4🖤

59 3 0
                                    


Joonas

Juhlimme illalla ja menimme nukkumaan. Mietin hetken että miten voin olla näin onnellinen ja myös se että olen nyt kihloissa rakastamani ihmisen kanssa, rakastan y/n enemmän kun mitään muuta. Menimme vierekkäin onnellisina nukkumaan. "Y/n rakastan sua ihan sikana<3" sanoin ja suutelin tätä "mä sua enemmän<3" sanoi y/n joka suuteli minua takaisin ja pörrötti hiuksiani, onneksi olimme muuttaneet yhteen jo aikoja sitten.
"Oot ihana, öitä rakas" sanoi väsynyt y/n "säki oot ihana ja öitä vaa sullekki<3" sanoin ja annoin pusun tämän otsalle.
Ja nukahdimme lusikka asentoon.

Skip aamuun

Heräsin ennen y/n ja menin keittiöön laittamaan aamupalaa. Vein aamupalan huoneeseemme ja herätin y/n
"Y/n tein sulle aamupalaa" sanoin "kiitos rakas" sanoi väsynyt y/n "eipä mitää" sanoin.
Menin alakertaan viemään astiat ja menin sen jälkeen  säikäyttämään jätkät hereille.
"Tommi ja ollii aika herätää!" Huusin täyttä kurkkua "mitä vittuu porko!"Tommi sano "niinmpä!"Olli jatkoi
"Kello on melkei puol 12 " sanoin "jaha" Tommi jatkoi
Seuraavaksi oli vuorossa ale,Niko ja joel. "SAATANA YLÖS SIELTÄ, KELLO ON JO PUOL 12" Huusin
"Porko saatana älä säikyttele"joel sanoi "vittu porko" Niko jatkoi "voi perkele"ale jatkoi.
Nyt kun kaikki oli herätetty menin takaisin y/n luokse.

Y/n

Ihana Joonas toi aamupalan huoneeseemme ja oli hyvää. Pöllin taas hänen hupparinsa ja otin puhelimen käteen.
Minulle oli tullut useita viestejä exältäni.esim "saatanan läski paska" ja kun luin muut yritin pitää itkua.
Kunnes kuulin kun Joonas tuli takaisin. Ja huomasi kun itken." Y/n mikä on?" Joonas kysyi ja halasi minua pitkään.
" sä voit kertoo mulle kaiken" hän sanoi ja näytin puhelimeni näyttöä. Huomasin miten Joonas suuttui.
"Älä pelkää mä suojelen sua" hän sanoi "kiitos että oot täällä" sanoin "tottakai" hän sanoi ja suuteli minua.

Joonas

Y/n oli saanut hirveitä viestejä exältään. Lohdutin y/n : nää.
Rakastan y/n ihan kamalasti, nyt melkein puolen vuoden aikana on tapahtunut kaikkea.
Emme ole vielä kertonut suhteestamme julkisuuteen mutta kerromme siitä joskus.
Vielä oisi keikka ja olimme jätkien kanssa miettimässä että pitäisikö y/n kutsua bändin toiseksi kitaristiksi.
Y/n osaa soittaa kitaraa todella hyvin.

Olli

Mä oon onnellinen y/n ja porkon puolesta. Y/n :nästä on tullut todella hyvä kaveri minulle.
Puhumme toisillemme paljon asioista mutta en ole kertonut vielä että pidän aleksista.
Ehkä pitäisi kertoa tai ehkä ei. En ole varma.

Y/n

Menin alakertaan ja ajattelin soittaa Joonaksen kitaraa.
Soitan heidän biisiä "sharks love blood" ja samalla laulan biisiä.

"From the very start you had my heart
You like them bad, and i like then crazy
I love you hard like sharks love blood
Like sharks love blood, like sharks love blood
You jump, i jump
We're gonna be alright ' cuz
We've got mad love burning
Deep inside of us"

Niko

Jätkät ja mä juteltii joistakin keikoista kunnes kuulen että joku soittaa kitaraa.
"Jätkät kuuletteks te ton?" Kysyin "kuulen" porko vastas "joo" Olli vastas
"Mennää kattoo kuka se on!" Ale hoputti.
Mentiin alas hiljaa ja huomattiin y/n soittamassa porkon kitaralla meidän biisiä ja samalla y/n laulo sitä biisii.
"Wau miten se osaa noin hyvin?" Sanon kuiskaten "ooks porko vähä opettettanu?" Joel kysyy virnuillen.
"Joojoo hokka se turp kii" porko vastaa hymähtäen. Pitäskö meidän ottaa se oikeesti bändin toiseks kitaristiksi?
Kysyin itseltäni.

