Opis postaci

32 1 0
                                    

Hania- 18 letnia uczennica szkoły wyższej, przyjaciółka Kacpra, przewodnicząca klasy III, niska blondynka, ma zielone oczy.

Patryk- szkolny bad boy, ma on różowe krótkie włosy, złote oczy oraz tatuaże na całym ciele.

Kacper- pick me boy UwU baka sra pod siebie i na Patryka, brunet z wielkimi niebieskimi oczami.

Maciek- przyjaciel Patryka, skryty gej (aka dzik), blondyn o ciemnej karnacji, ma on brązowe oczy.

Wuefista- skryty ruchacz jest bardzo hetero, lubi młodsze dziewczynki a zwłaszcza z klas 1-3 szkól wyższych, gruby sportowiec uprawiający sex z panią od matematyki, ma 40 lat.

Nauczycielka matematyki- striptizerka, dość wysoka z ładną figurą, ma zielone nie duże oczy, ma także długie czarne włosy z czerwonymi końcówkami, zarywa do młodszych chłopców oraz dziewczynek, ma 32 lata.

Bonifacja- siostra Patryka, ma 16 lat, ma romans z panem od geografii, ma szare farbowane włosy, co roku zdaje ponieważ rucha się ze swoim kochankiem.

Pan od geografii- gej ale rucha się z dziewczynkami, jest wychowawcą klasy II liceum gdzie uczęszcza Bonifacja, brunet, skryty pedofil (aka Kamuś).

Pan woźny- 69 lat, skryty pedofil jak wuefista. Jest łysy i ma siwą brodę. Jest besties z wuefistą, lubi go ruchać w dupsko. Razem gwałcą małe dziewczynki.










Witamy, macie tutaj krótki opis postaci dosyć ważnych w tej historii (nie zupełnie ale jednak). Zapraszamy po więcej :DDDDDDD

Homofobiczna MiłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz