Kazutora, lanetli bir adam değilmiş gibi davransaydı yalancı olurdu. Kolayca sevmeyen biriydi ama kalbi kazanıldığında da çok severdi.
Bir zamanlar Mikey'yi sevmişti. Tamamen platonik bir şekildeydi ve onu aşırı boyutlara taşımıştı.
(Sonuçta, Kazutora'ya ihanet eden Mikey değildi, çünkü başlangıçta arkadaşlıklarının da bozulmasından korkuyordu. Kazutora kendisine ve onunla birlikte Mikey'ye de ihanet etmişti.)
Mikey'den önce Baji vardı.
Baji, ondan hiçbir şey talep etmeyen ilk gerçek arkadaşıydı. Baji, kulağını delen çocuktu, ona en iyi şekilde sarılandı, aralarında en sadık olanıydı.
En büyük teselli kaynağı ve sahip olduğu en iyi arkadaştı.
Kazutora da Baji'ye ihanet edene kadar.
Sevdiklerinize ihanet etmezsiniz. Ve ihanet ettiklerinizi sevmiyorsunuzdur.
Kazutora bu notu hiçbir zaman tam olarak almamıştı.
Kendine bile güvenemezken birinin seni incitmeyeceğine nasıl güvenebilirsin? Başından beri zayıf fikirliysen?
Chifuyu ile ise işler farklıydı.
Chifuyu, Baji'nin eski kaptan yardımcısıydı. Kazutora'yı hapisten çıktıktan sonra alma nezaketini gösteren adam.
Bir gün önce Matsuno tarafından kendine adıyla hitap edebileceği söylenmişti.
Her şeyi değiştirecek bir dizi olayın ilk adımıydı.
Kazutora, en başından beri Chifuyu'ya aşık olmaya meyilliydi. Chifuyu, uzun zaman sonra ona nezaket gösteren ilk adamdı.
Aralarındaki bazı ince farklılıkların üstesinden geldikten sonra ona her zaman sıcak bakan Chifuyu'ydu.
Chifuyu, Kazutora'nın her zaman eve gelmesini dört gözle beklediği adamdı.
Yüzünün aydınlandığını görmek için, Kazutora onu hep güldürürdü. Siyah saçlı olan gülümsemeyle parıldardı.
Chifuyu'nun onu seveceğini düşünmek gerçekten gülünçtü. Kazutora aslında Baji'yi bu dünyadan götüren kişiydi.
Baji'den ne zaman bahsedilse Chifuyu'nun yüzünün alacağı ifadeyi biliyordu.
Chifuyu'nun kalbi başından beri hep Keisuke'ye aitti.
Kazutora'nın fazla derine girmeye başladığının ilk işareti boğazındaki gerginlikti. Göğsündeki ağrı, geçmeyen öksürükler.
Sonun başlangıcı, öksürdüğü ilk çiçekti.
Aralık ayının doğum çiçeği olan nergis çiçeğiydi.
İyi dilekler ve umutla ilişkili bir çiçek.
Saflık ve sadelik.
Yine de çevredeki floranın ölmesine neden olan zehirli bir çiçekti. Chifuyu'nun doğduğu ayın çiçeği ve gerçekten de Kazutora'nın öksürmesi için oldukça uygun olan bir çiçek.
Kazutora, önce çiçek öksürmenin etkilerini görmezden gelmek için elinden geleni yaptı.
Sorunlarınızı görmezden gelirseniz, kesinlikle giderlerdi. Ve gerçekten, hanahaki yüzünden ölmek aptalcaydı. Sadece çok sert düşen zayıf aptalların başına gelirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çanlar senin için üç kez çalıyor - 𝙠𝙖𝙯𝙪𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓
Fanfictionone shot. ✔️ Chifuyu, Kazutora'nın ciğerlerinde çiçekler açmasına sebep oluyordu. hanahaki au.