Y/n

"Tell me all your deepest secrets
I can show you mine.
From the very start you had my heart
You like then bad, and i like then crazy
I love you hard like sharks love blood"

Lopetin laulamisen koska huomasin että jätkät oli tullu kuuntelemaan.
"Oot ihan super hyvä laulaa ja soittaa kitaraa!" Kuulen kun Niko sanoo rappusista
"Joo samaa mieltä!" Joonas sanoo melkein heti perään
" kiittii!" Sanon " mut meil ois yks kysymys sulle" ale sanoo ja tönäisee Nikoa kyynerpäällään
"Nii siis että haluisitko liittyy bändin toiseks kitaristiks?" Niko kysyy " NO TOTTAKAI MÄ HALUUN!" Huudan täysiä
"Jess" Niko ja muut iloitsee "elikkä nyt meillä on virallisesti 2 kitaristia!" Tommi sanoo
Itken ilosta "oon niin ilonen!"sanon. Huomaan kun puhelimeeni tulee viesti. Ei vittu. Se on taas exältäni.
Hän on laittanut viestinä " miks sun pitää ees elää kuolis pois😂" "Oot yks pelle" " kuka sua nyt tarvii?".
Mä en tiennyt mitä sanoa.

Joonas

Huomaan että y/n oli saanut viestiä mutta huomaan myös sen että hänellä ei ole kaikki ok.
Y/n lähtee itkien juoksemaan yläkertaan ja tottakai lähdin perään.
"Y/n mikä tuli?" Kysyn "se on taas mun exä" sanoo y/n joka itkee.
"Näytä ne viestit mulle" sanon ja y/n näyttää viestit luin viestit ja mietin mielessä että mikä vittu tota jätkää vaivaa.
"Ei mitää hätää mä oon tääl" sanon ja halaan tätä pitkään ja sain idean.
"Oota hetki käyn hakee kitaran" sanoin ja lähdin hakemaan kitaraani.
Haen kitarani ja menen takasin y/n luokse.
"Mitä haluut et soitan?" Kysyn "planeetat" y/n vastaa ja alan soittamaan kappaletta. (Voit laittaa musiikin tunnelmaa varten)

"Beibi mä oon sun tänään
Oot sä mun tänään?
Ihan sydän selällään
Niinku mä sun pöydän päällä näin
Ollaan yöl aina niin lähekkäin
Ja äänekkäit
Beibi mä oon sun tänään
Oot sä mun tänään?
Ihan sydän selällään, niinku mä sun pöydän päällä näin
Ollaan yöl aina niin lähekkäin
Et planeetatkin käänty meihin päin"

Tajuan miksi y/n valitsi tämän kappaleen.

"jos se sulle vaan sopii ni
Sä jäät nyt mun kotiini
Jos se sulle vaan sopii ni
Kun mä en saa tästä
Meidän universumista ikinä tarpeeks
Mut mitä sä näät, mitä sä näät
Mitä sä näät sun pääs, kun me hengitetään, hengitetään
Hengitetään syvään?"

Lauloin biisin loppuun ja halasin y/n " no tuliko parempi olo?" Kysyn tältä " joo ku sä oot siin" y/n sanoo
Suutelimme pitkään ja se muuttui vähän enemmän toisiin asioihin.

Niko

"Mitäköhän ne tekee ku porko haki kitaran tunti sitte?" Joel kysyy "niimpä" sanon takaisin.
"Ehkä niillä on oma aika meneillään" joel sanoo ja naurahtaa
"no annetaa niitte sitte olla" Tommi sanoo ja naurahtaa myös.
Kunnes joel keksii että oltaisiin to vai te peliä.
Kaikki oli jo menny nukkumaa paitsi ne yhet yläkerrassa.

____________

Joo tällästä tällä kertaa, kertokaa ihmees mielipiteet tästä!

Porko + y/n| elämää pimeällä puolella&lt;3Where stories live. Discover now