𝐀𝐫𝐠𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬

388 17 19
                                    

Hayal edin : Y/N ve Steve tartışıyor.

Kelime sayısı: 675

Argümanlar 𓀿 Steve Rogers

Argüman: Argüman kelime anlamı ile genel olarak 'kanıt' ya da 'tez, iddia veya sav' şeklinde kullanılmaktadır. Herhangi bir durumu kanıtlamak ya da desteklemek amaçlı elde edilmiş olan biçiminde dile getirilmektedir. Amaca uygun olarak gündelik yaşamda sözlü ya da yazılı şeklinde kullanılabilir.


Yerleşkedeki kanepeye oturdun, kitap okuyordun ve arka planda televizyon açıktı ama ikisine de dikkat etmiyordun. En iyi arkadaşın Thor, savaşta yaralandıktan sonra revirdeydi.

Endişe aklını kapladı ve Thor'dan ve onun iyi olup olmayacağından başka bir şey düşünemiyordun.

Aklınız Thor'u düşünmeye o kadar dalmıştı ki, erkek arkadaşın Steve'i görevinden döndüğünü ve oturma odasına girdiğini görmediniz.

"Y/n?" "y/n!" diye seslendi. Şaşırdın ve kafanı kaldırdın. O olduğunu anladığında yüzün aydınlandı ve ona sarılmak için ayaklandın."Hey!" diye bağırdın, kollarına koşarak. Seni orada tuttu, gitmene izin verirse ölecekmiş gibi sana yapıştı.

"Hey! O sırada ne düşünüyordun?" diye sordu, seni kendine çekip kol mesafesinde tutarak, sana olan hayranlığı gözlerinden belliydi.

"Oh, hiçbir şey..." yalan söyledin, yere bakarak. Thor için endişelendiğinin, bir arkadaş için endişelenen bir arkadaştan başka bir şey olmadığını düşünmesini istemedin.

"Y/n?" Steve şüpheyle sordu, "Seni tanıyorum, bir şeyin seni rahatsız ettiğini biliyorum. Ne oldu?" nazikçe sordu. Ona söylemenin daha iyi olacağını düşündün, eğer yanlış anladıysa, o zaman ona açıklamayı düşünecektin.

"Ben... Aslında Thor'u düşünüyordum." Ona baktın ve ellerini yanlarına indirdi, yüzündeki öfke belirgindi."Ne? Ben senin erkek arkadaşınım ama sen başka erkekler hakkında fantezi (Hayal) mi kuruyorsun?" Belli ki incinmişti ama bunu öfkeyle kapatmaya çalışıyordu. Bu yüzden ona Thor'un sadece bir arkadaş olduğunu söylemeye çalıştın ama Steve kapıdan fırlayıp dışarı çıkmadan önce "Thor" kelimesine kadar gelebildin.

Kanepeye dayandın ve orada oturdun, şok olmuştun. Steve hiç böyle davranmamıştı ve neden bu kadar sinirli olduğunu anlayamazdın. Thor'la yakın olduğunuzu biliyordu ve bu onu hiç rahatsız etmemiş gibiydi.


Sahip olduğunu bile fark etmediğiniz tek bir gözyaşı yüzünüzden aşağı kaydı ve hemen sildin. Ekipten birinin seni burada bulması ihtimaline karşı güçlü görünmen gerekiyordu.

Tabii o anda Tony, Bruce ile birlikte içeri girdi. Bilimsel bir şeyden bahsediyorlardı ve neredeyse seni görmediler. Adeta - İçeri girdiklerini fark etmemiştin - kendi kafa karışıklığında ve acında hiçbir şeyi sindiremeyecek kadar tükenmiş durumdaydın.

Her iki adam da kapının eşiğinde durmuş, beceriksizce senin bir gözyaşı döküp sonra onu silmeni izliyorlardı, sadece bir başkası onun yerini alabilsin diye. Bruce konuşmaya karar vermeden önce bu birkaç kez oldu.

"Ah, y/n?" yumuşak bir şekilde konuştu. Kafanı kaldırdın ve iki adama baktın. Ağlamaktan gözlerin kıpkırmızıydı ve iyi olduğunu, takım arkadaşlarının yanında güçlü olman gerektiğini söylemek istedin ama içinde bir şeyler koptu ve Tony ve Bruce'un önünde yıkıldın.

Bruce senin yanına koştu, Tony ise sadece yavaşça sana doğru yürüdü, ağlama kısmı o kadar da iyi değildi.

"Ne oldu?" diye sordu Bruce, yanına çömelerek.''S-Steve o gitti çünkü ben-ben T-Thor'un revirde olmasından endişeleniyordum. Diğer erkekleri r-romantik olarak düşündüğümü sandı. Sadece onu sevdiğimi biliyor!" dedin, sonunda ağzından çıkan kelime ile biriyle konuştuğun için mutluydun.

Tony tam yorum yapacakken kapı açıldı ve oradaydı. Steve kapıda duruyordu ve cehennem gibi görünüyordu. Gözleri kıpkırmızı ve şişmişti, saçları parmaklarının arasından geçmesinden dolayı dağınıktı ve senin de kanepede oturup ağladığını görünce, seni incittiği için kendine zarar vermek istemesine neden oldu.

"y/n." Steve boğuk bir sesle konuştu.

"S-Steve?" Ayağa kalktın ve ona doğru yürümeye başladın, "Thor sadece bir arkadaşım yemin ederim! Ve Asgard'dayken yaralandı ve ben endişelendim." Yürümeye devam ediyorsun, basamaklara gelince duruyorsun, "ve özür dilerim.

"Steve merdivenlerden koşarak indi ve sana sarıldı ve seni etrafında döndürdü."Hayır, özür dileme. Seni dinlemeliydim, lanet olsun, hemen hemen bu sonuca varmamalıydım. Thor'un senin arkadaşın olduğunu biliyorum ve yaptığım şeyi yapmamalıydım. Bütün gün bunun için kendimi hırpaladım. Lütfen beni affet." Seni yere bıraktı ve sen onun elini tuttun.


"Tabii ki affederim." Basitçe söyledin ve onu öptün. Arkandan duyulabilen alkışlar olmasaydı sonsuza kadar sürebilecek uzun, tatlı, tutkulu bir öpücüktü.

"VAY!"

"İŞTE BENİM KIZIM!"


Sen ve Steve barışırken Bruce ve Tony alkışladılar ve bağırdılar. Kızararak Steve'e baktın."Başka bir yere gitmek ister misin?" sordun.

"Asla sormayacaksın sandım" Steve sırıttı, sen ve o oturma odasından çıkarken, bilim kardeşlerini kendi kendilerine sohbet etmeleri için bıraktınız el ele.┃⇙


Herhangi bir yazım hatası veya genel olarak herhangi bir hata varsa özür dilerim :)

istediğiniz kişileri,marvel oyuncularını alim buradan.

vote ve yorum şeyleri klasik zatn eyw şimdiden.

𓀿 / 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐄𝐒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin