Hei! Ma numesc Sofia si am 16 ani, dar prietenii mei imi spun Sofi. Locuiesc in California cu parintii mei...defapt, ei sunt mai mereu plecati cu munca, asa ca stau deseori cu prietenii mei, nu ca nu imi convine. Prietena mea cea mai buna este Bella, iar prietenul meu cel mai bun este Josh. Eu sunt o fire mai nebuna, mai trasnita. Fac tot ce.mi trece prin cap fara sa gandesc vat decpericulos poate sa fie.
Bella povesteste:
M.am mutat aici cand aveam 10 ani. Eu sunt din Italia. Mi.a fost destul de greu cu limba, dar am intalnit.o aici pe Sofi si m.a ajutat. Tin foarte mult la ea.Josh povesteste:
Sunt prieten cu Sofi de cand eram mici. Suntem de nedespartiti. Ne avem ca fratii. Parintii nostri au aceeasi afacere, asa ca sunt mai mereu plecati si le.a venit ideea nebuna ca eu cu Sofi sa locuim impreuna. Ne.a placut din prima ideea, deoarece fiecare zi este o petrecere.Sofi povesteste:
-Neata!! spun eu turnandu.i o galeata cu apa in cap lui Josh care niciodata nu se trezeste devreme sa mergem la liceu.
- Neata!! spune Josh somnoros. Este obisnuit cu acest mod de trezire.Ne imbracam rapid si apoi luam micul-dejun. In timp ce mancam, Bella ajunge si plecam spre liceu. Ziua a fost plictisitoare. Seara m.am uitat la un film cu Josh. Am adormit amandoi pe canapea. Cand razele soarelui ne.au stricat somnul, ma ridic usor si ma uit la ceas. Este ora 11:30. Daca tot am intarziat, nu ne.am mai dus deloc.
-Sofi!! ma striga Josh. Nu vrei sa mergem prin parc? Ma plictisesc.
-Ok, spun eu. Pe Bella n.am chemat.o deoarece mai mult ca sigur este la scoala, ea e genul "eleva silitoare". M.am imbracat rapid intr.un tricou larg si niste pantaloni scurti.Josh povesteste:
O astept de jumatate de ora pe Sofi, dar sunt obisnuit, asa face mereu. Cand insfarsit apare, raman mut. Este atat de frumoasa!! Brusc mi.am dat seama ca incep sa simt ceva pentru ea.
-Esti gata insfarsit? spun eu incepand sa rad.
-Da! spune ea si scoate limba la mine.In drum spre parc, ea s.a impiedicat si a cazut peste mine. Ne.am privit in ochii, ochii ei albastri si mi.am dat seama ca eu chiar o iubesc.
Sofi povesteste:
Cobor si el ma asteapta cu un zambet tamp pe fata. E chiar foarte dragut. Ce e in capul meu?! Nu pot sa ma indragostesc de cel mai bun prieten al meu. In drum spre parc, m.am impiedicat si am cazut peste el. Ne.am privit in ochii, si nu stiu de ce, dar m.am pierdut in ochii lui caprui. Era ceva ciudat, fiindca m.am impiedicat de multe ori, dar de data asta a fost diferit.
-Aaa..scuze, ii spun in timp ce pe el il apuca rasul. De ce razi??
-De tine. Niciodata nu te.ai rusinat asa.
-Ei bine acum nu mai are voie omul sa.si ceara scuze ca devine rusinoasa!! spun asta destul de serios, iar el se uita din ce in ce mai ciudat la mine.
Ne.am plimbat ceva timp si apoi am plecat spre casa. Cum am ajuns m.am dus direct in camera mea si am inceput sa ma gandesc la ziua de azi. Incepeam sa cred ca ma indragostesc de el. ! I.as spune, dar nu cred ca si ea simte acelasi lucru. Doar suntem prieteni de o viata!!Josh povesteste:
Cum am ajuns acasa, ea s.a dus sus in camera ei, iar eu am stat sa ma gandesc. Cred ca incep sa ma indragostesc de ea. I.as spune, dar nu cred ca si ea simte acelasi lucru. Doar suntem prieteni de o viata!! Am adormit pe canapea. M.am trezit devreme, ceea ce era un lucru ciudat din partea mea. Am decis sa fac micul-dejun. Era ora 8 si Sofi nu se trezise. Oare ce s.a intamplat cu ea. M.am dus la ea in camera si dormea. Dormea atat de frumos. M.am pus langa ea, iar ea m.a luat in brate. A fost ciudat, dar vroiam sa faca asta. Am trezit.o usor.
-Wow!! Ce s.a intamplat cu tine de te.ai trezit asa devreme? ma intreaba Sofi. Eu doar zambesc si incep sa o gadil. Am intarziat la prima ora, dar profesorii nu ne ziceau nimic deoarece ii respectau foarte mult pe parintii nostri.-Ce e cu voi de n.ati venit la scoala ieri? ne intreaba Bella panicata.
- Ne.am trezit tarziu, spune Sofi incepand sa rada si eu la fel.Bella povesteste:
Ii iubesc mult pe amandoi. Sunt doi nebuni, iar cu ei, viata nu e plictisitosre. Eu am crezut intotdeauna ca intre ei e ceva mai mult. Mi.ar placea sa.i vad impreuna, dar cred ca ma insel. Se comporta asa pentru ca sunt f f f f f foarte buni prieteni.Sofi povesteste:
Saptamana a trecut in zbor, iar vineri am invitat.o pe Bella la mine sa dam o petrecere in pijamale ca pe vremuri.-Salut!! spune Bella intrand pe usa cu bagajul in mana. Gata de petrecere??
-Voi da, dar eu ce fac in timp ce va uitati la filme siropoase si vorbiti despre baieti?! spune Josh amuzat!
- Nu e treaba noastra!! spun eu apoi urc la mine in camera, Bella urmandu.ma.Dupa ce ne.am schimbat in pijamale, am inceput sa.i povestesc lui Bella ca incep sa ma indragostesc de Josh.
-Cred ca n.ai curaj sa.i spui ce simti deoarece ti.e frica de unrefuz. Eu mereu mi.am imaginat ca voi doi ati fii un cuplu perfect. spune Bella. Mereu imi da sfaturi bune!O iau in brate si ii zic:
-Te iubesc, nebuno!!
- Si eu te iubesc, nebuno!! Apoi imbratisarea devine obataie zdravana cu perne!
Josh vine la noi speriat de atata zgomot, iar noi il bagam in lupta. Evident ca a pierdut runda, pentru ca eram 2 contra 1. Nu stiu cum am facut, dar m.am trezit peste el, iar Bella plecase din camera.- Stiu ca o sa sune ciudat, dar incep sa simt ceva pentru tine. Te iubesc mai mult decat ca pe un prieten, ii spun eu, iar el se uita putin ciudat la mine. Stiam ca nu e o idee buna sa.i zic. Dau sa ma ridic, dar el ma apuca de mijloc si ma treage peste el sarutandu.ma din ce in ce mai pasional. Se opreste deodata si spune......
Stiu ca e scurt, dar promit sa ma revansez data viitoare. Va pup!! :*
CITEȘTI
Dragoste intamplatoare
RomanceHei! Sper sa placa aceasta carte. E pentru prima data cand scriu o poveste pe wattpad. Este vorba despre niste prieteni care fara sa.si dea seama, ei se indragostesc unul de altul. :* =]]