Aleksi
Heräsin omasta sängystäni, ihme sillä olen ollut viimeiset 2 viikkoa kotona. Ei huvittaisi mennä treeneihin sillä olen henkisesti vain niin väsynyt, äiti kuoli syöpään kuukausi sitten ja isäni vihaa minua myös tyttöystäväni jätti minut. Olimme seurustelleet jo noin 3 vuotta joten kyllä se aika vitun koville ottaa menettää niin tärkeä ihminen mitä hän oli. Heräsin ajatuksistani, kun puhelimeni äännähtää ilmoituksen merkiksi. Kuka mulle nyt jaksaisi laittaa viestiä treenitkin alkaisi vasta 11.00 ja kello oli 9.00. Samassa kun luen, että ilmoitus on tullut ollilta mun kummastuksekseni joku outo tunne alkaa tuntumaan vatsassani. Enkai minä ole ihastumassa tuohon basistiin? "EN minä voi olen hetero, ainakin tietääkseni? Kaikki suhteet mitä minulla on ollut on olleet naisen kanssa, voisinko minä muka olla homo?" mietin päässäni, kunnes huomaan että en ole edes vielä avannut ollin viestiä. Joten päätin avata sen nyt.
-Olli /Whattsapp
Olli: Moi Ale, tota voisinks mä tulla pariks päivää vaik sun luo kun noh mult lähti kämppä alta kun tyttöystävä jätti?
Ale: No ilmanmuuta voit tulla tänne asumaan! Ole niin pitkään vain täällä, kun on tarve.
Olli: Kiitti Aleksi<3 Mä oisin jo niinkun tässä sun alaovel, joten voisiks tul avaan?
Ale: Juu ihan just siin!
Olin hieman ihmeissäni sillä Ollilla ja hänen tyttöystävällään Alinalla meni hyvin? Kai Olli kertoisi jos kysyisin? Noh täytyy katsoa en ehkä ihan vielä viitti kysyä sillä erosihan he vasta. Nousin vastahakoisesti sängystä ja avasin oven Ollille. Pian ovikelloani soitettiinkin ja sen takana seisoi Olli. Päästin hänet sisään ja suljin oven. "Noh mitä haluisit tehä koska treeneihinki ois viel aikaa?" kysyin Ollilta. "Hmm enmä tiiä, katottaisko vaik nf ja tehtäs aamupalaa sillä mä en oo ainkaa vielä syöny?" Olli ehdotti johon minä vain nyökkäsin hennosti hymyillen.
Olli nk
Olin päässyt ihastukselleni asumaan! Väliaikaisesti tietenkin. Minä olin ollut ihastunut Aleksiin heti hänen tultuaan bändiin, mutta tiesin hyvin että hänellä on tyttöystävä eikä hän edes haluaisi alkaa tälläisen läskin kanssa joka ei osaa tehdä yhtikäs mitään. Havahduin siihen, että Aleksi heiluttaa kättänsä naamani edessä. Katson häntä hämmästyneellä katseella johon hän vain naurahtaa söpösti. Miten tuo voikaan olla noin ihana?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okei eka osa tätä kirjaa en mä tiiä onks tää edes hyvä?
Sanoja 341
YOU ARE READING
OllixAleksi (Oleksi) Kaikki järjestyy kyllä<3
FanfictionOta mukava asento ja kuuntele vaikka relaxing musiikkia samalla:D Puhu mulle, jooko? Hän sanoo minulle nyyhkäisten. "Mä yritän mut se on vaikeeta" "Mä ymmärrän...." Kahden pojan rakkaustarina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -boyxboy -smut(ehkä) -itset...