Kateissa

97 1 1
                                    


Ollin pov:

Ei se minua haitannut että he asuivat yhdessä, tai no. En viittinyt koputtaa tai pimpottaa joten menin nukkumaan heidän oven eteen. Aamulla klo 5.30 heidän ovi aukesi, Emma oli lähdössä töihin. Hei ootko sä se Aleksin bändi kaveri? Emma kysyi. Jooh sanoin hirveässä darrassa. Tuuppa meille nukkumaan ettei sun tarvii olla tässä rappukäytävässä. Emma sanoi. Okei. Sanoin ja menin heille. Nukahdin. Kun heräsin kello oli 12.00. Aleksi oli jo hereillä ja kysyi minulta mitä helvettiä teen heillä? Emma päästi minut teille koska olin teidän ovenedessä nukkumassa koska tämä oli lähin talo enkä enää viittynyt koputtaa. Sanoin. Ei vittu sun kanssa Aleksi sanoi ja nauroi. Juoksin vessaan ja oksensin. Aleksi toi minulle buranaa. Emmä tiiä pystykö tulla tänää treeneihin. Sanoin. Eksä muista mitä Joel sano eilen? Aleksi kysyi. Muistan. Noh kai se sit on pakko vaik ois kui darras. Sanoin. Otatko kahvia? Aleksi kysyi. Voisihan sitä sanoin.

joelin pov:

heräsin. Kello oli 12.35. Ei helvetti! Huusin koska myöhästyin treeneistä ja itse järjestin treenit. Join eilen vähiten joka oli ihme. Olli taisi juoda eniten vaikka sammuu aina ekana. Kävelin studiolle, jossa muut olivat paitsi porko, kukaan ei ollut nähnyt porkoa eikä hän edes vastannut puhelimeen.

Ollin pov:

Voi ei. Sanoin. "Mitä?" Pojat kysyivät ihmeissään. Eilen illalla lähdin kävelemään jonnekin suuntaan niin näin porkon. Olin juoksemassa porkon luokse kunnes joku kaatoi minut, kun nousin ylös en nähnyt enää porkoa. Kerroin. Ja sit tulit meille Aleksi sanoi naurahtaen. A-ai meniks sä Aleksille ja Emmalle? Tommi kysyi ja nauroi. No nii joo joo taisin mennä jatketaan sanoin punastuneena. 

Voidaanko etsiä se porko? Niko kysyi hermostuneena.Joo ettitäänse   se. Joel vastas. Tehdään sillee et Olli missä sä näit Porkon? Osaisitko viedä meijät sinne?  Osaan. Kaikki menivät Aleksin kian kyytiin jossa oli renkaat vielä ehjät. Menin pelkääjän paikalle ja Nikon, Joelin ja Tommin piti änkeytyä taakse. Vittu Olli olisit päästänyt mut sinne eteen . Tommi inisi. Minä ja Aleksi vain naurettiin. 

Nikon pov:

Minulla ei ollut mitään ongelmaa istua Aleksin kian takapenkillä toisinkuin Tommilla ja Joelilla. Mietin vain että missä porko on? Onko hänelle käynyt jotain? Ja että miksi just Joonas Porko? Meillä on keikka kahden viikon päästä ja meidän pitää hairjoitella ja ryypätä 

Aleksin pov:

Olli sai minut ohjattua sinne missä näki Joonaksen. Tommi ja joel olivat helpottuneita kun pääsivät ulos minun kääpiö autostani. Kiertelimme ympäri paikkaa missä Olli näki Joonaksen  itse menin kauemmas jossa oli hänen lompakko "tulkaa kattoo mitä löysin!" Huusin ja näytin lompakon pojille. Sori Tommi ja Joel teijän pitää istuu vie pitempi matka mun kisassa. Saanko tulla eteen? Joel kysyi. Ööm mietitäänpäs et Olli tulee siihen ja te pääsette taakse. Sanoi vittuilakseni Joelille mutta ennemmin minä Ollin siihen halusin. Mennään jo! Niko huusi takapenkillä. Mennään mennään. Menin sinne suuntaan minne porkon lompakko oli tippunut. Hetki myöhemmin olimme metsässä ja oli pimeää koska olimme ajaneet monta tuntia. Onkohan tää ihan  oikea paikka? sanoin peloissani koska olin kokenut vähän kaikkea metsässä. Ei hätää täällä ei tapahdu mitään. Olli sanoi. Näimme mökin, Tommi lupasi mennä sinne ensin. Me ei haluttu koputtaa oveen ja Tommi meni ensin sisälle ja sitten Joel. Laitoin Emalle  viestiä että tänään meni myöhään koska porko on kateissa ja etsimme häntä ja hän ymmärsi. Sitten me muut menimme talon sisälle. Siellä haisi hirveältä ja näytti mutta ei kuitenkaan näyttänyt hylätyltä.

————————————————————————

535 sanaa

Mitä rakkaus on? ||Olli&Aleksi||Where stories live. Discover now