Bylo nebylo, kdysi dávno žila jedna dívka jménem Dana. Dana byla princezna, a jelikož byla velice hloupá, nikdo ji nechtěl za manželku. Když už si její otec myslel, že si ji nikdo nikdy nevezme, objevil se přehnaně egoistický mladík, syn šlechtice v jejich království. Král prvně nechtěl dceru provdat za tohohle sexy mladíka, ale nakonec svolil, jelikož věřil, že se o jeho dceru postará, a možná společně s jeho brigádou někdy dobije nějaké uzemí, čímž rozšíří jejich království. Tak se Dana a nejvíc sexy šlechtic Alexandr vzaly. Jelikož si Alexandr nechtěl do království tahat blbou slepici, rozhodl se že sebere území vedlejší zemi. A tak Alexandr získal pro sebe a jeho královnu nové území. Nechal si tam postavit překrásný hrad. Přestože Dana byla velice tupá, věděla jak bohatý její manžel je, a jakou krásnou půdu nyní vlastní. Chtěla to všechno jen pro sebe. Večer, již po sexu samozřejmě, se královna rozhodla zabít jejího manžela bodnutím nožem do hrdla. A tak se stalo. Sama se pokusila nějak uklidit jejich ložnici, ale bylo ji tak nechutné se dotýkat mrtvého těla, a tak odešla, zřídila si jiný pokoj a jejich manželská ložnice zůstala navždy zamčená. Královna vládla, i když ji někteří lidé neakceptovali na pozici vládce. Bohužel ji to po nějaké době přestávalo bavit, a přišlo ji to velice těžké. Začal ji chybět její úžasný mrtvý manžel. Nakonec se rozhodla spáchat sebevraždu v jejich ložnici, přímo vedle mrtvoly jejího manžela.
The end b*tch❤
ČTEŠ
Alexandr a Slepice
RomanceTento příběh je o krásném princi a slepici.❤ Napsala jsem to celé já (jsem geniální) Berte to s humorem ;3