2

43 4 7
                                    

Joel

Tunnen Venlan ihanat, pehmeät ja lämpöset huulet omillani, nautin siitä. Vetäydymme irti toisistamme ja rikon hiljaisuuden sanomalla että "kai tiiät et oot ihan vitun upee" venla hymyilee minulle söpösti ja pudistaa päätään. "Kai mun pitää se sulle sit näyttää" sanon ja otan varovasti mutta itsevarmasti Venlan lantiosta kiinni ja vedän häntä itseeni päin ja suutelen häntä. Suudelman loputtua nostan katseeni Venlaan ja kysyn "en kai tehny mitään väärään" venla katsoo minua ja sanoo "et todellakaan se oli ihanaa" hymyilen hänelle.

...
Olemme ollut nyt meillä jonkun 3h vaan maaten sohvallani venla päälläni ja jutellen niitä näitä, alkaa olla jo ehkä vähän nälkä. "Pitäiskö tehä jotain ruokaa" kysyn venlalta. Hän näyttää ihan koiranpenulta joka ei halua tehdä mitään "en haluu nousta tästä ku täs on niin hyvä olla" hän sanoo ja hymyilee.

Venla

En jaksaisi nousta Joelin päältä, siinä on niin lämmin. Tunnen kun Joel nousee istumaan ja ottaa minusta kiinni. "Apua, joel" kiljahdan kun joel noisee seisomaan minä sylissään. Joel kantaa mut keittiöön ja laittaa minut istumaan hänen keittiö tasolle. Joel tulee jalkojeni väliin ja tujottaa mua suoraan sieluun. "Mitäs kaunokainen" Joel kysyy. Olen hetken hiljaa ja vain hymyilen tälle sitten sanon että "no mitäs täs prinssi" Joel naurahtaa ja antaa minulle nopean pusun mutta mä annan sille uuden joka kestää pidempään. Yht äkkii puhelimeni soi ja katson sitä ja soittaja on Olli. "Kuka soittaa" joel kysyy "olli" vastaan hämmentyneenä.

*Ollin ja venlan puhelu*
Olli: moro mis oot
Venla: Moi oon joelilla, kuis
Olli: eiku mietin vaa ku et ollu kotona ja taisit tulla joelin kaa aika hyvin juttuun
Venla: no joo..
Olli: sano vaa mitä mielt oot siitä
Venla: sanon ehk sit myöhemmin, mut oliks viel jotai
Olli: ei varmaa halusin vaa varmistaa et kaikki on hyvin
Venla: okei juu moikka
Olli: moro

"Mitäs ollilla oli" joel kysyy "se vaa kysy et mis oon ja halus varmistaa et mul on kaikki hyvin" vastaan.

Joel

"No mihin me jäätiin" kysyn venlalta sen jälkeen ku se oli lopettanut puhelun Ollin kanssa. "Noo ehkä tähän" venla sanoo virnistäen ja pussaa minua intohimoisesti. Nappaan Venlan syliin ja lähden kävelemään makkariini päin. Kaadan Venlan sängylle ja meen hänen päälleen. "Vittu et oo upee" sanon ja jatkan imemällä venlan kaulaa, taisin löytää herkän kohtaan koska venla huokaisee "joelhh". Lopetan imemisen ja katson Venlaa silmiin on ne edelleen upeat. "Mitä" venla kysyy hämissään ku tujotan tätä "ei mitään" vastaan virnistäen. "No on ihan selkeesti jotain ku virnistät tolleen" venla jatkaa "no oot vaan niin seksikäs et en kestä ja haluisin sua" vastaan tälle "aa okei.. ja sä oot se seksikäs pörröpää" venla vastaa minulle jonka jälkeen pussaan häntä. En halua edetä liian nopeasti koska en tiedä mitä mieltä Venla edes on minusta. Nukahdamme venla on minun päälläni, se on ihana.

Venla

"Huomenta prinsessa" kuulen tutun ja lempeän äänen vieressäni "huomenta" sanon käheällä äänellä. "Pitäis varmaan nousta" joel sanoo "mmhh en jaksa" mumisen joelille. "Ehkä kohta jaksat" joel sanoo ja pussaa minua hellästi, "nonni jaksatko nytte" Joel kysyy ja mä nyökkään hänelle. Joel menee kettiöön ja mä menen vessaan. "Apua!" Huudahdan ja joel kävelee luokseni "mitä sä huudat" hän sanoi "ööh mitäköhän kato mun kaulaa senkin imuri" sanon hänelle muka vihasesti mutta se ei oikeen onnistu koska repeän nauruun. "Nonni näytäs ny sitä" joel sanoo ja käännyn häneen päin "heh söpö, hyvin korostaa sun kasvoja toi liila" joel sanoo mulle ja virnistää "hehe tosi hauskaa, miten me peitetään tää ku en haluu et Olli alkaa kysylee kaikkee, ku en tiiä itekkää et mitä me ollaan" sanon Joelille vähän hermostuneena. "Hei, hei Venla rauhotu kaikki menee hyvin. Ja ootas" Joel rauhottelee mua ja sen jälkeen Joel alkaa kaivaa jotain sen lastikoista "oota, hui, oppista, nonni tossa" joel sanoo ja näyttää mulle meikki voidetta. "Miks sul on tollai" kysyn vähän ihmeissäni "ai no just tätä varten.. no ei vaa en mä ees itekkää tiiä mut silti omistan sen" joel sanoo naurahtaen ja lisää vielä "näytäs sitä nii mä laitan". On se niin huomaavaa.

---------------
Sanoja 654
Täs ny jatkoo tähän
Kertokaa et haluutteko te jotai traamaa tähän nyt vai myöhemmin??

XOXO //Venla&JoelWhere stories live. Discover now