Sevdiğim bir kız vardı ama önceki veya diğer kızlar gibi değil.
Saçlarını öyle bir hareketle sırtından atar ki görseniz aşık olursunuz.
Güneş kadar parlak gözleriyle
ışık saçar gibi bakar,utanırsınız. Burnu ve ağzı öyle bir güzellikle uyumlu ! Sanarsın Leyla ile Mecnun.
Ahh..! Bir kez daha aşık oldum yârime, ama sayılırmıydı ki yârim olduğu çünkü daha haberi bile yoktu sevgimden.
Haberi olsa nolurdu ki ? Neden haberi olmadı ki ? Tüm sorduğum soruların cevabı da beni bulması saç yoldururdu. Ama haklıydı kafamda ki saçlar yolunmakta, o kadar güvensizdim ki bir türlü gidemedim sevdiğimin yanına,sadece adını biliyodum o da konuşup öğrendiğimden değil Elifin sayesinde öğrendim.
Elif'de yârim kadar olmasada bir duruşu güzel bir endamı bide saf iyi niyetli bir kızdı, ama pek sevgilisi olmamış bana anlattığına göre. Belkide hiç olmadı bilmiyorum. Elif, yârimin yakın arkadaşlarından. Benimde eski mahalleden arkadaşım olur.
Elifle aralıklarla konuşurduk. Konuşa konuşa bir gün konu ilk gördüğümden yana aşık olduğum kıza geldi. Elifte kızı öyle bir ballandıra ballandıra anlatmıştı ki daha kızı görmeden kalbim bir başka atmaya başladı.
En sonda kızın adını söyledi."Adı Ece"dediğinde ilk sözüm "Ece'mim" olmuş ben o anı hatırlamıyorum Elif öyle dedi.
Böylelikle çok sevdiğim ama daha konuşmadığım bir kıza aşık oldum.
Aslında bir iki kere yüz yüze geldik, hatta Elifte tanıştırmaya heveslenmişti fakat Eceyi ilk gördümde Elifin o ballandıra ballandıra anlattıkları doğru çıkmıştı. O anda bırak kendimi tanıtmamı öyle bir donup kalmıştım ki merhaba demeden oradan hemen uzaklaştım.Koşarken hüzünlenmiştim çünkü Ece'mimi
görebileceğim diye hazırlanmıştım,saatlerce ayna karşısında prova yapmıştım ama hepsi boşa gitti belkide yaşamımda böle bi güzelliği ilk defa gördüğümden dolayıdır bilemiyorum. Koşarken yorulmuştum şöyle bir arkama baktığımda kızlardan eser yoktu.
Yorulduğumdan yandaki eski ve yıpranmış parka geçip sağlam kalmış umuduyla bir banka oturdum.
Az önce büyük bir fırsatı harcamıştım elimde olmdan, o kızgınlıkla kalkıp oturduğum ve parkta ki tek sağlam banka tekme atarak kırdım. Artık oturacak sağlam bankta kalmamıştı. Boylu boyunca yere uzandım. Ne kadar yerde kaldığımı bilmiyorum ama havanın kararışını şapşal ifadeyle seyretmenin tadıda başka oluyormuş onu anladım zaten bu kafayla gidersem daha çok seyrederdim.
