова почув і Джейден який не збирався стояти в стороні.
Дж-ще раз щось скажеш в її сторону тебе вивидуть звідси в ту ж сикунду! І це стосується всіх!-повисив голос він, що трохи налякало досить малих дівчат які стояли прям перед ним.
Ти це замітила і підійшла до Хаслера
Т/І-Джей не треба було, мені всерівно-тихо сказала ти йому на вухо.
Дж-ти ж знаєш, що я не позволю щоб хтось говорив щось подібне в сторону моєї дівчини, запам'ятай це!
Т/І-добре добре-змирилась ти, чмокнала його в губи і відійшла щоб не заважати.
Ще через три години ми вже замучені зайшли в номер і без сил впали на ліжко.
Т/І-зай це був неймовірний концерт, ти неймовірний молодець!-хвалила ти його сьогоднішню роботу
Дж-дякую сонце.
Ми ще трохи поговорили і заснули в обнімку.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Вибачте, що так мало прод🥺
❤️❤️❤️❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
«БІЛЬШЕ НІЖ ФАНАТКА»
Fanfiction-у Джейдена тур по Америці -ех... от би туди попасти -купили білети в... -ну привіт братику -це білет на концерт... -це не обійдеться одним лиш... -тебе зара охорона проведе в... -*...будем грати по твоїм правилам* -Т/І, ти будеш...? -Несса краще! ...