2. rész: Váratlan kijelentések

163 11 27
                                    




~ Lee Chaera ~

Már vagy negyedórája történt mégis, Chaera úgy érzi mintha Taehyung éppen most fogta volna meg a kezét. Még mindig érzi a bőrén a leheletnyi furcsa bizsergést, és legbelül, valahol a szíve környékén még ott bolyong a férfi kezéből áradó megnyugtató forróság, ami édesen elgyengítette a testét.

- És mondd csak Taehyung, hol fogtok aludni? Anyukád biztosan örülne nektek – kuncog az unokatesó. Chaera kihallja a gúnyt minden szavából, és ha őszinte akar lenni, nem tetszik neki a hanghordozás. Lehet, hogy Taehyung fiatalabb, lehet, hogy nem olyan puccos öltönyben feszít, de hát végülis csak rokonok, nem igaz?

- Jin, miért kell állandóan gúnyolódnod? Csak induljunk, a szentségit! – mondja a férfi szem forgatva.

Chaera meggyőződése, hogy Taehyung sem igazán kedveli az unokatestvérét, és hiába a nyájas jómodor, ez minden valószínűség szerint kölcsönös. Chaera szeretné, hogy ne érdekelje ennek az oka, de mindent tudni akar a férfiról, és az álbarátnő szerepe jó indokot szolgáltatna rá, hogy kérdezősködjön, de valahogy mégsem viszi rá a lélek. Taehyung nem úgy tűnik, mint aki jókedvében van, és ezt tiszteletben tartja. Inkább sóhajt egy nagyot, majd kényelmesen hátra dől az ülésben.

Chaera meglepődött, hogy miután minden cuccukat átpakolták, Taehyung sietve kinyitotta neki a hátsó ajtót, majd addig tessékelte befelé Jin kocsijába, míg ő is be nem mászott mellé. Mentségére legyen mondva, a másik oldalon egy egészen mély árok terült el, és hát mégis csak korom sötét van. De azért mégis! Ő visszafogta magát nemrég, most viszont a férfi majdhogynem szó szerint rámászott. Persze nem olyan pajzán értelemben, ahogyan azt az elmúlt órákban már jó párszor elképzelte, de sajnos neki nagyon is azok a képek pörögtek le a lelki szemei előtt.

Taehyung most mellette ül, kategorikusan visszautasította Jin ajánlatát az anyósüléssel kapcsolatban, és ettől Chaera szíve össze-vissza kezdett kalimpálni. Taehyung rettentő mérges volt, amikor a bikázást követően sem indult az autója, és Chaera ekkor végre meggyőződhetett róla, hogy a férfinek igen is van vérnyomása, és ha kell, igencsak meg tud ugrani. Élvezi, hogy más oldaláról ismerheti meg ezt az eddig mindig csöndes, mogorva férfit, de fél, hogy ez a megismerés még nagy bajba fogja sodorni őt – és persze az ostobán kalimpáló szívét is.

- Most hová megyünk? – súgja a férfinek, aki ezért közelebb hajol hozzá. Chaera érzi a belőle áradó erőteljes fűszeres illatot, amitől a gyomra újfent bukfencet vet és meg is kordul. Ezt most már minden bizonnyal a férfi is meghallja.

- Hozzátok? – suttogja vissza Taehyung.

- Hogy mi? Nem! Nem, nem. Szó sem lehet róla! A szüleim nem tudják, hogy van barátom, hiszen pár perccel ezelőtt még én magam se tudtam, azt meg pláne nem tehetem meg, hogy... Még soha senkit... - Chaera igyekszik minden kétségbeesést a tekintetébe sűríteni és az ajkába harapva reméli, hogy a férfi látja, hogy mennyire nem szeretné ezt az opciót választani.

- Hozzánk semmiképp nem mehetünk – jön a kétségbeejtő válasz.

- De hiszen a szüleid alig várják, hogy megismerjék a barátnődet, nem?

- Hidd el, tulajdonképpen csak azt várják, hogy engem megalázzanak. Hotel?

- Én nem tudok kifizetni most egy szobát.

- Én viszont igen. Legyen akkor hotel? – a férfi megint a szemöldökfelhúzós Shrek macskás trükköt alkalmazza és Chaera ettől még inkább elveszti a józan gondolkodását.

- Ha ezt megtudják a szüleim, akkor neked annyi! – válaszolja. Chaera nagyot nyel, Taehyung reakciója azonban váratlanul éri.  A férfi elmosolyodik, és még közelebb hajol hozzá, most már ha szeretné, Chaera megtudná számolni a szempilláit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hazugságból szerelem 18+ (KTH FF)Where stories live. Discover now