Capitolul 3

32 3 0
                                    

Si eu te iubesc! spune el cand deodata Bella intra pe usa ca o tornada! N.am mai stat pe ganduri ce sa zic pentru ca din cate stiam ea plecase in New York si a luat.o in brate. 

-Ce s.a intamplat? Nu mai pleci?? o intreb incantata.

-Paiii.....de fapt...i.am spus tatei ca voi m.ati invitat sa stau cu voi si m.am rugat de el si pana la urma...m.a lasat. spune ea de parca ar fi un copil mic si ar trebui sa.i spuna mamei sale ca facuse o boacana.

-Ceee?!?!Pai...asta.i super...dar trebuia sa ne spui si noua ca ti.am zis asta. spune Josh razand. Trebuie sa ma duc sa le spun parintilor mei ca vei sta aici cu noi. Vii cu mine,Sofi??
-Sigur!spun eu si ma duc dupa telefon. N.a durat prea mult convorbirea deoarece parintii mei sunt intelegatori si au fost de acord ca va sta si Bella cu noi....doar ca nu le.am spus ca ea n.are bani de mancare. M.am gandit ca  din banii pe care ni da parintii nostri...iar chiria nu e  o problema...caci o vor plati parintii nostri. Ma duc rapid la Josh ca sa.l intreb daca parintii lui sunt de acord. Mi.a raspuns simplu:"Da!".

- De ce esti asa trist? il intreb putin ingrijorata.
-Pai....speram ca acum cand suntem in sfarsit impreuna...sa fim singuri...dar acum nu mai e nicio sansa! imi spune trist, iar eu inrosesc...oare se gandea la ce ma gandesc si eu? Ne trezim din vis cand Bella ne striga cu o voce usor ingrijorata. Coboram repede scarile si o iau in brate spunandu.i ca poate sa stea cu noi. Dupa ce s.a instalat...am mers in oras ca sa sarbatorim revenirea ei...desi a lipsit doar maxim o ora. Ne.am dus intr.un club de la marginea orasului. Era destul de inspaimantator...dar ma simteam in siguranta cu Josh. Intram...iar acolo era agitatie..nebunie...lumea dansa pe sub mese si pe mese. Erau foarte multi drogati si desi seaa deabea incepuse...aproape toti se imbatasera. Era prima data cand merg intr.un club. Dupa mult dans si Coca-Cola...pentru ca nu vroiam sa ne imbatam....eu m.am dus pana la baie. Cand m.am intors...Bella era peste Josh. Am ramas inlemnita. Cum a putut sa.mi faca asta. M.am indreptat spre ei...iar Josh nu era beat deoarece nu mirosea a alcool. Atunci am crezut ca el chiar o iubeste pe Bella...dar dupa am inteles ca el fusese drogat. Prin faptul ca Bella nu era drogata...mi.am dat seama ca ea il drogase. Aveam inima sfasiata. Desi era 4 dimineata....am luat primul taxi spre  casa. Cum am intrat pe usa am dat cirs lacrimilor. Am luat toate lucrurile Bellei si le.am aruncat. Deodata, pe usa intra Josh si imi spune........


Sper sa va placa. Cred ca merita citita. Pupii ♥♥

Dragoste intamplatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum