Bitti dediğimiz yerde neden daha çok başlar? Onu söküp atmak isterken daha derine işlemeyi nasıl becerebiliriz?
Siz hiç ondan nefret ederken sevmek ne demek biliyor musunuz? Sevmediğime inanmak istiyorum. Belkide sevmiyorum zaten.
Yorulmak, bu demek mi? Kendini açıklamayı bırakmak... Hiçbir şey için çabalamamak...
Bu muydu aşk? Romanlarda, dizilerde, filmlerde destanlarca anlatılan şey bu muydu? İnsanın ölümü müydü? Bir insanın birisini içinde öldürmek istemesimiydi?
Acı mıydı aşk? Nefesinin kesilmesi, boğazının düğümlenmesi miydi? Konuşacak onlarca şey varken dilinin tutulması mıydı? İçinde biriken şeyler taşmak üzereyken gülümsemek miydi? Bağıra bağıra ağlamak istiyorken acınla dalga geçmek miydi?
Toplum içinde beni ağlayarak göremezsiniz. Arkadaşlarımın yanında bile ağlamam. Zaten ağlayamadığım için bu halde değil miyim? Ağlasam herşey çözülür mü? İçimdekileri kussam mesela...
İntikam, içimdeki cehennem ateşini söndürebilir mi? Cayır cayır yanmak mı aşk? İhanet peki? O da aşka dahil midir? Bir insan birisini seviyorken ona neden ihanet eder? Neden onu seviyormuş gibi yapar, aylarca? Kandırılmak.
Aşk, kandırılmak mıydı? Aşk neydi, nasıl yaşanırdı, acısı nasıldı bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var ; aşık olmak aptalların işiydi.
Bile bile ateşe yürümekti. Neden kendimize bunu yapıyoruz? Sonunda acı görünen herşeye neden atlıyoruz? Duygularımızı kontrol altına almak her zaman kolay mıydı?
-Kimsesiz büyümüş bir kız, yaralarını sarmak isteyen bir oğlan arasında yaşanan bir aşk. Ünlü iş adamının tek varisi Sarp Dinçer, kimsesiz bir kızla ilişki yaşarsa ne mi olurdu? 3 yıl boyunca ihanete uğradığını öğrenen Kumsal bu defa sessiz kalmayacaktı. İntikam içindeki ateşi söndürür müydü? Peki bu kimsesiz kız bir gün zengin olduğunu öğrense ne olurdu? Üstelik Sarp iflas etmişken. Acı veren bir aşkın küllerinden doğan Kumsal, intikam yolunda Bulutla tanışır. Kumsal ve Bulut iyi bir ikili olup onlara ihanet eden Sarp ve Hale'ye güzel bir oyun peşine düşer. Kumsal'ın Bulut'a ilgi duymasıyla herşey başa döner.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Papatya
Teen FictionHani fazla su verdiğinde papatyalar ölür ya, işte birisini çok sevince de bırakıp gidermiş.