Stupid! this was not a marriage proposal.

55 8 13
                                    



"Hadi ama ishal yapan o garip haplarını yanlışlıkla ben içiyordum!" Dedi Celestina.

George huzursuz bir şekilde kıpırdandı ve o'nu durdurmak istercesine ellerini Celestina'nın omuzlarına koydu ve ardından konuşmayı devam ettirdi.

"Bunu yapan ben değilim bana kızman doğru değil! Celestin.. dinle hayatım benimle bir süre konuşmanı istemiyorum.. Bu aralar hep böyle yapıyorsun bence biraz kendi içinde düşünmelisin." Dedi ve kendini uzaklaştırdı.

"İyi de Georgie, ben.." aniden susmak zorunda kalmıştınız çünkü ortak salona arkadaşlarınız gelmişti ve bayağı gürültü biçimdelerdi.

Yüksek sesli gülüşmelerden sonra duraksadılar ve içlerinden Fred "Evet? Aşk kuşları biz gelince neden susmayı tercih ettiniz?" Dedi ve koltuğa kendisini atmayı tercih etti. Celestina 'aşk kuşları' sözcüğüne ufak tebessüm sunmuştur ancak George koltuğa oturmuş biçimde gözlerini kendi ellerine kitlemişti.

"Anladım ben aşk kuşlarımız kavga etmiş." Demişti Ronald. "O bariz ama bunlar birbirlerine karşı o kadar nazik ki dudaklarına zarar verecekleri için öpüşmediler bile." Diye dalga geçmeye başlamıştı Fred.

Celestina biraz utanmıştı, normalde George bu durumdan faydalanmayı tercih eder, o da bu oyuna katılır ve Celestina ile yakınlaşırdı. Ancak George şu an hiç yüz vermeyince Fred sorgular bakışla ikisine birden bakmaya başladı. "Ron.. durum ciddi gibi baksana!" Celestina biraz üzülmüştü, Sanırım fazla abartmıştı. Olay kahvaltı da yaşanmıştı ama şu an akşam yemeğine 5-6 dakika kalmıştı. Celestina abarttığını kabul etmişti ve Onları yalnız bırakmayı tercih etti ve Ortak salondan ayrıldı.

  Büyük salonda herkes kendi masasındaydı yani bir kaç kişi dışında denilebilirdi. Ginny ve Hermonie ile beraber oturmaya karar verdi. "Selam kızlar."
"Selam, Celes." Diye fazla umursamadan geri selam verdi Hermonie şu an kitap okumaya çalışıyordu, siniri bozuk olduğu çok bariz şekilde anlaşılıyordu.

Ginny "Celes bu aralar niye sinirin bozuk. Siz asla abimle kavga girişiminde bile bulmazsınız. Bir şeyler olduysa anlatabilirsin." Demişti açıkçası Celestina şaşırmıştı. 'Ginny nereden duymuştu? Gerçi bütün gün ötündüm nasıl haberi olmaz.' Diye aklından geçirirken George&Fred, Dean, Ron,Harry yapmacık negatif tiplere bürünmüştü hatta daha çok bürünmeye çalışıyorlardı. Celestina şüphelenmişti hep böyle olduğunda ya şaka yaparlardı ya da şaka yaparlardı başka seçenek sunulmuyordu.

Hermonie yaklaştı ve "Bunlar kesin bir iş çeviriyor."
Kızlar onayladı.

Yemek başlayalı çok oluyordu dersler vb konular hakkında konuşmaya başlamışlardı. Celestina ortak salona gitmeyi teklif etti ve kabul edildi. Celestina üstünü değiştirmek için kızlardan izin aldı. Uzun süre üniformalar ile vakit geçirmek bu sefer eziyet gibi gelmişti Celestina'ya.

Celestina, Hermonie ve Ginny beraber koltuklara geçmiş günün, haftanın, ve gelecek günler halkında konuşuyor varsayımlar yapıyor arada yeni öğrendikleri büyüleri pratik ediyorlardı. Celestina kafasını Ginny'nin omuzuna koymuştu arada diyaloglara baş sallayarak katılıyordu.
"Hayır, Pansy +5 puan kazandırmıştı."
"Hayır, Hermonie Pansy +10 ekledi."
"Hayııırr, kesinlikle eminim 5 puan ekledi."
"10 puan ekledi Herm. Celestina Pansy artı 10 puan eklemedi mi?"
"Hı hı evet o kadar ekledi."
"Celestina sen ayakta uyuyorsun gitte yatağında yat."
"Ginny doğru söylüyor kalk ve yat sonra seninle uğraşmaaamm."

"Dedi ve beni sabahın beşinde buradan aldı."

"Hadi ama Celes.. o kadar dayanmaz o"

•gerçekleşen olay; ses olayı:bir takım gülüşme sesleri•

Hermonie ve Ginny onu yatak hanesine geçmesi için ikna etmeye çalışsa bile çoktan kestirmeye geçmişti ve red etmeye devam ediyordu.

Celestina gözünü açtığında hâlâ aynı yerde olduğunu anladı kolundaki saatine baktığında saatin 1.30 olduğunu gördü. Pozisyonunu değiştirdi ve baş ucunda kalan kitabı okumaya başladı. Celestina belli müddet zaman sonra karşı koltukta hareketlilik gördü ve baktı. Evet, o George idi.

"Saatin kaç olduğundan farkın var mı senin?"
George cevap vermedi sadece Celestina'yı inceliyordu. Celestina George gibi sessiz kalmaya devam etti. İkisi 3 dakikadır hiç sesli olarak konuşmadan birbirlerini izliyorlardı. Celestina bu oyunu sürdürebilirdi, ancak George bir şeyleri sözlü olarak ifade etmek istiyor.. gibi de duruyordu. George yüzüne garip bir gülümse kazandırdı.

Celestina oturduğu yerden kalktı ve George'un yanına *tam dibine oturdu denmesi tercihim olur.
Oturdu George karşıya bakarak; "Bebeğim, böyle daha iyiyiz gibi ha? Hiç konuşmasak mı?" Dediğinde Celestina'nın kaşlarını çattı ve ne demek istediğini anlamadığını ifadesi ile açıklıyordu.

"Nasıl yani George?"

"Bak tam olarak şöyle göstereyim."

George, Celestina'nın gözlerinin içinde bir tür hapise kapatılmış gibiydi. Asla bir saniye bile ayıramıyor durumdaydı, adeta bir madde bağımlısı gibiydi. Yani George'un bakışları İç delen cinstendir. George, Celestina'nın saçlarını arkasında çekti, boynunu okşamaya başladı ve "İşte bak bunun gibi sessizliklerden bahsediyorum." Dedi. Celestina; "Bilmiyorum... Bir şeyler ters veya eksik."

George hedefine ulaşmış gibi sırıtarak başını salladı ve Celestina'yı yanından çekip kucağına oturtu. Celestina'nın karnında cidden kelebekler uçuşuyor olabilirdi. Bu hareket çok hoşuna gitmişti.

George, Celestina'nın dudağına öpmek için yavaş ve tedirgin bir biçimde tavır sergiledi. Celestina biraz cesurca davranmayı tercih etti ve dudağına güzel öpücükler kondurmaya başladı.

George'un sırıtışları öpücüğü bozmaya başladı. Celestina ne olduğunu anlamamıştı. George'a tuhaf bakışlar atarak ne olduğunu anlamaya çalışma çabası George'u güldürmeye başladı.

"Ben demiştim Celestina...."

"Neyi?" Dedi ve doğruldu.

George sanki daha da sırıtabilecekmiş gibi sırıtışını artırdı ve "Seni Bir hafta içinde öpeceğim iddasını kazanacağımı.."

"Salağım teksin George.."
George bu kelimeye güldü. Celestina böyle derse iddiayı kazandığını onaylayacağını biliyordu. Bu hep böyle olmuştu. George; "Evet? Hediyem nerede bebeğim?" Dedi ve yapay sorgular ifade sundu.

Celestina; " Bir fikrim var ama biraz riskli.. tamam kabul çok riskli."

George; "Wow işte benim kızım, haydi söyle de yapalım!"

"Seninle beraber yatağında uyku nasıl olur?"

George gözlerini belirti ve bağırarak "EVET!"
Dedi. Celestina bu duruma güldü ancak George çok bağırmıştı. "Aptal! Bu bir evlilik teklifi değildi."

"S*ktir et..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Letter from my lover.. |George Weasley| •nartegis•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin