Part-5

926 55 0
                                    

Soo::"Omma!!!!! ဟို ဟို ဟိုေလ Sooေလ ဒီနားက--"
Kai::"Aigoo wuri သာလိကာေလးကစကားေတြဘာေတြေတာင္ထစ္ေနပါလား "
Sooအရမ္းအံ့ၾသသြားတယ္ သူထင္ထားတာကKaiကသူ႔ကိုအရမ္းစိတ္ဆိုးသြားမယ္ထင္ေနတာေလ ဒါေပမယ့္Kaiကသူ႔ေခါင္းေလးကိုဖြဖြေလးပုတ္ျပီးရီျပလိုက္တယ္ အရမ္းအံ့ၾသလြန္းလို႔Kaiကိုမ်က္လံုးေလးအျပဴးသား ပါးစပ္ေလးဟျပီးေမာ့ၾကည့္မိတယ္
Soo's pov::"Sooနားလည္လိုက္ပါျပီKaiရယ္ Sooကိုရီျပေနတာအသက္မပါဘူး ဝမ္းနည္းတာ ႐ွက္ေနတာေတြကိုKaiမ်က္လံုးထဲမွာျမင္ေနရတယ္ Kaiရယ္"
Kai::"Omo ကၽြန္ေတာ္ကအရမ္းေခ်ာေနလို႔လား ဒီေလာက္ထိေငးေနတာ"
ထိုစဥ္Suhoေရာက္လာျပီး
Suho::"Hellowဘာေတြေဆြးေႏြးေနၾကတာလဲ"
Kai::"Hyung က်ြန္ေတာ္အျပင္သြားစရာေလးရွိလို႔ ဒီေန႔Sooေဘးနားမွာေနေပးပါလား"
Soo::"Kai shi ကဘယ္သြားမလို႔လဲဟင္"
Suho::"Okie Okie ရတယ္Kai'ah စိတ္ခ်ပါ Hyungလည္းသီခ်င္းေလးက်င့္စရာေတြရွိတယ္ Sooကိုေခၚသြားလိုက္မယ္ေလ အဆင္ေျပတယ္မလားSoo"
Kaiအားတစ္ခုခုေမးခ်င္ေနေသာSooဘက္ကိုလွည့္ျပီး လက္ကေလးအားမသိမသာကိုင္လိုက္ျပီး ေခါင္းျငိမ့္ျပလိုက္သည္ Sooလည္းေၾကာင္သြားျပီး
Soo::"Ohnn gwinchana Kai'shi"
Kai::"အာ့ဆိုက်ြန္ေတာ္သြားျပီေနာ္Sooနဲ႕Hyung"
Soo,Suho::"Nae"
Kaiထြက္သြားျပီခဏၾကာေသာ္SuhoကSooလက္ကိုဆြဲျပီး Instrument ေတြထားတဲ့practice room ထဲေခၚသြားတယ္ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့pianoေဘးနားကခံုးေလးမွာထိုင္ခိုင္းလိုက္ျပီးသူကေတာ့တစ္ျခားခံုတစ္လံုးကိုယူျပီးSooနားမွာထိုင္လိုက္တယ္
Soo::"Sunbae Kai'shi ကဘယ္ကိုသြားတာလဲဟင္ သူေျပာထားတာကဒီတစ္လလံုးသူဘယ္သြားသြားလိုက္ရမယ္ဆိုျပီးေတာ့"
Suho::"Dorm ကိုျပန္သြားတာ ဟိုေရာက္ရင္အခန္းထဲဝင္ျပီးသူ႔အေမနဲ႔စကားေျပာရင္ေျပာ မေျပာရင္ Practice roomထဲမွာအကက်င့္ေနမွာေပါ့ သူစိတ္ညစ္တိုင္းလုပ္ေနၾကေလ"
(Suhoေျပာတဲ့သူ႔အေမနဲ႕စကားေျပာတယ္ဆိုတာကTaoရဲ႕ photoေလးကိုၾကည့္ျပီးစကားေျပာတယ္လို႔ဆိုလိုတာပါ ဒါေပမယ့္Sooကေတာ့သူအေမနဲ႕phေျပာတယ္လို႔ပဲထင္ေနတာ Kaiအေၾကာင္းကိုSooကဘာမွမသိေသးသလို Sooအေၾကာငး္ကိုလည္းKaiကဘာမွမသိေသးပါဘူး)
Soo::"Ahh nae sunbaenim"
Suho::"Soo'ah ကိုယ့္ကိုေက်ာင္းတုန္းကလိုoppaလို႔ပဲေခၚပါလား ခုSooကကိုယ့္ကိုsunbaeလို႔ေခၚတိုင္းကိုယ္ကSooနဲ႔အေဝးၾကီးကိုေရာက္သြားသလိုခံစားရလို႔ပါ"
Soo::"Nae Oppa"
(အမ္မေလးမိSooတို႔ဘယ္တုန္းကတည္းကေခၚခ်င္ေနလဲမသိ ဟိုကေျပာတာနဲ႔တန္းေခၚေတာ့တာပဲ)
