I Can't Understand

73 6 20
                                    

Odanın kapısı açıldı , içeriden mavi saçlı bir çocuk çıktı. Halsizdi , üzgündü.

- Hoşgeldin Shuichi ! Seans nasıldı ?

Oğlan , sarı saçlı kızı gördüğü gibi gülümsedi.

- Seans gayet iyiydi teşekkürler Kaede ! Tüm seans boyunca burada mı bekledin ?

- Belki bekledim , belki beklemedim bunun ne önemi var hadi gidelim.

Kız çocuğun kolunu tutup koşmaya başladı. Koştu , koştu , koştu...

Sarışın kız onu bir parka getirmişti. Park oğlana biraz tanıdık geliyordu ama neresi olduğunu tam olarak çıkaramıyodu.

- Hey Shuichi ! Burayı hatırlıyor musun ?

- Ahm tam olarak değil.

- O zaman ben sana hatırlatayım !! Burası uzun zaman sonra birbirimize yeniden kavuştuğumuz yer !

Oğlanın kafasına dank etti. Doğru ya burası uzun zaman sonra tekrar kavuştukları yerdi.

- Şansa bak güneş de batıyor hadi birlikte izleyelim !

Kız salıncaklara doğru ilerledi ve bir salıncağa oturdu. Oğlan onu arkadan izliyordu. O an düşündü gerçekten bu kıza aşıktı.

- Hey Shuichi gelmiyor musun ?

- Ahm hemen geliyorum !!

Koştu , kızın yanında ki salıncağa oturdu birlikte güneşin batmasını izlediler.

Güneş battıktan sonra kız aniden kalktı.

- Şimdi gitmem gerek ve unutma kimseye bugünü birlikte geçirdiğimizi söyleme.

- Hey Kaede ! Seni evine ben bırakabilirim  !!!

- Hayır gerek yok.

Dedi ve hızlı adımlarla ortadan uzaklaştı. Oğlan salıncaktan kalktı ve hızlıca etrafa baktı ama kız çoktan ortadan kaybolmuştu. Sürekli bunu yapıyordu. Sevgili olmalarına rağmen yeniden kavuştukları günden sonra asla onu evine bırakamadı veya birlikte geçirdikleri zamanı arkadaşlarına anlatamadı. Bunun nedenini çok merak ediyordu fakat asla sorma cesareti eline geçmedi. Kız bu konularda çok ciddi olurdu oğlan bundan korkuyordu.

Parkta tek kaldıktan sonra evine döndü. Pijamalarını giyip saat on ikiye kadar telefonu ile uğraştı daha sonra yattı.

EVET EVET MERHABA GİZEMLİ BİR SAIMATSU KİTABI YAZIYORUM. Eğer bir teoriniz varsa Instagram'dan veya Discord'dan yazabilirsiniz spoiler vermeden sorularınızı cevaplarım !!

Instagram : ka1lee.br00ks

Discord : Ka1lee.Br00ks#8051

Ve kısa oldu özür dilerim !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Will Always Be By Your Side ( Saimatsu )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin