"Geldim~"

334 32 22
                                    

!3. Kişinin Anlatımından!

Kız elindeki telefondan genç adama mesaj yazdı. Genç adam mesajı gördüğünde iş yerindeydi ve kızın mesajına 'biraz gecikeceğim, üzgünüm.' Diye mesaj attı...
İkiside biraz gergindi. Çoğu kez mesajlaşmıştılar evet ama ilk kez birbirlerini görecektiler.

Yn ve Naoto buluşacakları yere gidiyorlardı. Yn ilk gelmişti ve kalabalıktan uzakta bir masayı görüp oraya gitti. Naoto birkaç dakika sonra geldi. Yn'yi görünce yanına gidip "Geldim~" dedi. Yn onu görünce gülümsedi ve karşısında ki sandalyeyi işaret etti. Naoto oturunca garson geldi ve siparişlerini verdiler.

N: Abuzittin bey'in spesyali olan kek ve bir acı kahve..

Yn: Aynısından^ㅅ^

Garson: Ok.

Yn ve Naoto aynanda aklından "ok" ne aq diye düşündüler. (Djdjdkdkdkd)

Siparişler gelince bir süre havadan sudan konuştular. Yn, Naoto'nun canlı canlı ne kadar yakışıklı olduğunı düşündü. Naoto'da yn'nin yakında bu kadar güzel olmasını beklemiyordu. Naoto yn gülümsediğinde gülümsemek istiyordu. Yn ise yine aynı durumdaydı. Bir süre konuşan ikili artık evlerine dönmeye karar verdiler. Naoto onu eve bırakmayı teklif etti tabii yn bu fırsatı kaçırırmı(?) bulmuş taş gibi çocuğu bir zahmet kabul etsin tabiki. Ve bu teklifi reddetmedi. Arabaya bindiler ve yn evini tarif etti ve naoto onu götürdü.

N: H-hey Yn.. Bugün için teşekkürler sohbetin çok i-iyiydi.

Yn: Bende teşekkür ederim bu mükemmel yüzünü canlı canlı gösterdiğin için:)

Dedi Yn ve Naoto'nun yanağına hafif ve küçük bir öpücük bıraktı. Ha? Iki domates mi görüyorum? Ha yok Naoto ve Yn'ymiş.

N: Sonra görüşürüz:)~

Yn: Bye bye!~



Sonunda buluştular şükür yarabbim
Bu bölümü kısa yapmak istedim.
Bye bye bebeqlerim internetimiz gideli 5. Günden bu bölüm çıktı tata tadammm
Muah~♡

卍 My Number Neighbour | (Naoto×Reader) [Tamamlandı!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin