Merre van a táskám?

157 6 0
                                    

Üdvözöljük A Jeju-szigeti  Byeol kastélyban. Érezze otthon magát, akárcsak egy partin!



-Az édesanyám azt terjesztette rólam az ismerősei körében, hogy én leszek a világ legkeresetebb modellje és semmiképp sem akar engem zenei pályára vinni. Erre most itt vagyok! Koccintsuk! - a kanapén ülő társaság sem volt átlagos. Rengeteg ékszerrel rendelkező, giccses ruhában flangáló, külsőre hivatkozó emberek. Mindenki nyalizik mindenkinek, aztán a háta mögött kibeszéli mocskos módon. Még csak 34 perce vagyok itt, és ez idő alatt sikerült megismernem minden hírességet a világból. 

-Jaj kedves, elfelejtettem bemutatkozni! Bár lehet nem szükséges...

-Hát te vagy Camilla Cabello énekesnő! Nagy példaképem vagy! - a hangsúlyomat vidámabbra vettem, a kedvemet nem sikerült - Park Minsun sima...átlagos ember.

-Ne becsüld alá magad! Neked is ott van legbelül a csoda! - kesztyűjét megigazította, és Shawn Mendes kedvese mellé vágtatott, aki cseverészett az egyik pincérrel a ropogtatnivalók asztalánál.

-El sem hiszem...Camilla Cabello bemutatkozott neked! - Seoyun mindig arról volt híres, hogy könnyen pörgött be. Ujjongott, majdnem a földre feküdt és ott tombolta ki magát.

-Ő is csak egy ember Seo! - fogtam meg szorosan a kezét, és húztam hogy igyunk egy kis puncsot.

Leányálom volt minden egyes énekes vagy celeb rajongóinak ez a bál. Hisz milyen király dolog beszélgetni példaképeddel? Teljesen átlagos. De én itt valójában senkiért se rajongok. De még nincs itt mindenki.

-Ha Kim Jisoo és Park Jimin is itt lesz, biztos kérek autogrammot  tőlük! - le kellett magát nyugtatnia, úgyhogy belekortyolt a puncsba.

-Miért rajongsz egyáltalán értük? Oké, tehetségesek. De...

-Ugyanolyan normális emberek mint mi -ismételtük - Mini, én ezt nagyon köszönöm, hogy csak az én kedvemért jöttél a zsúrra, de miért nem érzed jól magad?

-Hagyjuk... - elengedtem a témát.

-Akkor se hagyom hogy bent tartsd gondolataid... - kicsit elhalkult, ebben a pillanatban majdnem az ölembe rogyott. Már hátrafordultam hogy mégis milyen hatalmas sztár nyitotta ki eme kastély kapuit és ragyogó szemeivel megszemléli a gyönyörű csillárokat. Én is kicsit rácsodálkoztam. Hazánk egyik bandája, akikért szintén döglenek a lányok. Kivéve...engemet. Mégis mintha nagy rémülettel jönnének ide, és azt sem tudják mit tegyenek itt. Az egyik hoch ember, pontosabban megint egy híresség pattant föl a kanapéról, és rögtön az egyik taghoz sietett. Kisfiús bája hamar megszűnt, mert megijedt a hirtelen közeledő Olivia Rodrigotól. Sajnálom, ő egy púp lesz a hátadon.

-Mi lenne ha tőlük is kérnék egy autogrammot? Előbb, mint Jisootól és Jimintől... - tanakodott Seo. Észbe kaptam erre a mondatra, hogy a táskámat leraktam az egyik székre.

-Nyugodtan tedd a dolgod, én hozom a táskámat! - gyors léptekkel szaladtam föl a lépcsőn, egyenesen egy elrejtett helyiségbe. Itt "telepedtünk" le barátosnémmel, mert ez volt az első hely ahol jártunk ebben a kastélyban. Itt is volt egy bejárati ajtó. Mikor már megérkeztem, nem volt azon a széken ahova elhelyeztem. Az összeset megnéztem ebben a szobában, de semmi. Úgy látszik majd meg kell néznem az öltözőben, hátha odarakták.

-Hölgyem, miért nem a sztárok rengetegében zsúrozik? - nem voltam egyedül. Egy idegen, mégis barátságos hang szólalt meg mögöttem.

-Nem vagyok egy nagy sztárparádés. Különben is, csak a táskámat kerestem - 180°-os fordulásom jól jött. Egy eléggé helyes fiatalember állt előttem. Arcáról sugárzott a mosoly, csak pár centivel volt magasabb nálam. Bársony kosztümje azt sugallta hogy ő már igazi férfi, de mégis olyan gyermek. 

-Bevallom én se, de bekerültem a sorba - egy aprót kuncogott, amitől persze egy csöppet piros lett az arcom. Végre leesett hogy ki is ő.

-Nem akarok zavarni, kutatom tovább a táskámat - meghajoltam, és sprintetlem is a szobából. Sose voltam még ennyire zavarba, de ő tényleg nem is rossz...Becses neve pedig Yang Jung Won.

Drunk or Dazed? | Sztárparádé ✔Where stories live. Discover now