tek bölüm

899 28 25
                                    

Merhabalar bu benim ilk limon yazma denemem umarım bu kadar çirkin olmamıştır uwu, keyifli okumalar!

______________✨🔥✨_______________

Katsuki bir bok gibiydi.

Bütün günü başından sonuna kadar korkunçtu.

Her geçen saniye bir fast food restoranında işi kabul ettiğine pişman oldu, insanlar o kadar kaba ve aptaldı ki, ne yazık ki Katsuki, canı istemediği için değil, herkesi cehenneme göndermemek için sakin kalıp gülümsemek zorunda kaldı, ama kovulacaktı ve bu işe ihtiyacı olacaktı.

En azından bugün Katsuki'nin neden olmadığı küçük bir kaza oldu - bu da restoranı daha erken kapanmaya zorladı ve ortak dairesine çok daha erken dönebildi.

Yorgunluktan derin bir iç çekerek anahtarı kapı kilidinde çevirdi, duş alacak, hızlıca bir şeyler atıştıracak ve yatacaktı.

Daire nispeten sessizdi, sadece oturma odasının ışığı yanıyordu, odalara açılan koridordaki ışık ve mutfaktaki ışık yanmıyordu.

"Sanırım inek erken uyudu" diye düşündü Katsuki, neredeyse odasına girerken, holün ışığını açma zahmetine bile girmedi.

- Mmmmh, T-tomura...

Katsuki durdu, eli kapı kolunda asılıydı, zihninin neler olduğunu anlaması uzun zaman aldı. Deku, oda arkadaşı uyumuyordu ve o da yalnız değildi.

Neredeyse otomatik olarak bedeni döndü ve yavaşça Deku'nun koridorun sonundaki odasına yürüdü, kapı hafif aralıktı ve ışık içeri sızıyordu.

Katsuki, Deku ve erkek arkadaşı Tomura adlı iki figürü gördüğünde nefesini tuttu.

Aptal inek Deku, çocukluğundan beri sevdiği çocuk. Ama Katsuki o kadar gururluydu ki, bir gün onu tanıştırmak için bir erkek arkadaşıyla ortaya çıktığında çok daha kötü olan inek zevkini asla itiraf etmedi. Katsuki hiçbir şey söylemedi ve Deku'nun mutlu olmasına izin verdi.

Gerçi bu onun hakkında kirli fanteziler kurmasını engellemedi. Haftada en az üç kez Deku'nun adını söyleyerek mastürbasyon yaptı.

Mevcut senaryoya geri dönersek, Katsuki gitmesi gerektiğini biliyordu, pantolonunun içinde bir şeyler büyümeye başladığında izlemenin yanlış ve çok daha kötü olduğunu biliyordu. Odasına gidip kulaklık takabilir ya da Kirishima'ya gidip geceyi orada geçirebilirdi. Ama Katsuki, ayakları olduğu yerde kök salmış gibi kıpırdamadı.

Katsuki, Deku'dan yumuşak bir inilti daha duyduğunda yutkundu, çünkü önünde hayatının en erotik sahnesi vardı, ineğin bu kadar cüretkar olabileceğini bilmiyordu.

Tomura ve Deku ona oldukça tanıdık gelen bir pozisyondaydı, 69. Deku, Tomura'nın üyesini bir uzman gibi yuttu ve mavi saçlı adam onun yerine yüzünü Deku'nun yuvarlak ve kabarık kalçaları arasına gömdü.

"Mmhh..." Izuku inledi, Tomura o kadar iyiydi ki dilini o kadar iyi soktu ve içeri soktu ki bu onun iç çekmesine neden oldu.

-Bunu beğendin, ha? Söylesene, Izuku Tomura'yı sevdiğini biliyorum, uzaklaştı ve parmaklarını dikkatlice sokmaya başladı.

Izuku, cevap vermek için Tomura'nın organını ağzından çıkardı, ama eliyle çabucak mastürbasyon yaparken - e-evet! Seviyorum ... Tomura'nın bana yaptığı her şeyi seviyorum ... lütfen devam et Mhh!

Katsuki, Deku'nun bu kadar muhtaç olduğunu bilmiyordu. Biraz acıyla tısladı, pantolonunun içindeki ereksiyon batmaya başladı, böyle bir sahnede nasıl heyecanlanmaz ki?

Kapının arkasında (ShigaDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin