- Gyere baboca elkésünk az oviból. - kiabált bogyó a katicának.
- Jól van. De most megy a kedvenc sorozatom.
- Milyen sorozat?
- A Barátok közt.
- Mih? Jó mindegy gyere. - rángata ki Babocát a tv elől.
Ameddig mentek a luxus lamborginiben Baboca tiszta depi lett. Amikor oda érték kipattantak és elővették a gucchi uzsonásukat. Amiben gucchibnál gucchibb kajákat vittek. Bementek az oviba és barátaik ott várták őket. A nagy gengszterek.
- Miért késtetek? - kérdezte a méhecske fiú.
- Biztos megint a hülye sorozatját nézte. - szólalt meg Pihe.
*Babóca szemszöge*
Már megint ez a csaj. Tuti féltékeny amiért bogyó legjobb besztie vagyok.
Furinka néni nem szidott le. Szóval holnap is fogom nézni a Barátok köztett. Kíváncsi vagyok mi lesz Orbánnal és Sofia hercegnővel. Vagy Orbán Peppával fog össze jönni. Hát nem tudom. Én jobban shippelem Orbánt és Sofia hercegnőt. Remélem ők jönnek össze. Meg még Gyurcsány is ott van. Csak nem csábitja el a Mikulás jelmezével Sofia hercegnőt.- Gyertek gyerekek ide. - szólt Furinka néni.
Én persze Bogyó mellé ültem. Mellém pedig Pihe. Kicsit Bogyó felé csúsztam. Nem nagyon akarom, hogy hozzám érjen. Biztos mancsőrjáratott néz ő. Abba olyanok vannak. Ryder egy közmunkás a kutyáival együtt. Nem tudom mi értelme annak.
- Ne menj közel az én kedves kis Bogyómhoz. - szólt Pihe.
- Nem vagyok a pasid. Te Vendelel vagy együtt. - mondta Bogyó.
- Tch! - akadt ki Pihe. - Ő cigizik és Tutiiii dzsuzt iszik. Mellé még Bye Justint hallgat.
- Akkor szakíts vele. - vont vállát Bogyó.
- Majd ha össze jösz velem és nem barátkozol ezzel a katciával.
- Akkor csumi.
- Meg mondalak Futrinka néninek. - futott el.
Mi csak nevetünk rajta. Be is köpött Futrinka néninek. De nem lett belőle semmi. Csak azt mondta neki, hogy "Lacika le ülsz". Jah még nem mondtam de Futrinka néni Varga Irén fan. Szóval mindig ilyen mondatokat mond. De Pihe meg is érdemelte.
Támadt egy ötletem. Féltékenyé teszem Pihét és össze jövök Bogyóval.
Majd délután amikor kimegyünk az udvara meg kérem,hogy adjon a kubujából.*Délután*
Már kint voltunk az udvaron. Bogyó már itta is a délutáni kubuját. Már csak oda kell mennünk Pihéhez.
- Bogyó menjünk sétálni. - szóltam.
- Jól van. - ivott bele a kubujába.
Oda sétáltunk a homokozohoz ahol Pihe volt. Pont úgy voltunk, hogy hallja és lássa amit mondunk és csinálunk.
- Hé, Bogyó, adsz a kubudból?
- Persze. Tessék. - adta át a kubut.
Meg köszöntem majd ittam belőle.
Pihe végig figyelt minket.- Ez nem ér. - kiabált. - Nekem is kell kubu.
- Akkor vegyél. - szóltam vissza.
- De én Bogyó kubujából kérek. - nyávogott.
- Mi a baj? - jött oda Vendel.
- S-semmi. - némult be Pihe.
- Akkor jó. Tessék itt van egy kis Tuti Dszuz. - nyomott a kezébe egy palackot. - Gyere menjünk.
- Jól van. - mondta Pihe majd elmentek.
- Fura. - szólt Bogyó.
A hátra lévő időben nem történt semmi. Haza mentünk. Vagy is Bogyó jött át hozzám. Mostanában ott alszik nálam. Mindig szoktunk Családi titkokat nézni elalvás előtt.
- Készen vagytok? - jött be apukám.
- Igen. Már készen vagyunk,Béla bácsi.
- Jól van akkor jó éjt. - csukta be az ajtót. De úgy, hogy ki is jött a falból. - Áh majd holnap vissza rakom.
Bogyó hamarabb elaludt. Szóval oda bujtam hozzá és úgy aludtunk el. Nagyi szaga volt. Szeretem ezt a szagott.
YOU ARE READING
bogyó x baboca
HumorUnalomból és szórakozásból készült. Nem komolyan vennixdd Babóca soha nem volt szerelmes az első szakítása Baltazárral. De egyszer csak elő jött úgy hogy ő észre se vette, na de nem olyan egyszerű ám küzdeni kell érte így talál ellenséget Pihében. K...