Aku tewas lagi, kali ini dengan Haikal, suami Kak Bella. Sepatutnya aku masuk bilik je masa dia datang ke ruang TV tu, tapi disebabkan filem itu menarik, aku sayang nak tinggal. Kalau ikutkan, boleh je aku pause, sebab filem tu dari pendrive. Aku terkejut melihat Abang Haikal berkain pelikat tetiba terpacul di depan TV, dia plah boleh duduk join tengok sama. Dia pulak asyik dok usap batang je, terangsang la aku dibuatnya. Bila tiba adegan sex kat TV, apa lagi, aku sendiri pun tak dapat tahan, aku usap sikit-sikit cipapku, basah dek air mazi yang keluar. Tiba-tiba je tangan Abang Haikal meluru masuk ke celahan kakiku, terus di sentuh cipapku. Terkejut aku sambil cuba menarik tangannya, tapi jarinya terus menguis cipapku. Akhirnya aku tewas juga, akhirnya tubuhku lemah dipangkuannya, akhirnya air maninya memenuhi alur cipapku. Baru je aku rasa air mani Abang Azman, kini Haikal pula. Apa nak jadi kat aku ni, dalam dua hari aku telah pun menerima dua batang yang berbeza. Aku keliru dengan apa yang berlaku.
Sewaktu sarapan pagi, Abang Azman minta izinku untuk bersamaku lagi. Aku tak berani nak kata apa, aku tahu aku tak melarangnya sekuat tenaga masa tu, sebab tu dia berjaya menewaskanku dengan kerelaanku. Pagi itu, dia inginkan lagi, aku tak bagi kata putus. Biarlah masa menentukan apa yang bakal terjadi. Aku dah jadi macam ni, aku rasa aku jadi ketagih, aku rasa aku akan disetubuhi lagi, sama ada oleh Abang Azman, ataupun Abang Haikal. Mesti diorang nak repeat. Jauh disudut lubuk nafsuku, aku juga ingin mengulanginya.
"Menung apa tu Lia?" tegur Kak Bella sewaktu kami lepak depan TV di ruang menonton tingkat atas.
"Teringat Abang Yusuf" jawabku pura-pura.
"Jangan fikir sangat, dia tengah bertugas, besar jasanya itu" sambung Kak Ina
"Sabar ya Lia" pujuk Kak Tasya.
Kami berborak kosong. Aiman dan Qistina pun ada bersama bermain-main dengan kami. Geng-geng lelaki seperti biasa di pondok. Kami bercerita macam-macam hal, isu covid, isu PKP, isu engkar arahan, sambil melayari phone masing-masing. Bila masuk bab sex, aku hanya mendengar sahaja apa yang dibualkan oleh kakak-kakakku itu. Aku tak tau nak join sebab aku tidak ada suami, walaupun aku telah merasai dua batang sebelum ini. Aku pandang Kak Nabila, ayu wajahnya, dia tak tau yang suaminya itu telah menyetubuhiku tengah malam tadi, begitu juga Kak Tasya kulihat ceria memanjang. Bagiku, Abang Azman dan Abang Haikal berjaya memuaskanku, hingga aku klimaks, dan aku tak rasa mereka merogolku kerana aku juga inginkannya. Cuma, aku terkilan tidak dapat main dalam jangka masa yang lama, tiada foreplay, aku juga tidak sempat nak memegang senjata mereka berdua. Jauh disudut hatiku, aku teringin.
"Bella, sebelum kau kawen dengan Haikal, kau ada ringan-ringan tak dengan dia?" soal Kak Tasya selamba.
"Ish akak ni, rahsia la" jawab Kak Bella
"Rileks la, kita-kita je, akak dulu pernah main pun sebelum kawen dengan Abang Man" dedah Kak Tasya selamba.
"Biar betul kak" terkejutku dengan pengakuan kakakku itu
"A'aaa, banyak kali la juga...heheee" sambung Kak Tasya.
"Bella pernah ke?" soal Kak Ina semula
"Main tak pernah, ringan-ringan tu ada la" jawab Kak Bella sengih
"Ringan macam mana Bella?" soal Kak Ina ingin tahu
"Alaa, macam biasa la, pegang-pegang raba macam tu"
"Ada hisap-hisap tak kak?" soalku teruja
"Ada la juga....hehehee"
"Amboi, hehehe..." senyum aku pada Kak Bella. "Kak Ina? soalku memandang Kak Salina pula.
"Akak sama macam Kak Tasya....hehee....." sengihnya