Hava kararmıştı ama Güneş daha batmadan parkın yanından Elif geçti anlaşılan Ece'mim ve Elif'in buluşmaları bitmişti. Hemen "Elif...!" Diye bağırdım. Elif de parka baktı ama ilk başta yerde yatan şapşalı görememişti, bir kez daha bağırınca beni farketti ve yanıma gelip suratıma bakarak -sen ne kadar şapsalsın- ifadesiyle (sanki içimi okumuş) "sen ne kadar aptallık yaptığının farkında mısın büyük bir fırsatı kaçırdın." Dedi ama hiçirşey diyemedim sadece "Ne konuştunuz" demekle yetindim Ama istediğim gibi birşey olmamış.Ece'mim hakkımda bir şey dahi sormamış hatta başka bir oğlan masalarına oturunca aklı Elif'ten bile geçmiş yani benim yâr başka oğlana gönül vermiş. Elif'te çocuğu beğenmiş, anlaşılan rakip oldukça iddalı birisiydi. Ancak günler geçtikçe anladım ki bu cesaretin ve özgüvenin yansıması bir sevgili getirirmiş. Artık sevdiğim,yârim dediğim Ece'mim Sinan adlı bir oğlanın sevgilisiydi. Sevgili olduklarını duyduğumda kendime kızıp bağırdım. Liseden beri yanlızlık laneti peşimi bırakmamıştı. Ne yapmalıydım ki ? Daha önce ki kızlardan göremediğim hissetmediğim o kalp atışımı Ece'yi gördüğümde hissettim ama bu da olmadı ! Bu sevdiğimi de başka biri almıştı. Ben bu aptallığımla günleri kovaladım.O eski parkın önünden geçergen birgün, eskiliğinden eser kalmadığını fark ettim. Bide bu yaşadıklarım yetmezmiş gibi o kırdığım bankın olduğu yerde bir çift konuşuyolardı. Sırtları bana dönüktü ama belliki genç bir çiftti. Biraz daha yaklaşınca kızın sesi Ece'nin sesiyle aynıydı o an tekrardan yıkıldım yanındaki oğlan da Sinan olmalıydı lakin birşey fark etmiştim Ece normal ve ciddi cümleler kurarken Sinan sadece öpmek için uğraşıyodu. İyice sinirlendim bu durumu görünce ama birşey yapamadım karşısında ben olmasamda Ece'mim mutluysa o çocukla, bana laf düşmezdi. Yavaş ve acı dolu duygularla oradan ayrıldım. Bir günün böyle başlamıştı bari iyi bitsin diye Tanrıya dua ediyordum ama Ece'mim yanımda yokken nasıl mutlu olabilirdim ki benimki sadece karanlıkta yakmaya çalıştığım mum gibi bir umuttu.
Yaklaşık birkaç dakika sonra Elif aradı ve bu akşam başka bir buluşma daha olacakmış benim de gelmemi istedi.Ece ve Sinan da gelecekmiş tabi ben zaten sinirliyim bide Elif'te bilmezmiş gibi bunları söyledikten sonra "gelir misin ?" deyince Elif'ede çıkıştım ama Elif beni kendisini yalnız bırakmamak için gelmemi istediğini söyledi ilk başta saçma bulduğum bu isteği Eceyle konuşa bileceğim için kabul ettim. Akşam olmuştu Elifi evinden aldım buluşacağımız restoranta gittik. Ardımızdan Ece ve Sinan da geldi.O an Ece ye bir kez daha aşık oldum. O pamuk gibi yüzüne kurban diyesim geldi ama tuttum kendimi. Ece beni tanımamış ya da unutmuş olacak ki ilk karşılaştışımız gün ile ilgi birşey dememişti. Neyse ki Muhabet iyi başlamıştı bu sefer daha iyidim herhangi bir pot kırmadım ama gözlerimide Ece'mimden de ayırmadım. Bir saat sonra Sinan dışarı çıkacağını söyledi bana sende gel dedi. Dışarı çıkmak istemiyordum çünkü ilk defa Ece'mimle konuşuyordum ama Elif kulağıma yaklaşıp "Git" diye fısıldayınca Bende Sinanla birlikte dışarı çıktım. Sinan