Asa da veste....
Eu - eu
M-mama
I-Ionela
S-șoferul.Capitolul 3
Încă nu pot să realizez cu cine stau de vorbă...Am ieșit pe poarta școlii și când dau sa plec spre stația de autobuz...simt un o mână pe umărul meu și mă întorc foarte rapede și speriata...când mă întorc o vad pe mama foarte speriata. Plângea într-una... M-am speriat foarte tare și am apucat-o pe mama de mână și am tras-o lângă mine. Am luat-o în brațele mele și i-am putut simții durerea și tristețea.
Acuma stam pe o banca cu un ceai verde în mână și aștept sa îmi, zică și mie de ce plânge. A da când am zis acolo sus ca nu pot sa realizez cu cine stau de vorba.... E cam complicat pentru ca eu stau sigura într-un aparatament și.... Cu mama.... nu prea am mai vorbit...teste, practica.....si nu ma așteptam să mă întâlnesc cu mama aici..
O vad pe mama cum se apropie de mine mai mult și începe sa plângă iar.. Simt o mana cum îmi atinge fața.. Încep sa ma panichez și...
M- Îmi pare rău am făcut tot ce am putut... Și continua sa plângă. Nu înțeleg la ce se refera..
Eu-Mama la ce te referi????
M-paii..tatăl tău..
Ceee ce vrea sa zică....😡😡
Eu-Mama ceiii, și îmi ridic puțin vocea..ce sa întâmplat..mama...explica-mi!!
După ce aud ce scoate mama pe gura am început și eu sa plâng și rămân confuza 😕
Eu - mama spune-mi te rog ca nu-i adevărat...
Mama lasă privirea jos..
Eu-Deci ii adevărat (și ma ridic în picioare nervoasa) de ce trebuie sa plec eu prima... și de ce o sa ma duc sa locuiesc cu familia cu care facem înțelegerea..si voi când o sa veniți ( ma pun jos după ce ma mai liniștesc....)
M-Pai,ști draga asta e problema noi o sa venit doar după o luna.. Pentru tatăl dau are niște treburi mai importate și o sa dureze ceva vreme
Când am auzit am simțit cum mi se taie picioarele pentru câteva secunde..
Eu-deci spui ca o sa am fix singura într-o tara străină și o sa locuiesc cu necunoscuti...?.
M- te rog sa ma crezi ca încercat tot ce am putut dar tatăl tău...
Eu- știu mama, știu ți-a fost greu și o îmbrățișez călduros..
Am mai petrecut jumatate de ora cu mama prin oraș plimbându-ne. După mi-am luat rămas bun de la mama și am pornit spre " casa " cu gândul ca peste 2 zile va trebuii sa plec..
Ajung acasă ma descălțat, îmi fac rutina și ma duc sa îmi fac o cafea. Îmi iau cafeaua și ma așez pe canapea și dau sa pornesc televizorul dar aud soneria cum suna. Ma ridic și ma duc sa vad cine ii la ora asta. Deschid ușa și vad pe Ionela cum îmi sare în brațe și începe sa plângă. Ma uit la ea pare îngrijorată, nervoasa și supărată. Nu apuc vine sa închid ușa ca deja sare cu gura la mine.
I-De ce nu mi-ai spus ca pleci peste 2 zile 😭
Rămân nemiscata și nu răspund...
I- te întreb încă o dacă de ce nu mi-ai spus???
Ma uit la ea nu merita sa o mint.. Vad cum are lacrimi pe obrazi..
Eu- e e eu.... Și ma opresc.. Se uita la mine cu furie dar în același timp cu dragoste. ( nu va gândiți ca ii lesby nuu, ma refer dragoste când ți-e frica sa pierzi pe cineva drag.).Ma duc și o iau în brate.. Și începem amândouă sa plângem.
După ceva timp.. I-am povestit totul.
I-Deci nu ai avut de ales?!
Eu-da...
I-îmi pare rău că o să pleci *și începe sa plângă
Eu- și mie 😭😭😭.
Nu știu când am adormit dar m-am trezit dimineața din cauza razele soarelui care îmi ardeau fata.. Ma ridic greu și ma pun în șezut și observ ca Ionela a dispărut. Ma ridic îmi fac patul și vad pe noptiera un bilețel. Îl iau și citesc ce scrie pe el * Scuze ca am plecat și te-am lăsat singura dar m-a sunat mama și a spus ca trebuie sa ma duc urgent la bunica acasă ca nu se simte bine.. Încă o data îmi cer scuze.. *
Mdaa ce sa zic am rămas socata. Îmi fac o cafea și ma duc pe balcon sa i-au aer curat de dimineață. Daca apuc sa stau 5 minute pe balcon ca îmi suna telefonul.
Eu- offffff nici o dimineața calumea nu am.....
Ma duc iau telefonul și răspund.
Eu- alo???
??? - bună!
Eu-cine sunteți??
???-Vai scuză-mă pe mine draga domnișoară *și începe sa râdă ironic * eu sunt Myung-Dae și o sa va fiu șoferul dumneavoastră.
Rămân câteva secunde nemișcata și întreb
Eu-tata v-a pus?!!
S-Nu, tatăl dumneavoastră m-a pus sa va însoțesc oriunde mergeți ci....O firmă din Coreea.. A spus ca trebuie sa vii aici peste câteva zile și ca trebuie sa am griji te tine din ochii din cap.
Rămân socata... Nu ma așteptăm la asa ceva... Cine l-o angajat sa aibă grija de mine și cine??? Hmm
S- Alo domnișoară mai sunteți la telefon *și îmi dau ochii peste cap când ma gândesc ca trebuie sa plec*
Eu - O da.. Scuze dar trebuie sa închid vreau sa ma duc pana undeva asa ca va las.. Paa.. Ne mai auzim! Dau sa închid telefonul dar aud din nou vocea șoferului..
S - Domnișoară trebuie sa va duc eu și insista..
Închid telefonul, îmi fac rutina, îmi prind parul, ma îmbrac și ma machiez puțin și ies din casa.
Jos ma aștepta un domn înalt, îmbrăcat în costum.. *după costum părea ca acea firma cu care tata colabora era destul de bine întreținută *( ce sa mai aveau bani era clar)
Îl salut și ma urc în mașină. Îmi pun centura și aud o voce din fata.
S- Unde va duc doamna Kim??
Ii dau adresa și simt cum automobilului a început sa se miște din loc. Ajung acolo și îl anunț pe șofer ca o să-l sun când v-a trebuii sa vina sa ma i-a de aici. Îmi iau la revedere și merg în casa.....Va urma... ❤️
Scuze pentru greșeli. ❤️
Va urma și capitolul 4 dar nsh când....
CITEȘTI
After - Park Jimin ❤️ ☺️
Teen Fiction-o poveste faina cu multa drama și iubire.. Sper sa va placa ❤️❤️❤️