Hayal edin: Zorbalığa maruz kalıyorsunuz ve Peter sizin için kalkıyor.(Koruyor)
y/f/l = your favourite lunch - en sevdiğin öğle yemeği
kelime sayısı : 806
𝐁𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞𝐬 𓀿 𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐏𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫
Yeni okul. Harika. Yeni cehenneminize giden sonsuz gibi görünen basamakları tırmandınız: Midtown Lisesi.Annen işe daha yakın olmak için taşınmıştı. Senin için her şeyi yaptı, özellikle de baban öldüğünden beri. Bir araba kazası geçirdi ve senin 10. doğum gününde öldü. O senin kahramanındı ve onu asla unutmayacaktın. Onu düşünmek bile seni gözyaşlarına boğdu.
Gözündeki yaşı silip büyük kapılardan geçtin. Herkes sadece sana baktı - biliyorsun, sen yeni kızdın ve hemen yalnız olacağını anladın.
Öğle yemeğinden önceki dersler çok çabuk geçiyordu ama bu, günün en sevmediğin zamanı olduğu anlamına geliyordu: öğle yemeği.
Köşedeki bir masaya tek başına oturdun ve öğle yemeğini çıkardın - en sevdiğin yemeği aldın. y/f/l . Yemek yemeye, kulaklıkla müzik dinlemeye başladın.
"Hey sen!" Birinin size seslendiğini duydunuz, fazla düşünmediniz, kulaklığınızı tekrar takıp devam ettiniz.
"Hey, seninle konuşuyorum!" Bu sefer etrafına baktın ve masanda duran bir kız gördün. Kulaklıklarını çıkardın ve ona baktın.
"Evet?"
"Ah, sen benim kim olduğumu biliyor musun? Yapabileceğini söylemeden benimle konuşamazsın. Tamam mı?
"Kaşlarını çattın ve kahkahanı bastırmaya çalıştın, "Tamam."
"Şimdi benim masamda oturuyorsun. Kalk." O istedi.
"Ah, önce ben burada oturdum." telefonunu kontrol ettin, "on dakika önce.''Kızın yüzü kıpkırmızı oldu ve bu noktada herkes seni izliyordu.
"Benimle nasıl böyle konuşmaya cüret edersin! Babam müdür ve ben istediğim yere otururum. O yüzden hareket et! Şimdi!
"Onun şımarık bir velet olduğunu ve kendi yolunu çizmeye alıştığını söyleyebilirdin. Bundan nefret ederdin.
"Hayır."
"Sen az önce bana ne dedin?"
"Hayır dedim. Daha yavaş konuşmama ihtiyacın var mı?" Toplanan kalabalığın içindeki "oo"ları duyunca hafifçe gülümseyerek sordun.
"Ben-ben... bana itaat edeceksiniz! Ben Madison Smith'im!"
"Peki?" Şu anda onunla pek ilgilenmediğini söyledin. Kulaklığını taktın ve yemeye devam ettin. Yemeğini aldı ve üstüne döktü.
İnsanların nefes nefese kaldığını ve bazılarının güldüğünü duydunuz. Başını kaldırıp kulaklığını çıkardın.
"Seni kaltak!" diye bağırdın.
"Sana söyledim. Dediğimi yap yoksa sonuçları olur." Arkasında adamlarıyla birlikte yürüdü.
Etrafına baktın ve herkesin gözü senin üzerindeydi. Eşyalarını topladın ve binadan çıktın, zaten okul kimin umurunda.
➟ time skip
Okuldaki ilk sözünün üzerinden 3 hafta geçti. Her gün Madison sana bir şey yaptı. Bazen sizi korkunç isimlerle rahatsız ediyordu, bazen daha fizikseldi.
Sana vurduğu andan itibaren yüzünde hala hafif bir morluk vardı. Hiç kimse bunu sorgulamadı. Kimse seni fark etmedi bile. Kimse umursamadı.
Bir güne kadar. Hayatınızı sonsuza dek değiştirecek kader bir gün.
