נ. מ אנבת׳
הרגשתי שיד מטלטלת אותי, לא רציתי לקום מהחום הנעים שחשתי שעוטף את כל כולי, אבל הנחתי שכבר בוקר לכן אני חייבת לקום.התיישבתי במיטה משפשפת את עייני, פרסי עדיין עטף אותי בחיבוקו אך לעומת הלילה, עכשיו הוא כבר מאורגן ומסתכל על האדם בעל היד שטילטלה אותי.
שלחתי אל פרסי מבט מבולבל שמשדר ׳למה אתה עדיין מחבק אותי ולא מעיר אותי?׳ והוא כמובן מבין אותי הכי טוב השיב בקול ״את נהמת כשניסיתי לקום אז אני דיי תקוע כאן כבר איזה חצי שעה כשהתארגנתי לקחתי אותך איתי״ הוא הפסיק לשנייה לדבר שוקל אם לומר את הדבר הבא בנוכחות האדם שהעיר אותי.
״עליי.״ יופי הוא אמר את זה בקול, גורם לי להיות אדומה ומובכת.
״אמממ״ נשמע קול מעליי, ״סליחה שאני קוטעת את השיחה ה- אמממ מעניינת הזו, אבל שלחו אותי להעיר אותכם״ ג׳יני הסמיקה מעט שהסתכלה עליי ישירות עדיין באותה הפוזה שהייתי משהתעוררתי.
״אנחנו יוצאים עוד חצי שעה לסימטת דיאגון, הגיעו המכתבים עם הרשימות ציוד.״ היא דיברה מנסה לא להסתכל עלינו ישירות.
״אז כן, כדי שתתארגנו.״ היא סיימה את השיחה המוזרה הזו ויצאה מהדלת משאירה אותי לבד עם פרסי.
״טוב מוח אצה דיי להיתפנק, תקום ותעזור לי לקום.״ אמרתי או יותר נכון לומר ציוויתי.
הוא שלח לי מבט לי מאמין ״אני מתפנק? אני? את לא היית אפילו מוכנה לקום!״ עדיין בשוק
״טוב זה לא הזמן להיתפס על קטנות, מוח אצה תעזור לי לקום בבקשה אתה יותר מידי נוח.״
״טוב, אבל! רק כי ביקשתי כל כך יפה״
״בטח״ מילמלתי לעצמי, נעזרת בידו המושטת כדי לקום.
.......................................:..............................................
״אז אנחנו לא נעבור לשם דרך הפלו, הפעם ניסע לשם על המכונית המעופפת. אין צורך להתלהב ילדים, זו נסיעה מאוד קצרה.״
״אמרת מכונית מעופפת?״ שאל פרסי, טוב אני בהחלט הבנתי שהסיכויים שהוא יעלה למכונית הזו הן שהוא יאמר שאדום יותר טוב מכחול. (האירוניה- גריפינדור למול ריבנקלו*)
״אהה, גברת וויזלי, יש דרך אחרת להגיעה לסימטאת דיאגון? אני לא יכול לעלות על המכונית, יש לי פחד גבהים.״ שאל פרסי, תודה לאל שלא אמר שדוד שלו לא מרשה לו להיות בשמיים, זה רק היה גורם להרבה שאלות.
״מצטערת חמוד, לא תכננתי דרך אחרת כך שאין לנו אבקת פלו, אין אפשרות אחרת, זה או המכונית או מטאטא מעופף.״ הפרצוף של מולי העיד שהיא אינה משקרת.
אוי לא , זה לא אומר דברים טובים, פרסי יהיה חייב להיות בטריטוריה של זאוס, זה לא טוב.
YOU ARE READING
פרסי ג׳קסון והארי פוטר המוזרים של היקום
Adventureפרסי ג׳קסון והארי פוטר. אז כן כמו שכתבתי בהסבר, אני לא מצאתי סיפור שבאמת תיאר את הפגישה של פרסי עם הארי. אז כמו בכל אחד כזה; פרסי הוא הנכד של וולדמורט, פרסי ואנבת׳ מגיעים להוגוורסט (רק הם). ההבדל; אני כותבת את זה. לפרסי ואנבת׳ היה מספיק מעולם האלים...