Suho::"Soo'ah ကိုယ့္ကိုေက်ာင္းတုန္းကSooဆိုေနၾကသီခ်င္းေလးဆိုျပပါလား"
Soo::"Bruno Marsရဲ႕ BillionareလားOppa"
Suho::"Ohnn"
Sooလည္းGuitarေလးကိုယူျပီးစတင္တီးခတ္လိုက္ျပီး သူ႔ရဲ႕အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးနဲ႕သီခ်င္းအားသီဆိုလိုက္ေလသည္
>>>>I wanna be a billionaire
so fricking bad
buy all of the things I never had
Suhoနဲ႕Sooတို႔အခန္းထဲမွာသီခ်င္းဆိုေနတာကိုKaiေငးၾကည့္ျပီးမ်က္ရည္မ်ားက်လာသည္
Kai's pov:"Sooရယ္ ကိုယ္မင္းကိုဖြင့္ေတာင္မေျပာရေသးဘူး ခုလိုအေျခအေနေတြျဖစ္လာတယ္ ကိုယ္အသံုးမက်ဘူး ကိုယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္ပိုင္ခြင့္မရွိတဲ့ကိုယ့္ဘဝမွာအခ်စ္ဆံုးေတြကိုစြန္႔လႊတ္ရမွာလားကြာ မင္းလိုအရမ္းျဖဴစင္တဲ့မိန္ကေလးကို ကိုယ့္အေဖရဲ႕အရိပ္ေအာက္ကိုေခၚမသြင္းရက္ဘူးကြာ ကိုယ္႐ူးေတာ့မယ္ မင္းကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္လြန္းလို႔ကိုယ္႐ူးေတာ့မယ္ကြာ"
(KaiကSooကိုသူညေနျပန္မလာေတာ့ဘူးဆိုတာကိုလာေျပာတာပါ ဒါေပမယ့္SuhoကSooရဲ႕လက္ကိုဆြဲျပီးေခၚသြားတာကိုျမင္ေတာ့ အသံမေပးပဲလိုက္သြားတာပါ)
##Time skip##
*Next morning*
Sooတို႔ထံုးစံအတိုင္းအိမ္မွာဝုန္ဒိုင္းက်ဲေနတာေပါ့
Yeol::"သမီးေရဒီေန႔ ဟိုကေလးမလာပါလား"
Soo::"ဘယ္ကေလးလဲappa"
Sooပါးစပ္ထဲကို ေပါင္မုန္႔ႏွစ္ခ်ပ္ပူးထိုးထည့္ျပီးေကာ္ဖီနဲ႔ေမၽွာခ်ျပီး ျပန္ေျဖလိုက္သည္
Baek::"မေန႔ကလာေခၚတဲ့ ခပ္ေခ်ာေခ်ာနဲ႔ကေလးကိုေျပာတာ"
Soo::"Ahh သူကIdolေလOmmaရဲ႕သမီးလိုComposerကိုေန႔တိုင္းလာၾကိဳပါ့မလား မေန႔ကပထမဆံုးေန႔ဆိုေတာ့ေနာက္က်မွာစိုးလို႔လာေခၚတာ"
#Ting Tong#
Yeol::"ဟိုကေလးလားမသိဘူး Yeoboေရသြားဖြင့္ေပးလိုက္ပါဦး"
Baekလည္းစားပြဲမွထျပီးတံခါးဖြင့္ေပးလိုက္ရာ
Suho::"Annyeonhasayyo Ommunyi က်ြန္ေတာ့္ကိုမွတ္မိလားဟင္"
Soo::"ဟင္ Oppa"
Yeol::"ဟ Suhoပါလား လာေလကြာ မေတြ႔တာေတာင္ၾကာေပါ့"
Baek::"လာ သားေလး ဒီမွာထိုင္ ommaေကာ္ဖီထည့္ေပးမယ္ Aigoo ေခ်ာလာလိုက္တာ ငယ္႐ုပ္ကိုမနည္းဖမ္းယူရတယ္"
Suho::"Nae Appunyi ommunyi က်ြန္ေတာ္Sooကိုလာေခၚတာပါ"
Yeol::"ေဟ ငါ့သမီးနဲ႔မင္းနဲ႔ဘယ္တုန္းကအဆက္အသြယ္ျပန္ရသြားတာတုန္းကြ"
Soo::"Appa Kaiနဲ႔Oppaက Asia Princes ရဲ႕ memberေတြေလ သမီးနဲ႕ Entertainment တူတူပဲ"
Yeol::"ဟုတ္လား ေအးေအး မင္းညီမကိုကူညီေပးပါကြာ သူကမိရွပ္ပ်ာေလ မင္းသိပါတယ္"
Suho::"Nae appunyi"
Soo::"Appaေနာ္"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Be my babeWhere stories live. Discover now