Seuraava aamu
Olli
Heräsin Alen kanssa samasta sängystä. Okei miksi ihmettelin, sillä kyllä parhaat kaveritkin nukkuvat samassa sängyssä. Parhaat kaverit? Entä jos haluaisin jotain enemmän? Olenko homo? Miten bändi ja perheeni ottaisi asian jos olen? Mietteet valtasivat mieleni. Ahdistus valtasi kehoni. Aloin täristä ja hengitys vaikeni. Vedin itseni sikiö asentoon ja kyyneleet rupesivat virtaamaan pitkin poskiani. Aleksi taisi herätä sillä tunsin vahvojen käsien kiertyvän ympärilleni. Pian kuulenkin vierestäni kuinka Aleksi alkaa sanomaan "ei mitään hätää mä oon tässä" "kaikki on hyvin" "noniin Olli hengitä sisään, ulos sisään, ulos" Hengitykseni rupesikin pikkuhiljaa palaamaan ennalleen. Ale nosti minut syliinsä ja otti minut tiukkaan halaukseen. "Olli en pakota sua tai mitään, mutta halaisitko kertoo mistä tää sun ahistuskohtaus johtui?" Pudistin päätäni vastaukseksi ja jatkoin "Kerron myöhemmin, kun olen valmis kertomaan." Aleksi vai nyökytti päätään. Vaikka en nähnyt sillä hetkellä Alen kasvoja sillä olin painanut pääni hänen ribtakehäänsä, niin näin niissä paistavan huolehestuneen ilmeen. Hengitykseni hidastui. Nukahdin, Alen syliin, mahdollisen ihastukseni syliin. Siinä oli hyvä olla.
Ale
Olli nukahti. Vielä mun syliin! Olin taivaassa, sillä näin ehkä mailman söpöimmän näyn. Ollin rennot kasvot kun hän nukkui. Kuinka joku voi olla noin söpö nukkuessaan. Mutta huoli siitä miksi Olli edes sai tuon ahdistuskohtauksen? Oliko hänelle sattunut jotain sellaista joka sen laukaisi muutakuin se ero? Samaan aikaan mieleeni palasi ajatus siitä, kuinka ruma ja läski olen. "Ei kukaan tälläsestä läskist voi tykkää" "Oon ihan saatanan ruma" teki mieli vain viiltää ajatuksen pois mutta en voinut sillä Olli oli täällä ja jos poistuisin tästä nyt niin hän varmasti heräisi.
Timeskip iltaan
"Mä lähen lenkille!" kuulen Ollin huutavan eteisestä "Selvä, tuuthan sit ennen 10 takasin tai muuten huolestun!" huudan hänelle takaisin niin, että hän varmasti kuuli. "Joo käyn vaan täs ihan lähel menee ehk 45 min, moikka" "heippa" vastaan tuolle basistille.
Olli
En mä oikeesti menny lenkille tai noh kyllä tässä liikuttua tuli, mutta suurin asia täs oli se, et menen selvittämään päätäni eräälle kalliolle. Kalliolle jossa olen jo meinannut kerran päättää päiväni. Nyt en kumminkaan aijo tehdä sitä. Menen sinne myös aina silloin jos mulla on joku juttu päässäni joka täytyy selvittää. Nyt se oli tunteeni Aleksia kohtaan.
Pääsin kalliolle menin istumaan sen reunalle ja katsoin maisemaa. Hengähdin syvään. Laaja metsä jonka takaa ulottui kaunis järvi. Järvi hehkui kirkaana sillä ilta aurinko kiilsi sen pintaan. Myös tämä taivas aivan ihana<3 Nyt mun ois aika miettiä mitä tunnen Aleksia kohtaan. Kyllä se ei ole enää pelkkää bändikaveruutta, mulla oli tunteita Alea kohtaan. "Mä olen homo" kuiskaan hiljaa ääneen, sillä ei täällä ihmisiä juuri kulkenutkaan, joten sain olla rauhassa. Jäin vielä hengittämään oikein syvään ja katselemaan tätä lumoavaa maisemaa(oonks ainoo ketä oikeesti voi kuvitella ton maiseman:D) Huomasin, että oli kulunut jo tunti siitä, kun olin lähtenyt kotoota, joten lähdin reippaasti kävelemään kohti asuntoamme.
Ale
Kuulin kun ulko-ovi kävi ja näin Ollin eteisessä. Harpoin hänen luokseen ja sanoin "Mä olin susta huolissani, kun sanoit, että sul menee 45minaa ja nyt oli jo menny siit 2tuntia." sanoin hänelle hieman surullisesti hymyillen "Voi sua Ale." Olli sanoi ja kaappasi minut syleilyynsä. Siinä oli mukava olla. Mutta mulla ei ole mahollisuuksia Ollin suhteen ja se jos jokin sattui ja paljon.
Kello oli jo sen verran paljon joten kömmimme mun sänkyyn nukkumaan. "öitä" "öitä" sanoin ja sammutin yöpöydän valon. Olin juuri nukahtamassa, mutta tunnen kuinka painoa lisääntyy oikeaan käteni päälle jolloin huomaan, että Olli nukkuu mussa aivan kiinni! Siinä hetken katselin tuota söpöä basistia, kunnes itsekin vaivuin syvään uneen
____________________________________________________________________________________________________________
sanoja 546
sori jos tää on jotenkin huono koska tä on eka kirja jota koskaan kirjotan tänne ja en oo mikään mailman paras kirjottaan tarinoit. :)
YOU ARE READING
OllixAleksi (Oleksi) Kaikki järjestyy kyllä<3
FanfictionOta mukava asento ja kuuntele vaikka relaxing musiikkia samalla:D Puhu mulle, jooko? Hän sanoo minulle nyyhkäisten. "Mä yritän mut se on vaikeeta" "Mä ymmärrän...." Kahden pojan rakkaustarina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -boyxboy -smut(ehkä) -itset...