Kafeteryadaydınız, öğle yemeğinizi yiyorsunuz ve her gün yaptığınız gibi müzik dinliyordunuz. Madison içeri girdiğinde. Seni fark etmeyeceğini umarak gözlerini kaçırdın ve onun yerine gidip başka birini seçtin. Zorba listesinde birçok insan vardı. Neden hep sen oldun?
Şanssızsınız, masanıza oturarak doğruca size doğru yürüdü.
"Selam." Kurabiyenizi alıp kendi kendine yemeden önce açıkça söyledi.
"Bu çok güzel, kendine bir tane almalıydın." Dedi sana tatlı tatlı gülümseyerek.
"Ah, kapa çeneni Madison. Bıktım senden tamam mı?" İç çektin, oyunlarından bitkin düştün, "Beni rahat bırak yemin ederim -
Çantana uzandı ve sen onu geri çekecek kadar hızlı değildin. İçindekileri gözden geçirmeye, kafeteryanın ortasına doğru yürümeye ve herkesin dikkatini çekmeye başladı.
"Bir bakalım... bizde-""Madison. Onu ona geri ver." Birinin dediğini duydunuz, paniğinize o kadar odaklanmışsınız ki sesin nereden geldiğini görmediniz.
Onu almaya çalışmak için Madison'a doğru yürüdün ama o sadece sana tokat attı. Sert bir gümbürtüyle yere düşmene neden oldu. Herkes sustu.
"Bu kaltak," dedi senin tarafını tekmeleyerek, "üstleriyle konuşmanın uygun olduğunu düşünüyor. Benimle karşılaştırıldığında sen bir HİÇ DEĞİLSİN. Anladın mı?
"Ayağa kalktın ve çantayı almaya gittin ve o bir yumruk atmaya kalktı ve aniden her şey ağır çekimde gibiydi. Biri koşarak Madison'ın elini tuttu ve onu geriye doğru itti ve onlar da senin çantanı kaptı.
Bir öğretmen geldi ve herkesi ayırdı. seni, seni kurtaran kişiyi ve arkasında küçük bir grup insanı, muhtemelen arkadaşlarını bırakarak.
"Buyur." Kıvırcık saçlı, koyu kahverengi gözlü bir çocuğun çantanı sana uzattığını gördün. Yüzünde küçük bir gülümseme vardı ve sesindeki bir şey kalbini eritti.
Aniden sana vurduğu yerden acı hissettin, seni çok incitmiş olmalı. Bir ağrı gövdenden aşağı inerken dizlerin büküldü. Yine soğuk zemini bekleyerek gözlerini kapattın ama onun yerine güçlü bir çift kol tarafından yakalandın.
"Yakaladım seni." "Bu arada ben Peter, Peter Parker" dedi. Ayağa kalkmanıza yardım etti ve destek için koluna sarıldınız. Bu kadar küçük bir çocuk için şaşırtıcı derecede kaslıydı.Önündeki insanlara baktın, hepsi sana bakıyordu.
"Ben Ned." Biri küçük bir el sallama ve bir gülümsemeyle dedi.
"MJ." Bir başkası, kafasını eğmeden önce biraz gülümseyerek konuştu.
"Ve ben Betty." Sonuncusu sana parlak bir gülümsemeyle gülümseyerek söyledi.Gülümsedin, sonunda kendi başına desteksiz durdun.
"Ben y/n. Y/n y/l/n" dedin Peter'a bakarak. Peter'ın elinin sırtınızın bir tarafında olduğunu fark ettiğinizde ikiniz de kızardınız. Hızla elini çekip önüne tuttu.
"...arkadaşımız olmak ister misin?" diye sordu çekinerek."Tabi ki." Elini tuttun ve sıktın, herkesi güldürdün.
Ve en iyi arkadaşlarınla böyle tanıştın.
✖✖
Herhangi bir yazım hatası veya genel olarak herhangi bir hata varsa özür dilerim :)
istediğiniz kişileri,marvel oyuncularını alim buradan.
vote ve yorum şeyleri klasik zatn eyw şimdiden.