cebinden sigara paketi çıkarıp sigara içmeye başladı, şaşırmıştım. Çünkü Elif Eceyi anlatırken sigara içenlerden hoşlanmadığını söylemiş hatta bende bunun üzerine sigarayı bırakmıştım.Sinan şaşkınığımı fark etmiş olacak ki "Noldu ?"diye sordu. Bende Ece sigara içenlerden hoşlanmıyodu diyemezdim. Çünkü daha yeni tanışmıştım Elif'in bana Eceyi anlattığınıda söyleyemezdim.Hemen aklıma geleni "kızlar sigara içenleri pek hoşlanmaz da o yüzünden şaşırdım" dedim. Ancak bunun karşısından aldığım cevap beni çok şaşırtmıştı. Sinan,sigara dumanını üfledikten sonra "Haklısın kızlar sevmez Ece de sevmiyor ama onun için asla birşeyi bırakamam" dedi ve bir kere daha üfledikten sonra tam birşey daha derken. Sinan'ı merak eden Ece dışarı çıktı ve Sinanın elindeki sigarayı görünce "Ne yapıyorsun Sinan ! " dedi. Sinan sessiz kalmayı tercih etmiş olacak ki birşey demeden sigarasından bir duman daha çekti ardından Ece hiç beklenmedim bir ifadeyle "Bitti" dedi. Ben bile şaşırmıştım bir sigara yüzünden bitmesine, ancak şaşırmam kısa sürdü ve Ece konuşmasına devam etti "Ben astım hastayım Sinan ve bana içmiyorum dedin tanıştığımızda yani yalan söyledin (daha yüksek sesle) BİTTİ..!" Diye bağırdı ve bu sefer Ece'mim ağlayarak uzaklaşmıştı. Sinan orda ki başka bir kızla konuşmaya başlamıştı bile ne şeref yoksunu bir insandı. Ben de Ece'mimin ardından koştum,o an naptığımı bilmiyordum ancak tek birşeyi biliyordum ki oda sevgimden koştuğumdu.
Sonunda yetişip sakinleşmesini söledim ilk başta tersledi ama sanki ilk başta ki korkak ben gitmiş yerine güçlü,cesur ben gelmiş gibi Ece'mimle biraz daha konuştum ve en sonunda onu ikna edip bir banka oturduk. Gecenin yarısına kadar konuştuk restorantta yaşanları unutup güzel güzel sohbet ediyorduk. Kalbimin yardımıyla tam seni seviyorum derken önünmüzden kırmızı şarap satan bir araba geçti. Arabayı durdum, hemen bi şarap aldım ve arabadan aldığım bardağa şarabı doldurup "Bak" dedim ; Kırmızı Şarap uzun süreli sadık ilişki demektir ve ikimizin önünden geçti" dedim aşk ve heycanlı ses tonuyla. Sonra sustum ve Ece'mimin ne yapacığını bekledim. Boynuma sarılıp "ilk karşılaştığımızda keşke gitmeseydin seni beğenmiştim" dedi. Bu cümleyi duyduğumda sevinç ve şok aynı anda oldu ve şaşkınlığımı üzerimden atıp bende birşeyler diyecektim ki beni öperek susturdu ve konuşmasına devam etti "şapşal gibiydin ama sevimliydin. Yanımdan koşarak uzaklaşınca beni beğenmediğini düşündüm ve yanıma gelen ilk erkekle sevgili olucam diye söz verdim kendime fakat gözüm Sinan'ı... " sözünü kesip bu sefer ben öperek araya girdim ve "bir daha anma o şerefsizi"dedim. Ece'mim "Ama kalbim hep seninleydi" dedi ve sarıldı onun aşkını artık hissetmiştim,elleri sımsıcaktı kalbimi ısındı ve "Sen sonunda benimsen istediğin kadar konuşabilirsin" dedim ama ne şanslıyım ki içimden demiştim ;)Böylelikle Ben(Lodos) ve Ece ile birlikte ŞARAP gibi bir ilişkiye başlamış olduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarap
RomanceYeni başladığım kısa hikaye yazarlığına "Şarap" adlı Eserimi sizlere sunuyorum umarım beğenirsiz.İyi Okumalar :)