Y.N.O Epel

235 22 25
                                    

• İlk seferiniz olmasına rağmen oldukça cesurdu... Yani oral alma konusunda.

•o bir ağız adamı. Sadece dilini kullanarak seni ağlatabilir

•ortalama ve ince aleti yüzünden yetersiz olduğunu düşünüyor.

•Epelin üzerinizde baya oyuncak deneyeceğini düşünüyorum

•Aynı şekilde senin de onunla oynamanı seviyor.

• senin için gece mavisi kurdaleli ve eşleşen iç çamaşırı giyerdi... Eğer isrersen, bunu teklif etmez ama teklif eden sen olursan reddetmez. (İçten içe isterdi, vil vol 2)

• hakimiyeti eline almaya çalışıyor, ona bırakırsan ekstra mutlu olur.

• sevgi sözcüklerini çok kullanacağını sanmıyorum... Daha çok seni aşağılardı

• ya da lakap takardı (evet cidden vil vol 2)

•derini morarana kadar emmeyi, kanatana kadar ısırmayı seviyor.

• cidden bu çocugun ortası yok. Eğer o gün pomefiore ruhluysa soft bir epel bulabilirsiniz

• soft epeli görmek 2 ayda bir gerçekleşen esrarengiz bi doğa olayıdır. Cidden onu psikolojik olarak üzecek ya da sevindirecek şeyler olmadıktan sonra bu yanını göstermez

• epel genelde sevişirken doruklarda ama sona gelince çekingen ve utangaç oluyor

• ilişki sonrası beraber banyo yaparsanız, sen konuşmazsan ağzını bile açmaz...

• eğer aynı yurttaysanız ya da sınıftaysanız... Bilin bakalım gece odanıza gelip sizinle oynayıp boşalmanıza izin vermeden odadsn ayrılan kahpe kim?

• ya da derste elleri eteğinin altında geziniyor, yumuşak ete daireler çiziyor ve yavaşça yukarı çıkıyor. Eğer ona ters bi şey derseniz bi anda içinize 3 parmağını sokar.

•elinin altında kıvranmanı ne kadar çok sevdiğine girmeyelim, geceleyin sadece bunu düşünerek boşalıyor...

• herkesin ortasında onu öpmenizi garipsiyor... Ama neden olmasın değil mi?


Pamuk cüce

◇♡ᵀᵂᴵˢᵀᴱᴰ ᵂᴼᴺᴰᴱᴿᴸᴬᴺᴰ ᵀᴱᴾᴷᴵᴸᴱᴿ♡◇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin