🔞გახდები ჩემი ქმარი პაკ ჯიმინ?💍

2K 117 68
                                    

ჯიმინის პოვ:
ლექციები მალე დამთავრდა ამიტომ მაღაზიაში წასვლა გადავწყვიტე რადგან სახლში პროდუქტები თითქმის სულ გამოგველია. პროდუქტები ვიყიდე ახლა სახლში მივდივარ, გადავწყვიტე პასტა და ბლინები გამეკეთებინა ჯონგუკს უყვარს.
პასტა გავაკეთე ახლა კი ბლინებს ვაცხობ შემდეგ მეცადინეობას ვიწყებ და საღამოც მალე მოდის
გუკი ჯერ კიდევ არ დაბრუნებულა ამიტომ გადავწყვიტე ფილმისთვის მეყურებინა.
ლეპტოპი ავიღე ფილმი ჩავრჩე და საწოლზე მუცლით გადავწექი.

ჯონის პოვ:

საქმეს მოვრჩი და სახლში მივდივარ მომენატრა ჩემი პატარა. მანქანა გავაჩერე და გადმოვედი სახლის კარები გავაღე მაგრამ ჯიმინი ვერ დავინახე მაგრამ გავიგონო მისი ოთახიდან ხმა გამოდიოდა, ჯიმინის ოთახის კარები გავხსენი და დავინახე ჯიმინი როგორ იწვა საწოლზე და ფილმს უყურებდა, ჩემი ყურადღება ეგრევე მისმა ფუმფულა უკანალმა მიიქცია, ნეტავ იცოდეთ რამდენჯერ დამინძრევია ამ უკანალის გამო, ვერ მოვითმინე და ჯიმინთან ახლოს მივედი და ზედ დავაწექი.
ის უცბათ შეკრთთა

-ჯონგუკ?

-ჰმ- ზმუილით უპასუხა ჯონმა.

შემდეგ თითები მაიკის ქვეშ შეუცურა და ნელა მაღლა აუწია და ზურგს კოცნებით აუყვა.

ჯიმინის პოვ:

ღმერთო ეს ისეთი სასიამოვნოა მაგრამ ამას რატომ აკეთებს ნუთუ მასაც მოვწონვარ. მაგრამ უნდა შევაჩერო იქნებ მერე ინანოს.

ავტ პოვ:

ჯიმინი ზურგზე გადატრიალდა

-ჯონგუკ რას აკეთებ?- კითხვა ჯიმინმა

-გკოცნი პატარავ- უპასუხა ჯონმა

- მაგრამ ეს ხომ არასწორია ჩვენ ხომ ძმები ვართ

-რა არის არასწორი- დაიყვირა ჯონმა და ფეხზე წამოხტა - ის არის არასწორი რომ მიყვარხარ??
და ის არარის არასწორი რომ ამდენი ხანი ვიტანჯები ამის გამო?
ყვირილს აგრძელებდა ჯონი

🥺ძმა თუ შეყვარებული🔞 (დასრულებული)Where stories live. Discover now