TW5:2:

651 19 3
                                    

Derek:

-Aklımı kaçırma sahnesi yaşıyorum!

Peter:

-Biraz sakin ol!Asıl o şeyler neydi!

Derek:

-Tamam.Şurdan başlayalım.Sen nasıl kaçtın ve ben niye senin gibi bir kaçıkla kaçırıldım ve niye ölü Jennifer da kaçırılıp yanımıza konuldu hala anlamıyorum.

Peter:

-Derek aslında....

Derek:

-Tanrımm!Hepsi senin çatlak planların yüzünden annem neden senin gibi biriyle kardeş olmuş ki!Biliyorum zaten kardeştiniz!

Peter:

-Derek çok öne.......

Derek:

-Şimdi de başımıza bu çıktı!Jennifer ölüsü tuhaf yaratıklar iyice Lydialadık.

Peter:

-Derek şu konu acayip.........

Derek:

-Ben anlamıyorum ki neden benim başıma böyle şeyler geliyo neden hep ben kaçırılmak zorundayım ve hep de senin........

Peter kafasını yukarı kaldırıp bağırdı.

Peter:

-BENİ BİR DİNLERSEN!DEREK!

Derek:

-NEEE!

Peter Jennifer'ı işaret etti.

Peter:

-Korkarım ki bu kadın yaşıyo geri getirmişler.

Beacon Hills...

Lydia eliyle koçu işaret etti.

Lydia:

-Ve bu da koç,koç kuzenim Nora ile tanışın okulumuzun yeni öğrencisi.

Nora gülümseyip koçun elini tuttu.Fakat gülümsemesi silindi.

Nora:

-İnanmıyorum.

Koç:

-Evet meraba benim işim var.

Koç gitti.Nora derin derin nefes almaya başladı.

Lydia:

-Nora,beyazlaşıyosun!Tamam burda olmaz burda olmaz gel okulu gezmeye devam.

Lydia Nora'yı kolundan tuttu.Liam'ın yanından geçerken ona el salladılar.Lydia birilerinin yanına daha gitti.

Lydia:

-Ve Nora bu da........Ethan?

Ethan boğazını temizledi ve kapının arkasından kardeşini çekip kolunu Aiden'a attı.

Ethan:

-Meraba ben Ethan.Bu da benim ikizim Aiden.

Lydia tuhaf bakışlarla Aiden'a bakıyordu.Sonra Aiden Lydia'ya bakıp gülümsedi.Ama bu gülüşün içinde sinsilik vardı.Nora kuzenine baktı bir de erkeklere.

Nora:

-Tamam Lydia benim sadece senin arkadaş grubunla tanışmam yeterli.İstersen sınıfa gidelim.Hadi gel.

Lydia ve Nora gittiler.

Ethan:

-Bir planın var mı Aiden çünkü bunu kızlar hiç doğal algılamadı.Ahh evet planını nasıl tahmin edemem ki Lydia'yı yeniden istiyosun dimi.

Aiden:

-Öncelikle Scott'un gözüne yeniden girmeye falan gerek yok aramızı onla iyi tutucaz.Ve bu seferki hedefim Lydia değil.Kuzeni olucak.

Sonra Aiden sırıtmayı bırakıp koklamaya başladı.Sonra başını başka yöne çevirdi.Sonra Ethan da oraya baktı ve duvarın arkasından kendine bakan Erica'yı gördü.Erica fark edildiğini anlayıp oradan uzaklaştı.Sonra Aiden ağzını kapatarak gülmeye başladı.Ethan tip tip Aiden'a baktı.

Ethan:

-Komik mi hayır hiç de komik değil.

Aiden:

-Komik!

Ethan:

-O kız beni mi dikizliyo yoksa benim kurtadamlık hislerim sorunlanmış mı lütfen sorunlanmış olsun çünkü ben kızların benden hoşlanmasından hiç hoşlanmam!

Aiden:

-Maalesef kurtadamlık hislerin bunamamış Ethan.

Ethan:

-Offf! Aiden şurayı terk edelim.Ve gülme!

Aiden arkasını dönüp gitmeye başladı.

Aiden:

-Neyse, Nora mı demişti?

Ethan:

-Ne,Nora?Aaahh Aiden seni kız manyağı sapıtık!

TeenWolf 5.Sezon (Hayran Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin