matematyka

18 0 1
                                    

Pan Arek wyszedł z domu, pojechal swoim audi A8 do dino po świeże bułeczki potem pojechal do szkoły ponieważ mogliście sie nie domyśleć ale uczy on tam matematyki. Jego pierwsza lekcja bedzie z klasą 0 ponieważ wychowawczyni klasy 0 rozchorowała się na koronawirusa a on tam zastępuje i uczy matematyki. Klasa 0 jest bardzo niesforna klasa dzieci tam krzyczą i lubia kamusia ich ulubionym gra jest amogus. Pan Arek wolalby mnie wolne.
Lekcja zaczęła się. Nie było 6 osób ponieważ zachorowali na paluszek i glowka to szkolna wymówka. Pan Arek nie byl zdziwiony obecna sytuacja. Na szczęście na pomoc przyszedł Pan Wróblewski, dzieki jego interwencją uczniowie mogli nauczyć się grać w roblox. Teraz to była ich ulubiona gra.
Lekcja sie skończyła a Pan Arek wyszedł zadowolony z klasy z myślą, że następna lekcje bedzie mieć za 4godziny, jednak zycie jest niesprawiedliwe i okazało się że ma zastępstwo w klasie 7 głupie dzieciory nie umiały dzielić to powiedzial im ,,pamietaj cholero nie dziel przez zero''. Dzieci duzo wyniosły z tej lekcji a Pan Arek jest taki wspanialy, ze dal im 10minut wolnego. Lekcja sie skończyła tak samo jak dzien w szkole Pana Arkadiusza. Pan Arek oklamal panią dyrektor ze jest chory na paluszek i glowka to szkolna wymówka. Wtedy Pan Arek bez problemu przedostal sie do klubu faraon, i zaczął udoskonalać swoje didzejowanie. Wtedy na sali przez sekundę błysło światło Pan Arek powiedziak ,,madafak co to bylo"

Koniec 1 rozdizalu

pan ArekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz