Sziasztok Inazuma Vagyok! Ma reggel azt terveztem hogy 13 ig alszom de a húgom Hinata ordibált a fülembe ezért nem vált be a tervem.
Hinata: Inazuma keljfel!!!
Kaptál egy levelet!!Én:Mi van már!?
Hinata: Kaptál egy levelet!!
Mikor mondta Hinata hogy kaptam egy levelet rögtön felületem hogy lássam. De előtte láttam hogy névtelen levél ezért nagyon nem mertem ki nyitni. Kitudja lehet valami fontos lehet, hogy még fognak zsarolni. Nagyon féltem hogy mi lesz a levélben. De végül ki nyitottam és ez alt benne: kedves Inazuma!
A gimnáziumban ki választottak diák tanácsadónak. Szeretnék ha ebben az időpontban érkezne. Jan. 12. 14:00.Üdvözlettel: igazgató
Miután elolvastam nagyot sikitottam erre mindenki bejott és ezt kérdezte először anya:
Sakura: minden rendben kicsim?
Én:igen anya minden rendben van. Képzeld nagy hírem van!!!!
Sasuke:mondjad kicsim.
Én: tudjátok mit mondott az igazgató a gimnáziumbol ahova járok!?
Anya,apa:mit!?
Én: azt hogy én vagyok a diáktanacsado a gimiben.
Anya: aztaaaa!!
Én : igen aztaa mert soha se voltam az
Ez is váratlanul jött. De nagyon örültem
Ezért be mentem a Gimibe a levélben leirt időpontba és be mentén az igazgatóiba.
En: jonapot kívánok igazgatónő!
Igazgato:oh jonapot köszönöm hogy be fáradt ide nos akkor tudja hogy ön lét a diákranacsado ebben a gimiben ezt a lehetőséget nem lehet ki hagyni.
En: nem nem lehet én vállalom.
Igazgato: nos,kiderult hogy nem egyedül fogod ezt csinálni mert már egy veled egykorú fiú is erre vállalkozott.
En:tessék!? De.... De.. Ugyvolt hogy egyedül vagyok ebben a gimiben.
Igazgató:ezek szerint nem. Gyere bemutató neked azt a fiút.
En: rendben menjünk.
Igazgató:jonapot kívánok Takumi Toma.
Takumi Toma:jonapot kívánok.
Én :sziaToma:szia
Igazgato:o itt Toma veled fog együtt dolgozni Toma ő itt Inazuma együtt fogtok dolgozni és remélem jól kijottok egymással most magatokra hagylak titeket szervusztok.
En:viszontlátásra.
Toma:viszontlátásra.
Én:tehát te vagy Toma.
Toma:igen. Te meg Inazuma.
Én:igen.
Mikor meglatam ezt a srácot meg lepődtem egy kicsit mert nagyon helyes volt remélem tobszor is vele fogok találkozni.
En:na majd holnap találkozunk. Szia.
Toma:várj!
En: igen?
Toma:tudnánk később találkozni?
En: igen persze mikor lesz az a később!?
Toma:hát... Olyan 18 körül jó neked!?
En:igen... Persze.... Jó az nekem akkor majd találkozunk szia.
Toma:szia
Ennek a résznek is vége remélem tetszett.