Ofise giren soğuk rüzgar esintisi ile kağıtlar uçuşmuştu. Clef gözlerini aralıklı açtı ve burnunu çekip başını yavaşca masadan kaldırdı.
Saat kaç..?
Kendi kendine mırıldanarak ofisinde ki sessizliği yok ediyordu. Yavaşca ayağa kalktı ve saati kontrol etti. Ah. Mesai saati 3 saat önce bitmiş ve lobide onu bekleyen bir kızı var.
Hızlıca ayağa kalktı ve omuzlarından düşen Laboratuvar önlüğünü düzelterek koruyucu gözlükleri çıkarttı. Göğüsünde endişe denen his oluşmuştu.
Fizik Mühendisi hızlı adımlarla etrafı toplarlayarak kapıya ilerledi ve ofisten ayrıldı. Koridorlardan geçip Diğer mesaidekilere bi' kolay gelsin bile demeden lobiye ulaştığında koltuklara bakındı.
Ah.. Meri ordaydı. Oturmuş kitap okuyor. Endişesi azalınca derin bir çekti ve gözetmen ile yöneticisine mesaisinin bittiğini bildirip işini bitirdi ve günlük logların yazdığı kağıdı onlara teslim ederek Kızına doğru yürümeye başladı.
Biraz gülümsedi, sonunda uzun bir aradan sonra kızı ile eve gidicek ve güzel bir sofra hazırlayacaktı.
Meri yavaşca başını kaldırdı ve ilerisine bakındı. Babasını görünce biraz gülümsedi ve son kaldığı sayfaya ayracı yerleştirip kitabı yavaşca kapattı. Ardından çantasını geri sırtına alıp ayağa kalktı.
"İşin sonunda bitmiş."
"Ne demezsin..''
Meri babasının yorgun olduğunu sesinden ve halinden fark etmişti. Bu nedenle elinde ki kitabı geri arkadında ki kitaplığa yerleştirdi ve babasına döndü. Ona akşam yemeğinde kesinlikle yardım edicekti. Meri babasının elini tuttu.
"Gidelim mi, baba?"
"Ah eve-----"
İleri koridorun kapısı açıktı ve bir an içeri karanlık olup üstüne bir kaç kıvılcım sesi ile sessizliği bozunca gözetmen ile yönetici oraya döndü. Birden elektrik sesleri çıkınca ikisi de oraya hızlı adımlarla gitti. Clefin dikkati tamamen oraya verince bir an durdu.
"Ha? Ne oluyor be?"
Meri biraz şaşırmıştı. Ne olduğunu kesinlikle bilmiyordu fakat merak etmiyor değilde.
Uzaktan bir çalışan bağırdı.
"JACK, YEMİN EDERİM BU SON CÜRRETİN OLUCAK!!!!!"
Jack hızlıca koridordan peşinde ki dumanlarla beraber çıktı. Dumanlar artarken Clef ve Merinin yanlarına gidip kollarından tutarak koştu.
Meri ve clef durumu anlamıştı. Clef kaşlarını çatarken meri ile kıkırdıyordu. Bu aslında komik bir durumdu.
"İŞ BU KADAW PAWTRON!''
Jacl ağızında ki log kağıdını tükürdü ve ikisini de peşinden sürükleyerek Laboratuvardan uzaklaştı ve şirketin binasından ayrıldılar.
Clef kolunu çekti.
"Nasıl becerdin lan bunu?"
Jack meriyide bırakıp iki elini önlüğüne yerleştirdi.
"Teslayı kıskandım."
"....bright. o adam öldü."
"Olsun, bende elektrik yaratıyorum işte."
Meri hssladı.
"Yaratmak Tanrının işi!"
Jack ona baktı.
"Ha? Tamam! tamam... kızma Alla alla, tch tch. "
Meri gözlerini devirip yürümeye döndü.
"Şey gençler, ben susadım.. bi market soymaya gidi-------. Şey alışveriş yapmaya gidiyorum. Var mı istediğiniz herhangi bir şey?"