Part 3

101 14 3
                                    

- A kutyák? Még kezük sincs. - mondtam. Erre Rájdör a képembe jött.

- NINCS TÚL NAGY FALAT VAGY TÚL KICSI KUTYA. - kiabálta. Majd elhajolt.

- Mindegy addig én elmegyek egyet inni. Jól esne egy kis Jégermájszter. - fogta a fejét Béla bá. - Jösz babóca? - fordult felém.

-Inkább iszok kubut de köszönöm.

- Szóval van barátod vagy barátnőd? - kezdet el flörtölni Rájdör Bogyóval.

- Nincs. - türte el a Barbie parokájából egy tincset Bogyó.

- DE VAN NEKI. - hallottam egy hangot mögülem. Pihe volt az.

- Te meg mit keresel itt? - kérdezem tőle.

- Bogyó nem igaz, hogy mindenki rád mászik. - fordult oda Bogyóhoz és Rájdörhöz.

- Mert sexi vagyok. Mit hittél? - lobálta meg a haját Bogyó.

- De te az én pasim vagy. - duzogott Pihe.

- Vendel hol van?

- Hozzá vágtam a Tuti dzsuzát és ott hagytam. Mert nekem csak te kellesz Pici bogyókám.

Erre Bogyó nem mondott semmit csak hozzá vágott egy kubut a gucchi uzsonásból. Pihe kiakadt majd ő is ment Jégermájsztert inni Bogyó apjához.

- Hol tartotunk? Á meg van mi a telo számod? - folytata Rájdör.

- Nincs telefonom.

- Ak- nem tudta befejezni mert Csész közbe vágott.

- Kész a kocsi. Most már kaphatunk egy kis cigit? - jött oda.

- Jó mindegy menjünk. Majd még vissza térek rád cica. - mondta majd elmentek.

- Most már mindegy. Hétvége van. - indultam el én is a kocsmába Jégermájszterért.

- Megyek én is. - jött utánam bogyó.

Beértünk a kocsmába ott ült a pultnál Béla bá és Pihe. Pihe inkább feküdt a padlón. Biztos berugott. Mi is oda mentünk kértünk is két Jégermájsztert. A rúdnál Győrfi Pál sztripelt. Közbe azt mondta, hogy maradjanak otthon. De nem igazán látszott hogy ő is haza akart volna menni. Majd arra lettem figyelmes hogy valaki rám ugrik ezzel a földre kerültünk. Mikor megláttam ki az. Ez a Lacika barátom volt.

- Szia Lacika.

- Szia. Már hiányoztál.

- És Irénke hogy van?

-Itt vagyok. - ugrott ránk.

Úgy éreztem mint ha egy 200 tonás víziló ugrott volna ránk.

- Nah akkor álljunk fel.

Fel is álltunk. Olyan érzésem volt mintha eltört volna a gerincem.

-Nah akkor valaki mondja el Ady életrajzát. - mondta Bogyó apja.

Mivel irodalom tanár volt. Részegen mindig irodalmat tamult. Habár nem mondanám részegnek.

- Gyertek sztriptiz verseny lesz. - mondta Győrfi.

- Én megyek. - indult Bogyó.

Közbe letépte a ruháját és sexi szttriptiz ruha volt rajta. Még magassarkut is vett.

Így nézet ki:

Így nézet ki:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elég kekszi. Így még jobban eltud csábítani. Oda is ment a rúdhoz. Elkezdet táncolni. De felburult. Le esett a szinpadról. Nagyot eshetett.
De ő győzött.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

bogyó x baboca Where stories live. Discover now