Onafscheidelijk

0 0 0
                                    

Naruti loopt door de gang. Ze is op zoek naar Neomi, haar vriendin. Ze is al 4 jaar lang haar beste vriendin en ze kan niet zonder haar. Het was wel fijn dat ze in de eerste klas iemand had om mee om te gaan. Hé, wie is dat? Er loopt een meisje met krullend haar tot haar schouders, met blauwe, felle ogen. Haar kledingstijl ziet er leuk uit, maar nu moet Naruti echt verder. Als ze Neomi ziet, zwaait ze. Ze zitten in de tweede klas en ze hebben nog geen contact verloren. En Naruti weet het zeker, dat gaat ook nooit gebeuren! Na wat praten vertelt Naruti over het meisje. Neomi wil dat direct uitzoeken, en als ze aan de eerste les beginnen kondigt de leraar een project aan. Neomi rent naar het meisje en zegt: Hoi! hoe heet je? Alwen, zegt ze. Naruti is super verbaasd als Neomi naast Alwen zit. Naruti kiest uiteindelijk om met Sarai te gaan. Samen werken ze aan het project, maar Naruti ziet dat Neomi alleen maar kletst met Alwen. Naruti voelt een steek van jaloezie, maar gaat dan weer verder met haar project. Aan het einde van de les ruimt Naruti haar boeken op, en bedankt Sarai. Sarai vraagt of ze in de pauze samen willen werken. Naruti weet zeker dat Neomi met Alwen gaat praten, best een slecht gevoel over je beste vriendin die je al 4 jaar kent...
Maar Naruti zegt ja. Sarai glimlacht en loopt het lokaal uit, en Naruti volgt haar voorbeeld. Neomi heeft geen aandacht voor Naruti. Naruti kan wel schreeuwen... Waarom doet ze dit haar aan!? Heeft ze iets verkeerd gedaan? Ja... vertellen dat Alwen bestond! Ze kan zichzelf wel slaan, ze haat zichzelf... maar dit betekent nog niet het einde van de vriendschap, Neomi zou nooit haar beste vriendin opgeven voor een nieuw meisje waar nu al over gefluisterd word omdat ze zogenaamd knap is. Is dat het? Ze leest het zo vaak in tienerboeken, dat vriendinnen dit vaker doen. Maar Naruti had dit nooit gelooft... Oh, wat is ze stom bezig... maar waar maakt ze zich eigenlijk druk om? Één projectje maar. Maar toch doet het pijn... Het is bijna tijd voor de volgende les. Naruti moet nog snel even naar het toilet. Daar komt ze Neomi tegen. Waarom doe je dit? Roept Naruti. Wat bedoel je? Nou, dat weet je wel! Je bent alléén maar met Alwen bezig! Sorry hoor, maar ik wou alleen het project doen met Alwen. Jij ging 3 weken geleden met Vince, weet je nog? Naruti word rood en klemt haar bio boek diep tegen zich aan. Dan bedenkt ze zich. Ze vergeet dit niet zomaar! DAT IS GEEN EXCUUS! roept ze, en ze rent het toilet hokje in. Ze doet hem op slot, maar Neomi klopt op de deur. Het spijt me heel erg, Naruti... Maar kun je het alsjeblieft accepteren? Je bent echt mijn beste vriendin. Ik was gewoon benieuwd naar Alwen! Ja, tuurlijk! Ben je verliefd op haar ofzo? Zegt Naruti. Wat? Nee! Tuurlijk niet! Waarom overdrijf je zo? Je stelt je echt aan! Naruti spoelt het toilet door en rent het toilet uit. Nee, Naruti! Wacht! Maar dit pikt Naruti niet! De tranen komen bijna, maar Naruti huilt niet! Ze was sterker dan wie dan ook! Neomi was gewoon een saai kind, 4 jaar verspild... wat had ze zich vergist in haar! Oké, ze overdreef een héél klein beetje, misschien! Maar dat hoefde Neomi niet te zeggen! Dikke Doei! De volgende dag negeert Naruti iedereen, maar in de pauze rent Neomi naar haar toe. Waarom reageerde je niet op mijn appjes? OMDAT IK DE FOTO HEB GEZIEN WAARIN JE HET ZO GEZELLIG HAD MET ALWEN, NU OVERDRIJF IK NIET EN LAAT ME MET RUST! schreeuwt Naruti zo hard dat iedereen het hoort, maar het boeit haar niks meer. Laat hun maar zien hoe ongelooflijk STOM Neomi is!!!! ZE HAAT NEOMI. voor altijd. De vriendschap is nu bijna voorbij voor haar...

Dit was deel 1, bedankt voor het lezen! <3
Deel 2 k

Einde Vriendschap Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu